Nekromanti Fantasy! - Old School Gaming, någon?

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Sant, men ta bort det aggresivad då :gremsmile:

... lugn, jaa, tyst, njaaa, alltid i bagrunden, nope no way :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
... bassejr... WHY!!!!! :gremsmile:
Gör längre inlägg, jag hade svårt nog med förra inlägget och nu spelar du ju knappt vidare på det så jag måste fortsätta!

Skit, får se hur många timmar det tar innan jag kommer på något vettigt svar den här gången :gremlaugh:

Kair börjar darra. "v-vad menar du?"
Mårten läser bassejrs inlägg, flyger upp ur stolen och får panik.... jag måste fortsätta förförandet! Ser på texten med stora ögon, vart går jag här ifrån... hon verkar ju inte veta något... eller... jag vet inte!

:gremlaugh:

(Detta inlägg ska läsas med mycket glädje och delar av ironi och inte tals på allt för stort allvar)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,501
Mårten said:
... bassejr... WHY!!!!! :gremsmile:
Gör längre inlägg, jag hade svårt nog med förra inlägget och nu spelar du ju knappt vidare på det så jag måste fortsätta!

Skit, får se hur många timmar det tar innan jag kommer på något vettigt svar den här gången :gremlaugh:

Kair börjar darra. "v-vad menar du?"
Mårten läser bassejrs inlägg, flyger upp ur stolen och får panik.... jag måste fortsätta förförandet! Ser på texten med stora ögon, vart går jag här ifrån... hon verkar ju inte veta något... eller... jag vet inte!

:gremlaugh:

(Detta inlägg ska läsas med mycket glädje och delar av ironi och inte tals på allt för stort allvar)
Skriv att du lutar dig framåt och viskar exakt vad du menar i hennes öra. Då slipper du beskriva men alla vet exakt vad som pågår :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,501
Det värsta som ka hända är att hon reagerar så här:



Värst risken :gremlaugh:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Haha gillar tipset och giffen :gremsmile:

Dock var min första reaktion på "alla vet vad som händer"... jag har ingen aning om vad som händer :gremlaugh:

Men jag kör nog på det tror jag.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Jag vet inte vad som kom över mig! :gremsmile:
Hinner inte så långt, kommer bli "räddad"... så länge den personen behagar att posta snart :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,501
Mårten said:
Jag vet inte vad som kom över mig! :gremsmile:
Hinner inte så långt, kommer bli "räddad"... så länge den personen behagar att posta snart :gremsmile:
Vem ska rädda dig? Cissi? :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ja...ja..jag tror det... hon sa det i alla fall :gremsmile:
(Dock jobbar hon nu så det kanske dröjer innan hon postar något)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,501
Mårten said:
Ja...ja..jag tror det... hon sa det i alla fall :gremsmile:
(Dock jobbar hon nu så det kanske dröjer innan hon postar något)
Då vänta vi in henne :gremsmile:

Eller så kan Hamstern och jag utsätta dig för grupptryck så att du fortsätter stöta på svartalven :gremwink:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
Hmmm... när hon säger "rädda", undrar om hon menar att hon ska få ut dig ur situationen eller om hon kommer att kasta sig in i situationen och dra dig med sig "djupare" :gremgrin:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
NÄ, Nä nä.... tysta nu... Tyst!
Jag tycker det är svårt som det är så ni behöver inte bre på det ännu mer!... och ge inte Cissi några ideer nu! (Hon har nog så det räcker, tro mig :gremlaugh: )
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
Eller är det kanske Taifu som knackar dig på axeln för att fråga om han får vara med :gremwink:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Hahaha Rymdhamster :gremsmile:
Nä, det är Mogora som står där, men kanske ska ändra mitt inlägg bara för att förtydliga det kanske? :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,501
Rymdhamster said:
Eller är det kanske Taifu som knackar dig på axeln för att fråga om han får vara med :gremwink:
Ahhha.... Mitt inre öga... Varför säger du saker när du vet att jag kommer visualisera det?!
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
Mårten said:
Hahaha Rymdhamster :gremsmile:
Nä, det är Mogora som står där, men kanske ska ändra mitt inlägg bara för att förtydliga det kanske? :gremsmile:
Frågan är, vem hinner först? Kommer Taifu och Tarin hamna i samma tält? Kommer Svartalvinnan hamna i mitten eller på ena kanten? Vad väger tyngst, ungdom eller erfarenhet?

God45 said:
Ahhha.... Mitt inre öga... Varför säger du saker när du vet att jag kommer visualisera det?!
:gremwhistle:

BOOYAH!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Rymdhamster said:
Hmmm... när hon säger "rädda", undrar om hon menar att hon ska få ut dig ur situationen eller om hon kommer att kasta sig in i situationen och dra dig med sig "djupare" :gremgrin:
Fan jag såg det här för sent!
Nästa gång, Mårten! Nästa gång!

Mohahahaha!!
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Noooo, ni har turnat min räddare till the dark side!
May you always smell like elderbarries God45 and Rymdhamster!
 
Top