pellejones Warrior Joined 8 Aug 2000 Messages 291 Location Sverige, Uppsala 5 Oct 2022 #201 Måns said: Uj, 2h... Hittar inget när jag googlar. Är det aktivt? Click to expand... De har en egen discord som är länkad under klippet. Den är aktiv. Han postar nya foton då och då på Year Zero discorden.
Måns said: Uj, 2h... Hittar inget när jag googlar. Är det aktivt? Click to expand... De har en egen discord som är länkad under klippet. Den är aktiv. Han postar nya foton då och då på Year Zero discorden.
Franz Myrmidon Joined 4 Dec 2010 Messages 3,714 Wednesday at 15:51 #202 @Mogger Har du arbetat något mer på detta projekt? Tycker det är ett ashäftigt koncept!!!
Mogger Hipsteranka Joined 12 Nov 2001 Messages 14,703 Location Athos Wednesday at 18:33 #203 Franz said: @Mogger Har du arbetat något mer på detta projekt? Tycker det är ett ashäftigt koncept!!! Click to expand... Nä, har inte gjort så mycket mer. Men vi fortsätter spela T2000 så man kan ju säga att jag speltestar
Franz said: @Mogger Har du arbetat något mer på detta projekt? Tycker det är ett ashäftigt koncept!!! Click to expand... Nä, har inte gjort så mycket mer. Men vi fortsätter spela T2000 så man kan ju säga att jag speltestar