Nekromanti Fantasy! - Old School Gaming, någon?

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Det gäller bara att inte fastna i det. Jag har vänner som kör ett mellanslag, men så råkar de slå väldigt bra på det. Då blir de nojiga och tänker att nästa måste ju då vara ett dåligt slag, så han kör ett mellanslag till. Men det blir också ett bra slag och då måste ju nästa vara jätte, jättedåligt!

Efter fem minuters tärningsrullande får man smälla till honom i bakhuvudet och säga åt honom att skärpa sig =)
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
^^ jo ska komma ihåg det.
Dock tänker jag inte rulla några slag på ett tag, sitter och leker lite med tärningarna och får nästan 3 ettor hela tiden nu... så jag hoppas inte det dyker upp något som kräver färdighetsslag inom en snar framtid :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Just det Mårten, lär dig necromancy. Inget dåligt kommer komma ifrån det :gremlaugh:
 

Bassejr

Hero
Joined
8 Jun 2012
Messages
847
Location
Eskilstuna
Jag känner inteatt jag har motivation eller ork att fortsätta spelet. om någon annan vill ta över som spelledare, har den personen min välsignelse och mina lyckönskningar, men jag klarar inteav det här för tillfället.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
:gremfrown:

Tack då, om du känner för att fortsätta någon gång senare så hoppar jag gärna på då.

 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,384
Bassejr said:
Jag känner inteatt jag har motivation eller ork att fortsätta spelet. om någon annan vill ta över som spelledare, har den personen min välsignelse och mina lyckönskningar, men jag klarar inteav det här för tillfället.
Synd, men bra att du gör det som känns bäst för dig.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Tråkigt tråkigt, men ja ibland sätter verkliga livet snubbeltråd för oss :gremsmile:

Har varit väldigt roligt äventyr och som de säger, tar du upp det igen är jag gärna med :gremsmile:
 

Bassejr

Hero
Joined
8 Jun 2012
Messages
847
Location
Eskilstuna
Tack för all positiv feedback. Jag har haft kul så länge det varade, och jag är glad att höra att ni också tyckte om det.
 
Top