Jag noterar ju att några spelare har legat utanför bägge utrösningarna av bybor:
HerrK, Legolvar och Skarpskytten.
Av de som ej är bekräftade bybor via plötslig död som röstade på Konrad Konvalj i runda 1 så röstade följande spelare inte på Fjodorsenuba i runda 2:
Anthrox, Hägerstrand, Octagonal, Sidd.
Av de som ej är bekräftade bybor via plötslig död som röstade på Fjodorsenuba i runda 2 så röstade följande spelare inte på Konrad Konvalj i runda 1:
Basenanji, Brynolf, Empiricus, Impetigo, Waterhouse
Jag tror inte att en ulv skulle välja att sitta i bägge bybodreven, utan på sin höjd ett av dem. Helst inget av dreven. Så bland HerrK, Legolvar och Skarpskytten borde det finnas minst en ulv. HerrK och Skarpskytten placerade sina sista röster på måndagen och gjorde inga röständringar på tisdagen. De låg stabilt på varsitt drev utanför KK-drevet, Basenanji respektive Sidd. Legolvar går via Brynolf och röstar sedan också på Basenanji.
Sedan vet jag inte själv vad som är troligare: Att en ulv lägger sig i bybodrev runda ett och ligger utanför runda två eller tvärtom. Någon färsk hjärna får gärna spekulera kring det.
Andersson är den enda spelaren som är vid liv och som röstar i bägge dreven. Andersson ligger etta på KK och kliver på fjodordrevet trea när dreet tar fart vid klockan 20.19 i kväll (då som fjärde i ordningen). Det ger mig lite mer grönvibbar.