Mogger
Hipsteranka
Fast de har ju såklart klonat sig så de kan byta ut sina organ till nya fräscha var tionde år.
Livstidsprenumeration från TransTech är givet.
Fast de har ju såklart klonat sig så de kan byta ut sina organ till nya fräscha var tionde år.
Credit, Status blir egna egenskaper.
Går datorer/cybersurfning etc under Tech?
Är väl helt enkelt ELIT, NORM och SLUM![]()
Bara en fråga - har 2089 muterade noshörningar i skinnpaj med monofilamentknogjärn?
Vad har du emot monofilamentknogjärn!?Hoppas inte![]()
Det är ju ett bra år för detta, för övrigt. 2122 känns som en bra titel.Men borde inte årtalet, enligt formeln vara 100 år från nu?
Fast det är ju 2089 ef Utu Kopparhavet goes Mutant.Det är ju ett bra år för detta, för övrigt. 2122 känns som en bra titel.
- Street Smart låter för mig som att det skulle överlappa lite med Sprawl Crawl. Jag vet att det inte för det, men jag skulle överväga att byta namn på Street Smart till typ... Underworld, That Life, Crime; jag vet inte. Fattar att de också låter fel, och blir för smala.
ANIMA borde väl heta COOL bara =)
Såg Edgerunners igår och fått en nytändning på Cyberpunk så håller tummarna att du får ihop något. Om inte annat så har vi ju CY_BORG att leka med inom kort.
Netizen, netrunnerVad ska man kalla den aktivitet man ägnar sig åt när man "cybersurfar"? Tycker Cybersurf låter lite lökigt och Cyberspacing också. Hacking är för mundant.
Förslag?
Flirta med gamla Ghost in the Shell och kalla det att dyka/diving?Vad ska man kalla den aktivitet man ägnar sig åt när man "cybersurfar"?
Vad ska man kalla den aktivitet man ägnar sig åt när man "cybersurfar"? Tycker Cybersurf låter lite lökigt och Cyberspacing också. Hacking är för mundant.
Förslag?