Jag gillar ditt game här, Basse. Att du siat Recca var kanske ett konstigt val, men att du har sugit på karamellen tills nu tycker jag är väl suget (men jag menar inte samma sak som KK, tror jag). Det är givet att du håller på det tills nu, och dessutom har du flaggat för att du fått något mer spännande än en grön Recca håven. Fatta ulvarnas bajsnödighet, "Åh, shit är det mig han siat? Eller vem av oss är det? Urr durr..." Ja. Jag tror du skapat en sits för ulvarna där de jättegärna säljer ut varandra. FÖr om du hade siat någon av dem så hade det varit jäkligt olyckligt för ulveriet om dennes ulvpolare ägnat tiden innan avslöjandet åt försvar av den siade. Vilket gör att ulvarna nog varit mer än villiga att sälja ut varandra under rundan. Vilket också leder mig till att Brynolfs grej på Emp/Nässe inte är så grönande även om de båda är ulvar.
Alternativt är Basse satan själv: han har på något sätt chansat/förstått att BDG är siaren och claimar siarförmågan på slutet för att att själv bli väktad så att BDG kunde skjutas. Han räknade kallt med att BDG isin tur skulle vara kall nog att inte contra-claima hans claim förrens nästa runda. Nu har han grönat sig själv för resten av spelet och kommer vinna hem det här åt ulvarna.
Ok, det sista där var far off i spekluationsrike.