Varulv rollspel.du - R2

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,596
Antingen tar spelet slut nu och då säger jag grattis till ulvarna 👏🙌✌

Eller så blir det en runda tre ochvom ni säger nåt i stil med

”Jamen det var ju då svårt att fatta vad Basse försökte säga…jag fattade aldri att han…varför saaaaaaaaa du alri nåt Basse?!?!?!?”

…så kommer jag inte bara äta upp Vimes katt, stämma Sidds elgitarr i ett Bbmaj7#11 och prutta i @Khans alla lajv-hattar utan STÄNDIGT PÅMINNA ER som ett jävla Shakespeare-spöke om hur ni - enfaldigare än en tom motorväg en halvtimme norr om Sundsvall - vägrar att läsa de MEST UPPENBARA ledtrådar jag lägger ut som om de vore brödsmulor vilktill och med den mest senildementa och frontallobs-lobotomerade anka skulle hitta!!!!!21!!!

Tror ni att jag som ULV skulle tjata om antalet ulvar?!?!?!

Men ni får gärna visa klädsam självkritik nästa runda!

Jag är okej med:

”Äh sorry Basse, vi borde ha skärpt oss, tusan…”

Men FAN inget ”jag fattade ingenting hö hö ha ha!!”

Bu! 👻👻👻
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,241
Jag vill hellre rösta ut xyas och spara ulv träffen till i morgon och att alla påstådda siare sist sidd. Men waterhouse verkar borta det är lite tid kvar jag är på mob och det verkar stå mellan basse och sidd. Som sagt så är jag tveksam på basse så så står jag kvar på sidd. Logiskt kan jag hänga med på nasses tankegång + ulvträffen + att jag faktiskt var lite misstänksam tidigare. Dock så tycker jag han låter ganska god men jag försök bortse från känslan.
Ja, jag hade nog också hellre tagit ut Xyas här så siarna får göra sin grej till nästa runda och förhoppningsvis shedda lite light över saken. Men det drevet tog ju aldrig fart :/
 

Yem_86

Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Joined
14 Jun 2022
Messages
197
Ja, jag hade nog också hellre tagit ut Xyas här så siarna får göra sin grej till nästa runda och förhoppningsvis shedda lite light över saken. Men det drevet tog ju aldrig fart :/
Sidd är den jag pratar om som låter ganska god.
 
Top