Varulv [Mäster Ulv 5] - Runda 3

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Alright vad jag har på Skarpskytten efter att ha läst R

Någon skrev att drevet mot honom baserades bara på avvikande spelstil (emoj-gate), men jag tycker inte det stämmer. Lägger nog en del krut på att förklara mitt tänk imorgon. Men vill ha en tidig röst.
Vill ha en tidig röst vilket kan tolkas som ulvigt. Du är alltså så säker på Sidd så du slänger in en tidig röst men väntar med en motivering som inte är klar. Ser ej poängen med att vänta. Känns lurt.
Sedan kommer inte heller någon motivering trots att den hade utlovats.
I post #78 kommer en rad spaningar på Häggerstrand som handlar om att denne är ulv. Alltså bytt spår men har kvar rösten utan att komma med den utlovade motiveringen. Inte heller byts rösten. Skönt att ligga kvar med rösten där (tidig röst) det kan jag förstå men det är inte grönande.

Så hittills (har du röstat på Sidd men lagt en motivering till varför Häggerstrand är ulv.

I inlägg 105 tycker du Häggerstrand försvarade sig väl och att Brynolf är grönast vilket jag också tycker är en lite of take på spelet hittills.

Sedan tycker jag att du ger ett lite nervöst intryck. Du skriver en hel del men inget direkt revolutionerande. Ett sken av att vara aktiv och hjälpa byn. Lite enkla/okontroversiella ämnen diskuteras som vad för information vi får av Vimes gällande dom som åkt ut osv. Det som stör mig mest är att den där utlovade motiveringen gällande Sidd fortfarande inte har dykt upp!!

Jag har börjat skriva en lång genomgång om min dust med @Sidd. Vet inte om jag hinner få klart den. Jag tycker jag har argumenterat för varför jag tycker han är skum. Och är han skum tror jag också att @Hägerstrand är det. Och @Anthrox har en historia av svagt motiverade röster i det här partiet. ex de två gånger han röstat på mig.
Nu på kvällen har Skarpksytten börjat skriva ihop ett case på Sidd trots röst redan dagen innan och det är snarare för att rädda sitt egna skin än för att denne alltid haft argument för sin sak. Där är vi nu i väntan på Skarpskyttens väldigt sena motivering gällande Sidd. Det håller inte. Du skulle lägga en del krut på att förklara ditt tänk men hittills har det bara varit tomma ord. Jag tolkar det även som att du lade din röst på tomma ord.

Därav: Röst: @Skarpskytten

Vad säger ni andra gällande denna take?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,695
Location
Stockholm
Du har föreslagit att de ska rösta på Brynolf om de har en siare ibland sig. Men HUR ska vi veta att det är din spökkod de följer och inte något annat?
Jag vill ju mena att jag är fett grön så att inget spöke vid sina sinnens fulla bruk skulle vilja rösta ut mig. Så jag är på. OM spökena inte har något bättre för sig, tex att rösta i ett snortajt drev eller så.

Men för att det här ska funka måste byn se mig som grön också. Det gör väl de flesta men inte alla såvitt jag förstått
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
För att göra min poäng tydlig lite snabbt, här klippte jag ihop en i mitt tycke möjlig MU-setup på två röda:
  1. 2 extra ulvar - kostnad: 0
U2 - Nattmord jämna rundor - kostnad: 1

U3 - Nattmord ojämna rundor - kostnad: 3

B3 - Naiv siare i byn - inkomst: 2
B7 - Spökröst - inkomst: 2

Om du VET att detta stämmer, vad säger det dig? Andersson är grön, det är väl typ allt?
En grönad spelare är m
Att få grönfärg på Andersson är väl jättebra?
Ja, det är det. Vi får också veta antal ulvar och vilka förmågor de saknar vilket också är en fördel (även om den inte kan mäta sig med att få en grönad spelare).

Jag tycker fortfarandw min plan är bra men ska sluta tjata om den. Andra får lyfta facklan om de håller med mig.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Om jag utgår från Skarpskytten är det alltså uselt byspel att rösta på någon och upprepat säga att denne är röd utan att ha några argument för det. Om det inte kommer en riktgt bra post från Skarpen nu tycker jag ni andra borde hoppa på det drevet.
Som nämnt så säger det även mer om Andersson och Impetigos status då Skarpskytten även är siad.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,604
Jag vill ju mena att jag är fett grön så att inget spöke vid sina sinnens fulla bruk skulle vilja rösta ut mig.
Jag tänker strikt teoretiskt och min fråga är "peta-upp-glasögonen-på-näsan"-retorisk; det finns ju inget sätt vi kan vara helt säkra på att ulvarna menar "Nej, vi har ingen siare ibland oss". De kan också mena "Men fan era styrstångsfyllon, FATTAR NI INTE ATT BRYNOLF ÄR HIN HÅLE SJÄLV!!11!!"
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,390
Att få grönfärg på Andersson är väl jättebra?
Ja klart det är! Skulle jag kunna få MU-ulvlägget serverat på ett fat hade jag tackat och bockat. Men att tro att spöktåget ska leverera det är BRUS.
Låt oss sluta prata om spöktåget nu.
Såg att du la precis samma exempel som jag samtidigt! Great minds etc :D
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
6,000
Location
Ett häxkräl
Tomma ord, @Octagonal ? Jag har tjatat om detta hela partiet. Jag tyckte att det kunde räcka som utgångspunkt.

Och att lägga en tidig röst på någon man tror är kan alltså tolkas ulvigt? Tunn soppa.



Okej. Skarpskytten och @Sidd, en tragedi i tre akter, eller ”En dåres försvarstal”

Disclaimer: jag har försökt att få med alla poster i Runda 1 där jag och Siddlicous har kontakt med varandra. Det är rätt många, så jag hoppas ni kan ha förståelse för om jag missat något. Jag tar gärna emot konstruktiv kritik.


Sidd, post #109. Han har med en lista. Rätt tunt, men en lista. Det är denna som gör att jag håller honom rätt grön i min lista. Röstar på KK, för ”blaj”.


Post #120 är min lista, där jag grönar Sidd men rödar Octagonal och Hägerstrand.


Inlägg #119, här börjar han gå på mig. ”Jag tycker det är konstigt att göra en grön-gul-röd-lista så här med så små tells. Varför tex inte rösta på nån av de två röda?” ”Att du [Impe] höjer Skarpskytten till himlens höjder här (lite konstlat övertydligt) utan vidare motivering lägger vi på minnet.”


Inlägg #145: ”
De Musketör-ulvarna för tillfället: Basse-Skarpskytten-Impetigo.

Motivering: De backar upp varandra utan substans och har en sådär osynlig beröringsdistans som verkar påklistrad.
Här går det snabbt alltså. På drygt 20 poster har han hittat att vi backar upp varandra utan substans. Han kan också i ett parti med 17 spelare, varav några knappt sagt något, hitta ”en såndär osylig beröringsdistans”.

Post #152. Jag svarar Sidd om detta varför jag inte röstade på mina rödingar. Kort svar, jag ville hellre press Brynolf, som inte hade postat.

Post #161, här börjar jag gå på Sidd, som jag tidigare hade grön:

Alltså, jag vill bara ta till protokollet att här försöker @Sidd brunsmeta-ihop de två bybor som har orkat göra ordentliga röd-gröna listor fram till denna punkt i partiet. Det ser inte särskilt byboigt ut i mina ögon, det ser mer ut som en ulv som gapar efter mycket.

Håller min röst så länge, dock. Skulle gärna se att @Impetigo utvecklade sina tankar om en ulv-kvartett i post 148.

Sen kommer min post där jag röstar på Sidd, #176:

Okej, tioåringen är i säng och spelmötet imorgon preppat. Ska titta in under morgondagen,

Jag ska sluta alibispela nu. Hade helst sett ett drev på @Hägerstrand, jag tycker det känns som lite skådespel och mycket tid på rätt lite substans mot @LegoIvar . Tror det är bra om vi får till bra drev nu, och då jag tycker @Impetigo har ett bra case mot @Sidd och då Sidd är notoriskt svårläst (=farlig som ulv) men också benägen att göra misstag gör jag så här:

Röst: @Sidd
Sidd påstår gång på gång att jag inte har några argument, men, ja ni kan ju läsa.

I post #178 är det tillbakakaka, Sidd röstar på mig: ”Eftersom du ser ett bra case Skarpskytten så skulle jag vilja att du beskriver det: konkretisera vad caset består av tack
Smit inte undan den här frågan nu.”


Post, #222, jag har inte svarat men Sidd återkommer: Jag är svajig, pga han gick från grön till röd. ”Skarpskytten tex hade mig som grön på sin fantastiska lista och ett par timmar senare röstar på mig för att jag gnällde på Impetigo om hans omitiverade hejjarop ang listan.
Tycker jag är ett rätt svajjigt beteende av Skarpskytten då denne inte har nån bra motivering.”

Min motivering var alltså att Impe hade ett bra case (Sidd spelar inte sig själv), samt ”Sidd är notoriskt svårläst (=farlig som ulv) men också benägen att göra misstag”. Ja, jag vet inte, vi kan ju träta om detta är bra eller dåligt. Men jag tycker det känns som ett rimligt argument för att pressa någon.

Post #232 svar jag. ”Jag har också tyckt mig se att du spelar lite mer sansat i detta partiet än du gjort i flera andra. Och givet hur lite vi har att gå på i Runda 1 tycker jag det är tungt.” Sen säger jag: ” Okej, Sidd, om vi nu är ulvarna, varför en röst på mig och inte Basse eller Impetigo, som väl måste anses vara farligare än mig? Är det för att jag ser ut som ett lätt byte pga har annonserad låg aktivitet idag, och ingen i slutfasen av Runda 1?” Här finns två frågor att svara på.

I posten efter lägger jag till ”Vill tillägga att jag hade dig som grön då du var en få som faktiskt skrivit en post där du radade upp vad du tänkte om ett antal deltagare. Det var klent med sådant vid den tidpunkten i partiet, så då höll jag dig som relativt byboig. Nu har flera andra spottat upp sig, och du ... inte.”

Post #245, Sidd svar på min fråga om varför han valde att rösta på mig ” - Jag tänkte inte alls på dig ”som ett lätt byte”! Faktum är att jag inte ser på nån av er andra (nya) på det sättet - tvärt om så tänker jag nog att vi ska låta de ”nya” vara i möjligaste mån och själv är jag mer rädd (och har scum-bias) på de mer gamla rävarna som lurat upp oss på läktarna förr.” Här svarar han alltså på den andra frågan, men duckar att förklara varför han i valet mellan tre valde just mig.

Post #247, jag svarar: ”Jag har väl inte sagt att det är "stark", eller? Det vill jag ett citat på, annars tycker jag du lägger ord i min mun.

(Men jag tycker att det är ett case).

Men bra att du biter ifrån! Tycker dock gott att du kunde ha svarat på varför röst på mig och inte Basse eller Impe; inte minst eftersom du skriver att du tycker vi ska låta de nya vara i möjligaste mån* - hade ju varit lätt för dig att rösta på någon av de två veteranerna istället. Tycker det känns lite tillbakakaka och inte så mycket mer - min röst på dig i post (176), din på mig post (178).”

Så här lägger han ord i min mun. Dessutom beslår jag honom med en motsättning; vi ska vara snälla mot de nya men han röstar hellre på mig än två gamla rävar.

Post #268 svarar Sidd mig, inget att säga om den tycker jag.

Post #391, jag är på Sidd igen om att få en röstmotivering.

Post #420, Sidd tycker jag ljuger, han har svarat mig. Lögnen är alltså att han har motiverat sin röst. Jag har inte sett den motivering än.

Post #442 byter Sidd sin till Basse för att rädda sig. Och det är ju inget att säga om det argumentet, det skulle ju alla göra.

Post #475, lista från Sidd: ”Skarpskytten. : röstar på mig för…ja inte fasiken vet jag/han men han tycker att Impetigo ”har ett bra case”.

Han ignorerar alltså mina stödargument, dvs ger en skev bild av mitt argument, och har ännu inte svarat på min fråga. Under vägs har han dessutom lagt ord i min mun och ljugit. Dvs även om han har motiverat sin röst och jag har missat den – sorry i så fall Sidd och byn – så är det kasst bybospel.

Sidd, #504: ”Skarprättaren ligger nog kvar med röst på mig för att jag röstade på honom.”


Vi har fortsatt kuggas resten av spelet men jag hinner/orkar inte gå igenom det. Tror inte att något substantiellt har tillkommit, dock. Men detta är så långt jag kommer.

Kan nu så här i den sista brinnande timmen av mitt (enda) varulvsspel att de fem som jag satte rödfärg på i första rundan nu ligger med röst på mig. Och jag tror ju att vi har ulvarna där, även om alla kanske inte är det. @Andersson @Brynolf byt röst.
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
6,000
Location
Ett häxkräl
Om jag utgår från Skarpskytten är det alltså uselt byspel att rösta på någon och upprepat säga att denne är röd utan att ha några argument för det. Om det inte kommer en riktgt bra post från Skarpen nu tycker jag ni andra borde hoppa på det drevet.
Som nämnt så säger det även mer om Andersson och Impetigos status då Skarpskytten även är siad.
Nu har du en fin post om mitt usla bybospel. Det är argument som jag också framförde i Runda 12. Check it out!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,390
Jag vill ju mena att jag är fett grön så att inget spöke vid sina sinnens fulla bruk skulle vilja rösta ut mig. Så jag är på. OM spökena inte har något bättre för sig, tex att rösta i ett snortajt drev eller så.

Men för att det här ska funka måste byn se mig som grön också. Det gör väl de flesta men inte alla såvitt jag förstått
Jag tycker du är rätt grön också. Din motivering att rösta på Skarpskytten som jag också ser som fett grön (om än väldigt osynlig nu) är denna:
Visst, lite tryck är ju alltid bra. Obs att jag INTE misstänker Skarpskytten alls i dagsläget men vi kan klämma lite där en stund och se vad som kommer ut.
Nu är trycket här, hur tänker du? Eller väntar du på att @Skarpskytten ska komma till tals?
 

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
813
Jag tänker strikt teoretiskt och min fråga är "peta-upp-glasögonen-på-näsan"-retorisk; det finns ju inget sätt vi kan vara helt säkra på att ulvarna menar "Nej, vi har ingen siare ibland oss". De kan också mena "Men fan era styrstångsfyllon, FATTAR NI INTE ATT BRYNOLF ÄR HIN HÅLE SJÄLV!!11!!"
Ja, jag har också underhållit den här tanken tidigare, men det är dumt. Om vi säger att röst på brynolf betyder siare bland spökena och vi får en röst på någon annan kommer vi ändå blåsa hela vår nästa runda på att tjafsa om:

1: spökena tyckte att det var viktigare att visa röst på någon annan
och ännu troligare
2: spökena tyckte att de vi uppnått konsensus i instruktionen trots att någon som lågflugit sista två timmarna inte givit sitt explicita godkännande,
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,390
En grönad spelare är m


Ja, det är det. Vi får också veta antal ulvar och vilka förmågor de saknar vilket också är en fördel (även om den inte kan mäta sig med att få en grönad spelare).

Jag tycker fortfarandw min plan är bra men ska sluta tjata om den. Andra får lyfta facklan om de håller med mig.
Snälla låt oss släppa det här.
1. Vi kommer inte bli överens
2. Även om vi är överens kommer spöktåget troligen ignorera det.
3. Även om de är med på bollen kommer det bli tjafs om tolkning.
4. Även om vi kommer fram till en tolkning ska vi fortfarande hitta alla ulvar, i bästa fall är en grönad liksom?

Det är som att köpa en lott där vinstchansen är 1 på miljonen och högsta vinsten 10 kronor.

Detta är det ABSOLUT SISTA jag kommer skriva om galna spöktågsplaner och att du börjar gaffsa om det när du kommer tillbaka in i spel är rödande i min bok.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Tomma ord, @Octagonal ? Jag har tjatat om detta hela partiet. Jag tyckte att det kunde räcka som utgångspunkt.

Och att lägga en tidig röst på någon man tror är kan alltså tolkas ulvigt? Tunn soppa.



Okej. Skarpskytten och @Sidd, en tragedi i tre akter, eller ”En dåres försvarstal”

Disclaimer: jag har försökt att få med alla poster i Runda 1 där jag och Siddlicous har kontakt med varandra. Det är rätt många, så jag hoppas ni kan ha förståelse för om jag missat något. Jag tar gärna emot konstruktiv kritik.


Sidd, post #109. Han har med en lista. Rätt tunt, men en lista. Det är denna som gör att jag håller honom rätt grön i min lista. Röstar på KK, för ”blaj”.


Post #120 är min lista, där jag grönar Sidd men rödar Octagonal och Hägerstrand.


Inlägg #119, här börjar han gå på mig. ”Jag tycker det är konstigt att göra en grön-gul-röd-lista så här med så små tells. Varför tex inte rösta på nån av de två röda?” ”Att du [Impe] höjer Skarpskytten till himlens höjder här (lite konstlat övertydligt) utan vidare motivering lägger vi på minnet.”


Inlägg #145: ”

Här går det snabbt alltså. På drygt 20 poster har han hittat att vi backar upp varandra utan substans. Han kan också i ett parti med 17 spelare, varav några knappt sagt något, hitta ”en såndär osylig beröringsdistans”.

Post #152. Jag svarar Sidd om detta varför jag inte röstade på mina rödingar. Kort svar, jag ville hellre press Brynolf, som inte hade postat.

Post #161, här börjar jag gå på Sidd, som jag tidigare hade grön:




Sen kommer min post där jag röstar på Sidd, #176:



Sidd påstår gång på gång att jag inte har några argument, men, ja ni kan ju läsa.

I post #178 är det tillbakakaka, Sidd röstar på mig: ”Eftersom du ser ett bra case Skarpskytten så skulle jag vilja att du beskriver det: konkretisera vad caset består av tack
Smit inte undan den här frågan nu.”


Post, #222, jag har inte svarat men Sidd återkommer: Jag är svajig, pga han gick från grön till röd. ”Skarpskytten tex hade mig som grön på sin fantastiska lista och ett par timmar senare röstar på mig för att jag gnällde på Impetigo om hans omitiverade hejjarop ang listan.
Tycker jag är ett rätt svajjigt beteende av Skarpskytten då denne inte har nån bra motivering.”

Min motivering var alltså att Impe hade ett bra case (Sidd spelar inte sig själv), samt ”Sidd är notoriskt svårläst (=farlig som ulv) men också benägen att göra misstag”. Ja, jag vet inte, vi kan ju träta om detta är bra eller dåligt. Men jag tycker det känns som ett rimligt argument för att pressa någon.

Post #232 svar jag. ”Jag har också tyckt mig se att du spelar lite mer sansat i detta partiet än du gjort i flera andra. Och givet hur lite vi har att gå på i Runda 1 tycker jag det är tungt.” Sen säger jag: ” Okej, Sidd, om vi nu är ulvarna, varför en röst på mig och inte Basse eller Impetigo, som väl måste anses vara farligare än mig? Är det för att jag ser ut som ett lätt byte pga har annonserad låg aktivitet idag, och ingen i slutfasen av Runda 1?” Här finns två frågor att svara på.

I posten efter lägger jag till ”Vill tillägga att jag hade dig som grön då du var en få som faktiskt skrivit en post där du radade upp vad du tänkte om ett antal deltagare. Det var klent med sådant vid den tidpunkten i partiet, så då höll jag dig som relativt byboig. Nu har flera andra spottat upp sig, och du ... inte.”

Post #245, Sidd svar på min fråga om varför han valde att rösta på mig ” - Jag tänkte inte alls på dig ”som ett lätt byte”! Faktum är att jag inte ser på nån av er andra (nya) på det sättet - tvärt om så tänker jag nog att vi ska låta de ”nya” vara i möjligaste mån och själv är jag mer rädd (och har scum-bias) på de mer gamla rävarna som lurat upp oss på läktarna förr.” Här svarar han alltså på den andra frågan, men duckar att förklara varför han i valet mellan tre valde just mig.

Post #247, jag svarar: ”Jag har väl inte sagt att det är "stark", eller? Det vill jag ett citat på, annars tycker jag du lägger ord i min mun.

(Men jag tycker att det är ett case).

Men bra att du biter ifrån! Tycker dock gott att du kunde ha svarat på varför röst på mig och inte Basse eller Impe; inte minst eftersom du skriver att du tycker vi ska låta de nya vara i möjligaste mån* - hade ju varit lätt för dig att rösta på någon av de två veteranerna istället. Tycker det känns lite tillbakakaka och inte så mycket mer - min röst på dig i post (176), din på mig post (178).”

Så här lägger han ord i min mun. Dessutom beslår jag honom med en motsättning; vi ska vara snälla mot de nya men han röstar hellre på mig än två gamla rävar.

Post #268 svarar Sidd mig, inget att säga om den tycker jag.

Post #391, jag är på Sidd igen om att få en röstmotivering.

Post #420, Sidd tycker jag ljuger, han har svarat mig. Lögnen är alltså att han har motiverat sin röst. Jag har inte sett den motivering än.

Post #442 byter Sidd sin till Basse för att rädda sig. Och det är ju inget att säga om det argumentet, det skulle ju alla göra.

Post #475, lista från Sidd: ”Skarpskytten. : röstar på mig för…ja inte fasiken vet jag/han men han tycker att Impetigo ”har ett bra case”.

Han ignorerar alltså mina stödargument, dvs ger en skev bild av mitt argument, och har ännu inte svarat på min fråga. Under vägs har han dessutom lagt ord i min mun och ljugit. Dvs även om han har motiverat sin röst och jag har missat den – sorry i så fall Sidd och byn – så är det kasst bybospel.

Sidd, #504: ”Skarprättaren ligger nog kvar med röst på mig för att jag röstade på honom.”


Vi har fortsatt kuggas resten av spelet men jag hinner/orkar inte gå igenom det. Tror inte att något substantiellt har tillkommit, dock. Men detta är så långt jag kommer.

Kan nu så här i den sista brinnande timmen av mitt (enda) varulvsspel att de fem som jag satte rödfärg på i första rundan nu ligger med röst på mig. Och jag tror ju att vi har ulvarna där, även om alla kanske inte är det. @Andersson @Brynolf byt röst.
Strålande med konkret respons @Skarpskytten 👍

Jag förstår: Det var min post tidigt i början där jag satte upp er tre Basse-Skarpskytten-Impetigo som skaver.
Mitt minne av den är att jag tidigt bara vill dra igång en diskussion om vad jag tyckte jag såg där å då: otroligt att ni lackat på det så hårt och inte fokuserat mer på att konstruktivt kolla mina poster sen.
Ser ju att den kan uppfattad att vara alldeles för tidig luftslottsbetraktelse OCH jag håller med att det inte var så allvarligt menat.

Att ni inte kunnat släppa det å komma vidare som Basse verkar gjort är ju en märklig reaktion.
Konstigt stressad reaktion från dig och om jag förstår det Impetigo.
Basse kommer i min bok ut som mer chill och i bättre dager.

Du skriver själv att nåt mer substantiellt tillkommit och det håller jag med om.
I alla fall bra med denna post för sen så ser jag inte mer än surt - tackar.

Jag ursäktar för den onödigt tidiga posten vi pratar om och har nog lärt mig att inte göra så igen utan vänta tills jag har mer konkret på fötterna.

Väldigt bra för byn att ha med sig efter deadline i dag.

Fridens Skarskytten
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,604
Jag vill försynt påpeka att @LegoIvar nu sitter som en sorts kungamakare med en ensam röst på Impetigo. Om han byter och lägger en röst på Sidd så kan spökena få ut Sidd medvetet eftersom Skarpskyttens röst (18) kommer tidigast.

Spännande!
 

Skarpskytten

D&D-smurf
Joined
18 May 2007
Messages
6,000
Location
Ett häxkräl
Strålande med konkret respons @Skarpskytten 👍

Jag förstår: Det var min post tidigt i början där jag satte upp er tre Basse-Skarpskytten-Impetigo som skaver.
Mitt minne av den är att jag tidigt bara vill dra igång en diskussion om vad jag tyckte jag såg där å då: otroligt att ni lackat på det så hårt och inte fokuserat mer på att konstruktivt kolla mina poster sen.
Ser ju att den kan uppfattad att vara alldeles för tidig luftslottsbetraktelse OCH jag håller med att det inte var så allvarligt menat.

Att ni inte kunnat släppa det å komma vidare som Basse verkar gjort är ju en märklig reaktion.
Konstigt stressad reaktion från dig och om jag förstår det Impetigo.
Basse kommer i min bok ut som mer chill och i bättre dager.

Du skriver själv att nåt mer substantiellt tillkommit och det håller jag med om.
I alla fall bra med denna post för sen så ser jag inte mer än surt - tackar.

Jag ursäktar för den onödigt tidiga posten vi pratar om och har nog lärt mig att inte göra så igen utan vänta tills jag har mer konkret på fötterna.

Väldigt bra för byn att ha med sig efter deadline i dag.

Fridens Skarskytten
Fint. Lamt. Ännu inget svar på min fråga, Sidd, och så många chanser du haft att reda ut detta lilla missförstånd.

Ta nu ditt ansvar, och flytta din röst från mig till dig själv!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,247
Nästa runda behöver vi pressa ett gäng som inte riktigt blivit pressade än.
Typ Basse, Empi, Jag, HerrK eller något sånt? Beroende på utslag denna runda givetvis.
Glömmer säkert någon, är rejält kognitivt överbelastad just nu. Det är jobbigt för hjärnan att analysera så här många spelare.
 
Top