På sätt och vis grönande att du vill följa veteranerna i spökchatten. Ett initiativ att att följa folk som man vet är goda och har byboglasögon på sig vilket jag gillar.
Nackdelarna som jag tycker är större är att du vid ett sånt agerande frånsäger dig all form av eget ansvar. Det är byboigt att ta ställning och ge oss saker att analysera framåt. Det du gör är raka motsatta vilket gör att jag starkt rekommenderar dig att låta bli. Är ett för lätt sätt att gömma sig på och fly eget ansvar.
Sen blir det ju ett etiskt dilemma för dig själv gissar jag om dom röstar på dig själv.
Hur ser du själv på detta?
Bra sagt! Det här är viktigt!
Jag skulle nog först och främst säga att det är viktigt att man har ett bibliotek med äldre kommentarer att peka tillbaka på om man ska lämna över sin röst helt och hållet. Det hade varit en annan sak om
@LegoIvar lämnat över sin röst.
Jag kan fortfarande vara med och resonera, och min historik försvinner inte. Min huvudmisstänkte är fortfarande
@Skarpskytten. Jag tycker inte han svarat tillfredställande på det jag lyfte, och jag tycker han duckat och försökt försvinna efteråt. Det kommer jag fortsätta dreva, men jag kommer INTE flytta min röst från spökenas alternativ under R4. Jag kommer utvärdera under R4 om spökena även får min röst i R5, men jag säger inte redan nu att jag kommer ge bort den. Det kommer jag antagligen inte, även om den såklart har inflytande.
Det jag inser nu är att jag inte vet vad jag ska göra om spökena röstar på mig, vilket vore en högoddsare (vad är rekordet i antal poster en ny spelare kan göra utan att dra på sig en enda röst? Jag tror jag har tagit det). I så fall kör jag väl på som vanligt.
Och sen tycker jag det är viktigt att jag skriver såhär lite då och då under rundans slut:
HEJ HEJ SPÖKISAR! JAG KOMMER RÖSTA PÅ DET ALTERNATIV NI FÖREDRAR UNDER R4
(Så länge er röst inte behövs för att snitta någon ni tror på här på slutet. I så fall ska ni såklart rösta på den)