Vi har beslutat oss för att vi i framtiden ska bli smalare, som nobelpriset ungefär; därför kommer nästa podcast att framföras i trestämmig jambisk pentameter på Swahili.弾幕 said:![]()
Äntligen!
Rob said:Jag lovade i avsnittet att jag skulle posta lite länkar som anknyter till de kartor jag talade om så här kommer de länkarna:
Några exempel på kartorna som ingår i Dungeon Geomorphs
Ett par exempel på äkta dungeon kartor ifrån Castle Greyhawk
De numera klassiska bilderna på Gary när han spelleder Castle Greyhawk
(eller så är jag bara mycket mer högljudd än vad jag själv tror att jag är...). Förhoppningsvis hittar vi en ännu bättre placering av oss själva och micken nästa gång.Eksem said:Förhoppningsvis hittar vi en ännu bättre placering av oss själva och micken nästa gång.

Den dära RSS grejen verkar inte funka för det nya avsnittet.Eksem said:Hallå på er! Det andra avsnittet av vår podcast är nu ute:
http://viskningarfrankryptan.wordpress.com/2013/11/05/avsnitt-2-gamla-regler-gammal-stil/
I det här avsnittet:
OSR – Vi utvecklar lite mer om vad OSR är och vad det är för oss
Kampanjsnack – Våra kampanjer, dödsfall och hur tydlig man behöver vara med ledtrådar
Döden – Vad händer egentligen vid 0 hit points?
Prylhörnan – Dungeon Geomorphs, Five Ancient Kingdoms och The Fungus that Came to Blackeswell
Nyheter – The Lost Lands: Sword of Air, Stonehell 2 och Castle of the Mad Archmage
Jag hoppas att det hamnar på iTunes inom något dygn eller så. Posta gärna kommentarer, frågor och förslag på ämnen till kommande avsnitt!