Sidd
”Bybo”
Ännu en post som är ute å cyklar rejält!Att @Sidd gått AFK efter att blivit rödsiad är ju tydligt. Då tror jag inte WHs siarclaim är ett ulvclaim.
Nytt vilt spekulerande:
@Basenanji s förmågehintar angående Sidd tolkar jag som att det finns en förmåga kopplat till jesusemojis som kunde konvertera mellan faktioner (har någon en tydligare/alternativ tolkning?). @Brynolf har också snackat jesus.
Där har vi i så fall spelmekanisk koppling till Hitta Jesus.
I siarkompotten har vi koppling till MU5 (svag koppling, eftersom det inte kom i spel där utan bara fanns i menyn om jag minns rätt)
I resultatet, där de röster som låg utanför de två första aktiva nollades, har vi koppling till fight club. (om så är fallet så är min röst på Anthrox meningslös)
Jag kan inte se någon koppling till Utkante, men den naturliga vore väl D3F.
Inga BP i spel vad jag vet, men Fjodde hade väl börjat fila på detta innan maskeraden spelades.
Spelen innan Hitta Jesus verkar varit revolouption och ABDITC, jag var inte med där och har inte koll på dem.
Inget av det här påverkar väl egentligen spelläget just nu, men någon annan kanske kan se något jag inte ser.
Jag har inte gett upp men har problem att skriva poster pga spelupplägget och att jag jobbar.
Att jag inte huggt mer aggro på WH beror på att jag helst inte vill dreva ut en annan bybo.
Det verkar ju vara stor risk att WH är tokig men endock grön (skulle ju passa bra ).
Det fanns ingen koppling mellan emojissar och spelmekaniken i Jesus-spelt väl!
Vad har du fått det ifrån?
Jag var Jesus då och kunde fritt värva en annan spelare.
Inget emojis-fixande inblandat.
En rolig detalj som alla då oroade sig för var att Octa började skriva poster med bibelverser som alla satanister trodde var hemlig kod som direkt i rundan värvade spelare.
En spelare trodde tom sig blivit värvad utan att det stämde och hjälpte på så sätt till att ljuga bort sig Genom att bekräfta och spegla Octas verspostande. Det var kul då men som sagt : inga emoisar inblandade.
Eftersom ni fortsätter att envist rösta ut mig så har jag snart inget annat val än att släppa mer info än jag vill.
De som fattar kan ju med fördel rösta på nån annan än mig.
Jag fattar tex verkligen inte varför Xyas kan komma undan i spel utan att delta alls.
Jag lägger utan problem röst där igen där vi faktiskt va å tassade egentligen i R1.
Denne har inte hjälpt byn alls i jakten på ulvarna.
@Basenanji
Har jag fel?