Empiricus
Hero
Jag har börjat göra ordning i och lägga under lupp de massa meter text som är Skarpskytten i rundorna som varit per min post i natt, men kort svar här då.
Av det här vill jag tycka att en utröstning och bekräftad färg på Impetigo skulle ge byn likvärdigt med analysmaterial från röstflyttarna i runda 2 som en utröstning och bekräftad färg på dig skulle ge i analysmaterial kring röstflyttarna i runda 1.
Jag återgår till post-gruvan och försöker hitta saker som rimmar illa / känns byboigt genuina på Skarpskytten iom att jag ändå lovat att göra det, men jag tycker att du, @Sidd, borde bygga nåt case eller komma med någon konkret egen analys nu snart. Det känns som att du så fort det inte är tryck på dig lutar dig tillbaka och ställer några frågor här eller där men inte riktigt tar ställning till något.
Inte riktigt - Du röstar på Impetigo 18.06. Legolvar röstar först på dig kl 19.02 och byter till Impetigo kl 19.31 som resultat av din uppmaning. Sedan kl 20.02 så röstar Octagonal med samma motivering på Impetigo. HerrK kommer därefter kl 20.28, refererar till både Impetigos ordval under den här närtiden samt till Octagonals motivering. Av de som röstar på Impetigo efter dig så är det bara Legolvar som uttryckligen hänger på dig och då efter att ha fått rösten på dig synad i sömmarna. Octagonal använder samma motivering som dig, HerrK hänvisar till Octagonal.Om jag fattat dig rätt Empi så hänger @HerrK på min ide om att rösta på Impetigo.
Viktig info för där och då börjar det faktiskt bli ett seriöst drev mot Impetigo.
OM en av dem är RÖD så borde INTE båda vara det.
Av det här vill jag tycka att en utröstning och bekräftad färg på Impetigo skulle ge byn likvärdigt med analysmaterial från röstflyttarna i runda 2 som en utröstning och bekräftad färg på dig skulle ge i analysmaterial kring röstflyttarna i runda 1.
Jag återgår till post-gruvan och försöker hitta saker som rimmar illa / känns byboigt genuina på Skarpskytten iom att jag ändå lovat att göra det, men jag tycker att du, @Sidd, borde bygga nåt case eller komma med någon konkret egen analys nu snart. Det känns som att du så fort det inte är tryck på dig lutar dig tillbaka och ställer några frågor här eller där men inte riktigt tar ställning till något.