PROMOTION Recensioner

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala
Summerade alla spelgenomgångar jag skrivit. Kanske kan vara kul för någon att slänga getögon på oegentligheterna i dessa trådar, om de missat någon av dem! Fler på gång, men inte förrän semestern börjar.

Dishonored KultSorcererSorcerer & SwordThe Sorcerer's Soul Sex and Sorcery Shinobigami Degenesis Sea of Thieves Dictionary of Mu Kopparhavets hjältar Blades in the Dark Lancer 3:16 Dogs in the Vineyard Vindsjäl Apocalypse World Amber Diceless
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,378
Location
Helsingborg
Hade varit bra om den där jäkla redigeringsbegränsningen inte fanns, så att trådstarten kunde bli uppdaterad. Har ett gäng recensioner också, men det är helt meninglöst att dela med sig av dem i en sådan här tråd.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,847
Location
Nordnordost
Fina recensioner, följer dem med stort intresse. Kul att du tittar lite bakåt i tiden också och betraktar gamla spel med "nya" ögon.
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
Och sedan dessa då:

Rune Mouse Guard Brancalonia Mutant R*Y*M*D The Riddle of Steel Ryuutama Cryptomancer ALIENS Adventure Game

Men tyvärr blir det slutet på det här ganska tidskrävande (men grymt roliga!) recenserandet. På grund av förändrade fritidsomständigheter (också grymt roliga!) så finns det inte en chans för mig att skriva dessa recensioner längre. :)

Hoppas på att återkomma 2023 helt enkelt. Eller kanske under sommarsemestern. Eller aldrig.
Du har iofs fyllt kvoten för 2022-2031 redan. Själv har jag väl hunnit med typ en halv recension under alla mina år här :)
 
Top