Ok. Jag har just fått mitt andra barn, och har surfat in lite på rollspel.nu och andra rollspelsgrejer för att koppla bort allt ansvar jag har just nu. Så jag får se upp så att inte ett varulvsspel blir bara ett till ansvar, förlåt om jag inte hinner skriva så mycket. Barnen och jobbet tar uppmärksamhet hela dygnet, liksom.
Hur som helst, så här tänker jag så långt
LJSLarsson vann som ensam ulv i det förra partiet jag spelade, vilket var ganska amazeballs. Han är riktigt lurig, och kan anpassa sitt spel som ulv efter tidigare erfarenheter, så det är farligt. Jag gillade mycket att han outade sin förmåga, så jag vill inte rösta ut honom inatt.
Basenanji får jag alltid ping på, men jag tycker han beter sig som han brukar,
RasmusL och
xyas är också in character för hur de brukar skriva.
Stövelkatten tycker jag är mer mellow och snäll än han varit förr (det här var väl 5-6 år sen förstås, så minnet bedrar?) så jag undrar om det är något lurt där.
Khan uppfattar jag som extra på sin vakt i flera olika formuleringar och ordval. Det skulle jag inte tänka så mycket på annars eftersom han är nybörjare på varulvsspel över forum, men sen berättar han att han visst har varulvserfarenhet från social deduction-spelet Avalon. Så det höjer också lite ögonbryn.
Just nu vill jag helst lägga blåslampan på Stövelkatten eller Khan.