solvebring
Superhero
Du menar detta, som jag retar ihjäl mig på?Konrad Konvalj;n6053 said:Senaste inlägg "flärpen" till höger är skev och sticker ut. Kanske inte räknas som en bugg dock.
(Mozilla Firefox 27.0.1)
Du menar detta, som jag retar ihjäl mig på?Konrad Konvalj;n6053 said:Senaste inlägg "flärpen" till höger är skev och sticker ut. Kanske inte räknas som en bugg dock.
Jag kan inte återskapa problemet (d.v.s. det ser inte ut så för mig och jag kör win7 & FF27).solvebring;n6268 said:Du menar detta, som jag retar ihjäl mig på?
(Mozilla Firefox 27.0.1)
Dante said:Nä, det har varit så länge.
Men bara på förstasidan.
solvebring;n6268 said:Du menar detta, som jag retar ihjäl mig på?
(Mozilla Firefox 27.0.1)
Dante said:Låter som en rättighetsgrej. Det hamnar på listan.
chrull said:Toppen!
Luna Lovegood said:Kollade just min ignore lista och den är tom, så jag gissar på att de har rensats.
Jag tycker det låter ganska uppenbart vad som hänt.chrull;n8222 said:"0 users like your conversation Anime: Japanska-Engelska" Nämentack då.
chrull;n5173 said:(...) att inlägg inte går att ändra på utan att sudda ut dem (markörförflyttningsbuggen alltså) gör forumet rätt frustrerande att använda emellanåt.
anth said:Har aldrig hänt mig. Vilket OS / browser använder du (inkl. versionsnummer)?
Bolongo said:Windows 7
Firefox 27.0.1
Lupus Maximus said:...och den mindre förändringen får jag skjuta upp något, då motsvarande förändring på testforumet fick den att tappa stilmallarna.
Magnus Seter said:Men det verkar inte ha funkat.