Oj oj, somnade till och nu har alltså Impetigo kommit in i spel? Ja, jag låter rösten ligga kvar tills vi får se vad han har att komma med. Jag tycker att det är beklagligt att han väntat till nu med att skriva och ganska skumt. Skarpskytten kan jag inte riktigt se som skum och Sidd har verkligen lyft sig bra.
Jag har inte väntat med att skriva, jag har jobbat hela dagen och försökt läsa ikapp i pauserna.
Jag skulle aldrig som ulv välja att lågflyga i r3 efter att ha blivit drevad i r2 och i synnerhet inte gå in och markera närvaro i tråden genom att lajka. Ge mig lite mer cred än så, tack.
Jag har missat enstaka rundor och nån gång ett helt spel genom att vara upptagen IRL men så vitt jag minns aldrig som ulv. Mina tidigare ulvkompisar kan intyga att jag är ”ganska påslagen” när jag spelar som ulv.
Med det sagt har jag nu möjlighet att delta!
Vad är caset mot mig? Jag läste snabbt för att ta mig igenom och har säkert missat en del (jag raljerar inte här, jag har på allvar missat vad jag rödas för).
jag postade ju min grönlista för en stund sedan. Jag måste säga att jag har varit skrämd av hur många som spelat relativtgröng dett spelet, särskilt
@Skarpskytten har ju drivit linjer lika mina egna hela spelet. Risk att vli totalt bortgjord alltså om det visar sig att man varit en nyttig idiot för ett gäng ulvar
men jag tror inte det. Om Skarpis är ulv är han väl värd segern och på samma sätt tycker jag att
@Basenanji ,
@Brynolf ,
@Empiricus och
@Anthrox ringer väldigt rent i mina öron för jämnan.
Jag skulle vilja uppmana byn att titta på vilka resonemang som hålls för sanna och goda av medlemmarna i den klicken (+mig själv) för jag tror att det är idel bybor där (och säkert nån äckligt listig ulv som hakar på och bara nuckar instämmande men jag kan för mitt liv inte se vem det är i så fall).