Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Hoppas du kan komma tillbaka snart!
God45 said:BasseJr: Jag har frågor! Vad har alverna för relation till svart alverna? Hur många var där exakt i lägret?
Och hur funkar reglerna för strider där jag vill knocka folk men inte döda dem? Typ slå dem med bredsidan av svärdet? Inte för att det kommer upp nu... Men man vet aldrig när det kan bli aktuellt
Haha, jag har gjort samma sak några gånger, fast i andra sammanhang. Väldigt frustrerande när man sitter och känner sig förbigången eftersom alla kör vidare utan att svara på ens fråga tills man inser att man inte ställt den änMårten said:Satt och väntade på ett svar på ett inlägg jag hade skrivit men tydligen missat att posta...
Av ren nyfikenhet: vad var det du tänkte posta, och när?Mårten said:Exakt!
Aja, får se till att rechecka om jag postar saker i framtiden
Det är rätt intressant att spela vad man inte är och textrollspel ger stora möjligheter till det. Jag spelar killen som inte vill prata med någon och gärna har någon annan som pekar på vad hans ska göra. Det är så anti jag det kan bliMårten said:... han är ingen pimp... han bara gillar kvinnor!
Men ghaa, är så glad över att detta är forumrollspel, skulle inte klara att spela min karaktär annars... vankade av och ann som en stålle i huset efter nästan varje mening jag skrev
Men ja, alltid kul att testa nya typer av karaktärer, känns bara så väldigt... inte jag
Det är ganska cooltMårten said:Verkligen, jag är själv den som vill vara i bakgrunden och inte snackar med folk, framför allt inte kvinnor i tanke att förföra.... hmm
Vi spelar varandra!