Nekromanti [Varulvsspel]När ulven kom till byn - Runda 2

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Men va? Vem skrev det där? B-r-y-n-o-l-f, Brynolf? Vem fan är Brynolf? Är du inhoppare för den det helt inaktive killen jag tyckte vi skulle rösta ut runda ett eller?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,646
Location
Stockholm
Vimes said:
Men va? Vem skrev det där? B-r-y-n-o-l-f, Brynolf? Vem fan är Brynolf? Är du inhoppare för den det helt inaktive killen jag tyckte vi skulle rösta ut runda ett eller?
Nej, jag är Robocop.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Brynolf said:
Konrad Konvalj said:
Basenanji said:
Vimes said:
Äh. Du har rätt KK. Jag skiter i mitt eget drev och hakar på ditt. Emp är toppkandidat och hans fraktion kommer ge oss mer att jobba med nästa runda än Nässes. Jag är på.
Det var det här citatet jag gillade.

Men FAN vad läskigt det är att byta med typ 18 minuter kvar.
Aha, men du må ha koll på att det är K.K som säger att vi får ut mer av Ulv-Empis.
Du är väldigt mån om att visa dig vara anti-Emp, Konrad. Sånt här känner jag inte igen från dig.
Jag vet. Det är en tydlig strategi jag har.

Det pirrar lite i magen nu för jag vill verkligen inte äta en katt i morgon.

Jag bjuder lixom om till kamp här och lockar lite på ulvarna. Din kommentar här kommer jag så klart lägga in i formeln (för jag tycker den är intressant!!) och Vimes röstflytt också. Men det är väl mest Mukwa jag suktar efter.. Det kommer bli en noja utan dess like i R3 känner jag.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,646
Location
Stockholm
Vimes said:
Brynolf said:
Jag blir jävligt less om Emp inte är ulv.
Gör något roligt löfte!
Om jag har fel så lovar och svär jag att jag ska skruva ihop ett skrivbord och dra kablar större delen av dagen i morgon. Hedersord!
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Basenanji said:
Mukwa said:
Brynolf är grön tills motsatsen bevisats. Utan konkurens den bästa spelaren i det här partiet än så länge. Det har också gjort att jag misstänker Vimes mer nu än vad jag har gjort innan. Från mellanmjölk till sur filmjölk. Jag har sett att även Recca har fått upp ögonen för Vimes, och det känns bra. Vi kan avvakta nån runda med att nacka Vimes, men han är verkligen helt off och försöker bli av med Brynolf. Det är en viktig grej att komma ihåg när vi ställer Vimes som utmanare till galgplatsen i kommande runda.
Det där var så Dr Kokos att jag...att jag...herregud om något av det där är riktigt...
Jag är fortfarande nöjd med det inlägget :gremsmile: Vimes trodde inte på Brynolf. Han har haft honom som toppmisstänkt hela spelet, och typ alla inlägg Vimes gjorde förra rundan handlade om att Nässe var den vi skulle ha ut. Jag tycker att vi ställer dem mot varandra i den här rundan.

Röst: Vimes

Case är överflödiga...
 
Top