Nekromanti [Varulvsspel]När ulven kom till byn - Runda 2

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Jag har alltså genom att vara borta en hel dag missat en hel del, ser jag nu. Dags att kavla upp ärmarna och bidra lite, med andra ord. Men, gomorron iallafall :gremsmile:


Först och främst tänkte jag möta den här:
Brynolf said:
Ser att Emp frågat i en annan tråd om Gdocs-sammanställningar är ok. För att ta på sig fylle-metaglasögonen, kan det tolkas som att han fiskar efter en ursäkt från SL att inte behöva fortsätta med sekreterandet. Som ju av förra spelet att döma var hans stora kall i livet. Varför skulle han vilja slippa det? Jo, om han innehar svans förstås.

Långsökt, men vill bara slänga ut det. Feel free to ignore.
Den posten skrev jag med tanke på två inlägg från denna och förra rundan:

Mukwa said:
Empi said:
Jag funderar på att låta UP-dokumentet vara redigerbart för alla
Ärligt talat är jag inget fan av de där externa dokumenten. Egentligen borde det bryta mot reglerna eftersom vi inte får ha någon kommunikation utanför speltrådarna, och jag orkar inte klicka upp dokument hit och dit. Skriv långa statistiska grejer i [ spoiler ] istället.
Brynolf said:
Röst: Empiricus
Så länge, tills han shejpat upp sig. Jag vill ju gärna att han ska vara bybo så jag inte behöver oja mig om att hans dokument innehåller ljug, så jag slipper räkna röster själv.
Den stora skillnaden i hållandet av statistik detta och förra spelet har varit i hur mycket jag har kunnat sitta med det. Nu har jag mer sällan varit vid datorn och när jag varit här spurtat igenom statistik, vilket har inneburit några slarvfel. Eftersom Mukwa tog upp den frågan under förra rundan och jag hängde upp mig på den när jag satt och läste igenom trådarna igen i fredags så ville jag flagga den frågan så att vi kanske kan kika lite på den när liret är över.

Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)


Och som jag har förstått det, det case som finns mot mig är:
- Efterkonstruktionsgrejen/Empir förklarar varför han gjort som han gjort
- Att jag valde att rösta på Basenanji istället för LJSLarsson i slutet av runda 1
- Att jag inte varit lika på hugget och aktiv som förra spelet
Jag måste läsa igenom allt igen för att se om det är något jag missat. Kommer mer snart.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Ingen vet om du är vanilj eller inte Mukwa. Hur kan du skriva att ulvarna vet det?
Fråga ulvarna hur länge de övervägde om jag hade någon powerroll när spelet är slut, KK.

Du som brukar tänka på sånt här i vanliga fall som bybo måste ju ha full koll på läget hur man gör som ulv.
wifom.

Som ulv vill man vara vanilla eftersom det är samma sak som att vara bybo utan en powerroll.
Det är dock inte detsamma som bybo som du har velat ha det till tusen gånger under det här spelet.

Hur har Hastfer gjort bort sig här? Han har gjort samma sak som dig och Empis.
Nä.

Att Hastfer inte kan värja sig och förklara sig lika bra är ju ett goläge för ulvarna. Du har ju till och med valt att tolka honom med snällglasögonen för att "skydda" honom från Recca och sedan när jag lägger fram hur jag ser på saken så snäser du av mig och skriver att det var precis så du tolkade Hastfer. Lik förbannat röstar du på honom?
Varför försvarar du honom innan vi fått höra hans svar? Men ja, det här har jag redogjort för.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Korta tankar om varför vi bör ta Nässe först.

Okay våra alternativ är Nässe och Empiricus. Det är Brynolf som fört fram dem. Många har haft misstankar på Brynolf i R1 och i början av R2. Nu menar Brynolf att det är Empiricus som är ulven och drevar stenhårt för att få oss att rösta ut Empi. Om Empi är grön så är det perfekt läge för Brynolf att säga: Ja men då är Nässe ulven förstås.

Och då kommer ju byn ta ut Nässe. Men om det är så att Nässe inte är ulv (mot all förmodan) då får vi ju kvitto på att han inte försökte skydda en röstvändning som kunde gått mot Empiricus i R1. Och om han inte försökte göra det så ser ju Empis röstbyte till Bassenanji inte så rödande ut. Det hade ju varit mycket smartare för ulv-empi att skydda sig själv genom att rösta på Larsson.

Så om Nässe inte är ulv, då faller ju Brynolfs case mot Empi. Iom att Empi väljer att rösta på Basse istället för Larsson som skulle fått fyra röster mot Empis 2 röster. Empi riskerar ju en hängning på sig själv genom att rösta på Basse.

Men äh; jag tänker för mycket. Jag är helt inställd på Empi och Nässe...
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Empiricus said:
Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)


Och som jag har förstått det, det case som finns mot mig är:
- Efterkonstruktionsgrejen/Empir förklarar varför han gjort som han gjort
- Att jag valde att rösta på Basenanji istället för LJSLarsson i slutet av runda 1
- Att jag inte varit lika på hugget och aktiv som förra spelet
Jag måste läsa igenom allt igen för att se om det är något jag missat. Kommer mer snart.
Ja precis. Caset mot dig står och faller lite på att Nässe la slutrösten som tippade över så att ett drevvänd mot dig tillkom. Ändå sitter fyra pers och röstar på dig framför Nässe som jag tycker uvlat sig ordentligt den här rundan. Jag tycker det är märkvärdigt och jag blir lite mörkrädd faktiskt.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Recca said:
Empiricus said:
Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)


Och som jag har förstått det, det case som finns mot mig är:
- Efterkonstruktionsgrejen/Empir förklarar varför han gjort som han gjort
- Att jag valde att rösta på Basenanji istället för LJSLarsson i slutet av runda 1
- Att jag inte varit lika på hugget och aktiv som förra spelet
Jag måste läsa igenom allt igen för att se om det är något jag missat. Kommer mer snart.
Ja precis. Caset mot dig står och faller lite på att Nässe la slutrösten som tippade över så att ett drevvänd mot dig tillkom. Ändå sitter fyra pers och röstar på dig framför Nässe som jag tycker uvlat sig ordentligt den här rundan. Jag tycker det är märkvärdigt och jag blir lite mörkrädd faktiskt.
Oj, meningen ska se ut typ så här:

Caset mot dig står och faller lite på att Nässe la slutrösten på Larsson som tippade över så att ett drevvänd mot dig inte verkade rimligt.
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Recca said:
Recca said:
Empiricus said:
Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)


Och som jag har förstått det, det case som finns mot mig är:
- Efterkonstruktionsgrejen/Empir förklarar varför han gjort som han gjort
- Att jag valde att rösta på Basenanji istället för LJSLarsson i slutet av runda 1
- Att jag inte varit lika på hugget och aktiv som förra spelet
Jag måste läsa igenom allt igen för att se om det är något jag missat. Kommer mer snart.
Ja precis. Caset mot dig står och faller lite på att Nässe la slutrösten som tippade över så att ett drevvänd mot dig tillkom. Ändå sitter fyra pers och röstar på dig framför Nässe som jag tycker uvlat sig ordentligt den här rundan. Jag tycker det är märkvärdigt och jag blir lite mörkrädd faktiskt.
Oj, meningen ska se ut typ så här:

Caset mot dig står och faller lite på att Nässe la slutrösten på Larsson som tippade över så att ett drevvänd mot dig inte verkade rimligt.
Är Nässe grön så hade hans och min röst ingen koppling och det fanns ingen plan bakom, är han röd så gör hans röst på LJSLarsson att det finns ett samband mellan min och hans röst? Är han röd så är ju hans röst rätt så välplacerad för att kunna få byn att hänga mig i framtiden också, tycker ju då jag.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Vimes said:
Jag håller nog med Recca om att Mukwas spel har egenheter som är svåra att fejka som ulv. Men om det är någon som någonsin gjort sig förtjänt av epitetet superulv är det ju Mukwa. Så jag lyfter en gammal grej honom som ingen verkade bry sig om när jag tog det senast (för att jag har blivit en helt irrelevant spelare...).

Vimes said:
Nu är inte Mukwa min toppmisstänkte direkt, men:

Mukwa said:
Vimes, jag och BDG kunde ha riktat om nattmordet när Basse outade för vi var aktiva när det inträffade. Jag kom på för sent att ta en skärmdump av det hela, men nu tog de BDG istället iallafall så det spelar kanske lite mindre roll. Enligt mig ger det Vimes ett grönare skimmer. Det här är dock inte allt för mycket att hänga upp sig på eftersom det är många variabler som ska in för att ulvarna ska byta offer, men värt att notera iallafall.
det här inlägget är självklart att göra som ulv efter R1:s avslut. En ulv är om någon medveten om implikationerna av ett nattmord mot Basse i det läget.
Såhär: OM Mukwa är ulv lär han skriva det här inlägget. Som ulv har han antagligen fattat beslutet att INTE nattmörda den outade siaren, och följaktligen skördar han frukten av det beslutet direkt i R2:s början.

Det Muwka skriver är väl visserligen giltigt, men eftersom det är Mukwa som skriver det måste man ju beakta att resonemanget gäller även honom och följaktligen även fundera på varför han skriver det. Det är nämligen ett jätterimligt inlägg om Mukwa är ulv.
Jag håller med egentligen och det finns inte nåt att gå på där. Det är också ett rimligt inlägg eftersom det skapar en grupp av folk som kunde ändra nattmordet, men som inte gjorde det. Eller ja... det är inte så användbart, som jag skrev, men bättre än ingenting. Att du skriver ett inlägg som påpekar att jag har påpekat det här är precis lika ulvigt (dvs inte värst). Kanske stal jag ditt inlägg, Vimes :gremsmile:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Har jag sagt det?

Nu känner jag att jag har ett frikort här så jag vet inte om jag orkar ens försöka komma ihåg vad detta kan ha varit.
Ja, det har du, men jag orkar inte leta upp det, och jag behöver inte för jag är awesome... och bakis (ja, för andra dagen i rad)...
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Empiricus said:
Jag har alltså genom att vara borta en hel dag missat en hel del, ser jag nu. Dags att kavla upp ärmarna och bidra lite, med andra ord. Men, gomorron iallafall :gremsmile:


Först och främst tänkte jag möta den här:
Brynolf said:
Ser att Emp frågat i en annan tråd om Gdocs-sammanställningar är ok. För att ta på sig fylle-metaglasögonen, kan det tolkas som att han fiskar efter en ursäkt från SL att inte behöva fortsätta med sekreterandet. Som ju av förra spelet att döma var hans stora kall i livet. Varför skulle han vilja slippa det? Jo, om han innehar svans förstås.

Långsökt, men vill bara slänga ut det. Feel free to ignore.
Den posten skrev jag med tanke på två inlägg från denna och förra rundan:

Mukwa said:
Empi said:
Jag funderar på att låta UP-dokumentet vara redigerbart för alla
Ärligt talat är jag inget fan av de där externa dokumenten. Egentligen borde det bryta mot reglerna eftersom vi inte får ha någon kommunikation utanför speltrådarna, och jag orkar inte klicka upp dokument hit och dit. Skriv långa statistiska grejer i [ spoiler ] istället.
Brynolf said:
Röst: Empiricus
Så länge, tills han shejpat upp sig. Jag vill ju gärna att han ska vara bybo så jag inte behöver oja mig om att hans dokument innehåller ljug, så jag slipper räkna röster själv.
Den stora skillnaden i hållandet av statistik detta och förra spelet har varit i hur mycket jag har kunnat sitta med det. Nu har jag mer sällan varit vid datorn och när jag varit här spurtat igenom statistik, vilket har inneburit några slarvfel. Eftersom Mukwa tog upp den frågan under förra rundan och jag hängde upp mig på den när jag satt och läste igenom trådarna igen i fredags så ville jag flagga den frågan så att vi kanske kan kika lite på den när liret är över.

Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)


Och som jag har förstått det, det case som finns mot mig är:
- Efterkonstruktionsgrejen/Empir förklarar varför han gjort som han gjort
- Att jag valde att rösta på Basenanji istället för LJSLarsson i slutet av runda 1
- Att jag inte varit lika på hugget och aktiv som förra spelet
Jag måste läsa igenom allt igen för att se om det är något jag missat. Kommer mer snart.
Så här långt har jag kommit i tråden. Nu vettefasen om jag är så mycket mer aktiv den här rundan. Förhoppningsvis kan jag komma in runt 22, men räkna inte med det.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,384
Recca said:
Recca said:
Empiricus said:
Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)


Och som jag har förstått det, det case som finns mot mig är:
- Efterkonstruktionsgrejen/Empir förklarar varför han gjort som han gjort
- Att jag valde att rösta på Basenanji istället för LJSLarsson i slutet av runda 1
- Att jag inte varit lika på hugget och aktiv som förra spelet
Jag måste läsa igenom allt igen för att se om det är något jag missat. Kommer mer snart.
Ja precis. Caset mot dig står och faller lite på att Nässe la slutrösten som tippade över så att ett drevvänd mot dig tillkom. Ändå sitter fyra pers och röstar på dig framför Nässe som jag tycker uvlat sig ordentligt den här rundan. Jag tycker det är märkvärdigt och jag blir lite mörkrädd faktiskt.
Oj, meningen ska se ut typ så här:

Caset mot dig står och faller lite på att Nässe la slutrösten på Larsson som tippade över så att ett drevvänd mot dig inte verkade rimligt.
Ja, jag vet inte om det står och faller med det, men Nässes Larssonröst är ju bara till Empis nackdel om Nässe är ulv (precis som den bara är till Nässes nackdel om Empi är ulv). Är den av dessa två vi röstar ut ulv är det en klockren tell och sannolikt kommer vi rösta ut den andre också. Jag tycker dock att Nässe ulvat mest och hårdast och vill ta honom först.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,384
Empiricus said:
Är Nässe grön så hade hans och min röst ingen koppling och det fanns ingen plan bakom, är han röd så gör hans röst på LJSLarsson att det finns ett samband mellan min och hans röst? Är han röd så är ju hans röst rätt så välplacerad för att kunna få byn att hänga mig i framtiden också, tycker ju då jag.
Alltså. Om vi ponerar att du är grön, Empi, så spelade det ju mindre roll för Nässe vart han röstade i R1 då alternativen alla var bybor. Samtidigt är det här ett giftbägarresonemang: Nässe gjorde så för att det skulle enligt enkel ulvlogik innebära att de alternativ han inte röstade på (du) skulle rödas av det, alltså gjorde han så för att röda en bybo inför att han själv eventuellt skulle bli utröstad. Visst kan det vara så, men att den normala ulvrationaliteten stämmer (att han valde att rösta på en bybo istället för på sin ulvpolare när det kom till kritan) är ändå rimligast. Det är rätt sällan de här långsiktiga planteringarna och smarta mindtrixen faktiskt förekommer.
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Empiricus said:
Räknat och uppdaterat nu, och röstläget är:
Empiricus har 4 röster (Brynolf, Nässe, Konrad Konvalj och Hastfer)
Nässe har 4 röster (Vimes, Recca, Mukwa och Basenanji)
Hastfer har 1 röst (Empiricus)
Powervote 5000:
Röst: Nässe

Kanske inte jätteöverraskande, men jag vet inte heller om jag skulle bli gladare om han vore röd än om han vore grön.

Känns också som att Nässes alla inlägg i snabb följd i går där han attackskriver en massa mest verkar som ett sätt att vara aktiv och producera inlägg utan att leverera något faktiskt coolt. Hans missförstånd om när Basenanji skämtade om kapaciteten hos Basenanji, Recca, Vimes, KK och Mukwa att grotta in sig i varandra in absurdum och sättet att skriva osv.

Och så såklart:
Nässe said:
Konrad Konvalj said:
Nässe said:
Jag kan tänka mig ett drev mot Empiricus, absolut.

Röst: Empiricus
På vilka grunder?

Nässe said:
Empiricus. Tvingas mer eller mindre göra ett dokument som sedan innehåller fel. Hmm. Ser inget direkt grönande eller rödande i övrigt.
Är det så du tänker eller är det baserat på att du kommer att ryka annars?
Att jag kommer ryka annars, och jag håller inte Emp som grön.
Med den här rösten så är allas röster fint uppräknade mellan oss två nu, så hur röster och röstbyten ser ut härifrån kommer ju bara vara nyttigt tror jag. :gremsmile:
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Empiricus said:
Är Nässe grön så hade hans och min röst ingen koppling och det fanns ingen plan bakom, är han röd så gör hans röst på LJSLarsson att det finns ett samband mellan min och hans röst? Är han röd så är ju hans röst rätt så välplacerad för att kunna få byn att hänga mig i framtiden också, tycker ju då jag.
Hur då menar du? Det här var kanske det ulvigaste jag läst hittills från dig. Skulle vara intressant att få reda på hur du resonerar.
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Recca said:
Empiricus said:
Är Nässe grön så hade hans och min röst ingen koppling och det fanns ingen plan bakom, är han röd så gör hans röst på LJSLarsson att det finns ett samband mellan min och hans röst? Är han röd så är ju hans röst rätt så välplacerad för att kunna få byn att hänga mig i framtiden också, tycker ju då jag.
Hur då menar du? Det här var kanske det ulvigaste jag läst hittills från dig. Skulle vara intressant att få reda på hur du resonerar.
Jag tycker det ju ser rätt mycket ut som att det är det hans röst då verkar ha gjort nu, så är Nässe Ulv så är den ju välplacerad för det.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Empiricus said:
Recca said:
Empiricus said:
Är Nässe grön så hade hans och min röst ingen koppling och det fanns ingen plan bakom, är han röd så gör hans röst på LJSLarsson att det finns ett samband mellan min och hans röst? Är han röd så är ju hans röst rätt så välplacerad för att kunna få byn att hänga mig i framtiden också, tycker ju då jag.
Hur då menar du? Det här var kanske det ulvigaste jag läst hittills från dig. Skulle vara intressant att få reda på hur du resonerar.
Jag tycker det ju ser rätt mycket ut som att det är det hans röst då verkar ha gjort nu, så är Nässe Ulv så är den ju välplacerad för det.
Nu låter det ju väldigt efterkonstruerat. Kan du inte förklara resonemanget bakom det här påståendet?
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Recca said:
Empiricus said:
Recca said:
Empiricus said:
Är Nässe grön så hade hans och min röst ingen koppling och det fanns ingen plan bakom, är han röd så gör hans röst på LJSLarsson att det finns ett samband mellan min och hans röst? Är han röd så är ju hans röst rätt så välplacerad för att kunna få byn att hänga mig i framtiden också, tycker ju då jag.
Hur då menar du? Det här var kanske det ulvigaste jag läst hittills från dig. Skulle vara intressant att få reda på hur du resonerar.
Jag tycker det ju ser rätt mycket ut som att det är det hans röst då verkar ha gjort nu, så är Nässe Ulv så är den ju välplacerad för det.
Nu låter det ju väldigt efterkonstruerat. Kan du inte förklara resonemanget bakom det här påståendet?
Jag tänkte som så att om caset är att:
Om han är röd så finns det alltså ett samband mellan honom och mig.
Så, är han röd så har ju hans röst gjort mig röd by association.
Alltså, som det ser ut som nu så har är hans röst då rätt välplacerad för att få mig hängd i framtiden (eller nu, för den delen).
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Empiricus said:
Är Nässe grön så hade hans och min röst ingen koppling och det fanns ingen plan bakom, är han röd så gör hans röst på LJSLarsson att det finns ett samband mellan min och hans röst? Är han röd så är ju hans röst rätt så välplacerad för att kunna få byn att hänga mig i framtiden också, tycker ju då jag.
Empiricus said:
Recca said:
Empiricus said:
Recca said:
Hur då menar du? Det här var kanske det ulvigaste jag läst hittills från dig. Skulle vara intressant att få reda på hur du resonerar.
Jag tycker det ju ser rätt mycket ut som att det är det hans röst då verkar ha gjort nu, så är Nässe Ulv så är den ju välplacerad för det.
Nu låter det ju väldigt efterkonstruerat. Kan du inte förklara resonemanget bakom det här påståendet?
Jag tänkte som så att om caset är att:
Om han är röd så finns det alltså ett samband mellan honom och mig.
Så, är han röd så har ju hans röst gjort mig röd by association.
Alltså, som det ser ut som nu så har är hans röst då rätt välplacerad för att få mig hängd i framtiden (eller nu, för den delen).
Walk me through the thoughtprocess behind this, please. Hur tänkte Nässe när han ville röda ner dig genom att rösta på Larsson?
 

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Recca said:
Walk me through the thoughtprocess behind this, please. Hur tänkte Nässe när han ville röda ner dig genom att rösta på Larsson?
Alltså, min tankeprocess är inte "diabolisk plan av mästergrisen Nässe", den är "så jag är alltså i den här sitsen på grund av Nässes röst om Nässe är röd".
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Empiricus said:
Recca said:
Walk me through the thoughtprocess behind this, please. Hur tänkte Nässe när han ville röda ner dig genom att rösta på Larsson?
Alltså, min tankeprocess är inte "diabolisk plan av mästergrisen Nässe", den är "så jag är alltså i den här sitsen på grund av Nässes röst om Nässe är röd".
Alltså, basically så säger du: Ni misstänker mig för att vara ulv av den här anledningen. Men om man tänker helt tvärtom, mot all logik och sannolikhet, så ska man se mig som en bybo istället.

Det är ju absurt.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Det bygger ju på att Nässe planerade hela detta scenario redan i R1. Hur rimligt tycker du att det är?
 
Top