Nekromanti Viskningar från kryptan - Ny rollspelspodcast

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Vill bara bekräfta att den finns på podcast-appen (iTunes), jag har laddar hem och ska lyssna på fredag efter tentan :gremsmile:
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,742
Trevlig lyssning! :gremsmile: Roligt att höra er prata om varsin grej. Bra spännvid mellan sakerna nå plockat med!

Apropå klassen Svärdsmagiker så är jag rätt säker i att den bottnar i Moldays alvklass och inte något påfund från 3.X.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
DeBracy said:
Apropå klassen Svärdsmagiker så är jag rätt säker i att den bottnar i Moldays alvklass och inte något påfund från 3.X.
Tackar för den infon.
Då har jag lättare att förstå klassen. :gremsmile:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: FAKTAFEL!!!!!

anth said:
Gubbster T. Pokémon said:
Tradition huserade en stund på Storgatan (Östermalm) innan flytten till Humlegårdsgatan.

Jag förväntar mig att ni spelar in allting igen med KORREKTA uppgifter och destruerar den gamla inspelningen.
Jupp, helt rätt, men jag lät det slinka förbi med flit. Småglinen som inte var med på den gamla goda tiden kan ju få för sig att jag är en bezzerwizzer. :gremsmile:
Buuuuu! Det är ffs din plikt i egenskap av representant för hobbyns åldermän att se till att kidsen får rätt fakta och en korrekt uppfattning av sitt arv!
 

IcarusDream

Anti-populist
Joined
9 Jan 2007
Messages
1,036
Location
Carapalea
Trevligt med en ny partner på poddfronten.

Säger som Robert, inte riktigt min genre med OSR, men ändå trevligt att lyssna om rollspel. :gremsmile:
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
När det är klart :gremsmile:

Vi har inte planerat in något nytt inspelningstillfälle än, men vi har diskussioner om ämnen på gång så jag hoppas att vi kanske kan spela in inom kort.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Eksem said:
När det är klart :gremsmile:

Vi har inte planerat in något nytt inspelningstillfälle än, men vi har diskussioner om ämnen på gång så jag hoppas att vi kanske kan spela in inom kort.
regelbunden utgivningstakt (även om det bara är en gång varannan månad) är viktigt!

... så när kommer nästa avsnitt? :gremwink:
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
弾幕 said:
Eksem said:
När det är klart :gremsmile:

Vi har inte planerat in något nytt inspelningstillfälle än, men vi har diskussioner om ämnen på gång så jag hoppas att vi kanske kan spela in inom kort.
regelbunden utgivningstakt (även om det bara är en gång varannan månad) är viktigt!

... så när kommer nästa avsnitt? :gremwink:
"Så fort vi har lust" tycker jag är väldigt regelbundet. :gremsmile:
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Håller med om en hyggligt fast utgivningstakt, och när nästa avsnitt är ute så vet vi ungefär vilken takt vi klarar av hoppas jag (å andra sidan lär själva redigeringen kräva mindre jobb, hoppas jag), så då är det lättare att sätta ett schema :gremsmile:
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,304
Location
Örebro
Ni kommer att ni blir mer bekväma att tala så det kommer behöva mindre tid till redigeringen... och sen når ni till en kurva där ni inte längre bryr er om att redigera. :gremwink:
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Robert Jonsson said:
... och sen når ni till en kurva där ni inte längre bryr er om att redigera. :gremwink:
Känner jag XM rätt inträffar det redan nästa podcast... :gremsmile:
 

Pagan

Veteran
Joined
11 Apr 2013
Messages
12
Location
Norrut
Tack för en riktigt bra podcast med ett mycket intressant ämne. Podden ligger i min prenumerationslista och jag ser fram emot nästa avsnitt.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,567
Location
Umeå
För att ni ska komma ihåg det:
- anth föreslog ett avsnitt om kartor. Se till att lägga upp bilder också :gremwink:
- jag vill gärna höra ett avsnitt om monster.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
12,017
Location
Ludvika
Nu har jag lyssnat igenom första avsnittet och det var jätteroligt. Ni är alla tre väldigt behagliga att sitta och lyssna på.

"Hårt kritiserad och nyttjad av ingen" är för övrigt ett helt underbart uttryck.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Och jag som tyckte första podasten var lång. Andra podcasten blev ännu längre.
Vi kan helt enkelt inte sluta snacka. :gremsmile:
 
Top