Haunted House - runda 1

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
LJSLarsson;n346147 said:
NEJ VÄNTA! Stövelkatten hade redan röstat på Xyas! Tillbaka till RasmusL! #bybopanik

Röst: RasmusL
Nu fattar jag inte - vill du att det ska vara så lika som möjligt, eller grönas xyas om Stövlis röstar på honom?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,569
Men jag är här. Dock är jag den enda som är n å g o r l u n d a nykter. Ni är ju helt galna
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Sodivra;n346152 said:
Nu fattar jag inte - vill du att det ska vara så lika som möjligt, eller grönas xyas om Stövlis röstar på honom?
Jag försöker undvika att bli utröstad själv, och lägger min röst på någon av de jag sett som röd under spelet så den får mest röster. Köper ännu inte Vimes case mot Stövelkatten.

(Trodde Katten lagt till en röst på Xyas så antalet ökade, men han bara röstade om samma igen, så han gick inte upp i en säker ledning)
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,676
Location
Stockholm
Men nej! Jag tror att LJSL talar sanning om sin förmåga men ljuger om fraktion. Jag tror att han är ulv med sniffarförmåga. Varför? Jag har förmågestopparförmåga, juristerna fixar! det mejkar sense att han är ärlig men ulv! Nu tar vi LJSL innan han listar ut och blockar vår siare eller väktare!


...och please vakta mig < 3

Röst: LJSLarsson
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,569
Det viktigaste är att alla röstar på varsitt alternativ. Den som röstade första vann.

Snart kommer polisen be någon av oss blåsa. "Internet har tröttnat på fylleångorna från rollspel.nu. Koppla ur routern så vi får det här överstökat!"
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
EY YO!

Larsson är clean. Och även Rasmus! Skärp er nu
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Stövelkatten;n346161 said:
Ja, men han är så svårläst. Eller slug. Han borde nog segla upp på samma nivå som Xyas i min bok
Att han inte också ballar ut just nu är lite ulvigt, en ulv skulle kunna luta sig tillbaka eftersom han vet. Eller så har han gått in och bädda om barnen, eller läser ikapp.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
ä
...
a
a
j
s
...
!
r
n
i
r
g
...
e
 
Top