@Anthrox jag har inte menat att du upprepade gånger hävdat att du skulle bli nattmördad - men ja du skrev ”när/om” sen blev det en sanning i R2 - inte du som skrev det har jag aldrig menat. Min bild är att du tar ifrågasättanden och/eller kritik som personliga påhopp ”jag svartmålas” ”falska narrativ” din senaste post är mer sansad - ok ställ mig mot väggen och se vad ni hittar.
Din läsning av Konrads röd-grön-lista är ogin, att du håller fast vid den nu är obra. Spelstil och blaj å sidan - vad säger hans lista för inte fan är det bara rödande för att nån röstat på honom - då har du misstagit den med Sidds lista i slutet av R1.
@Sidd sluta sälja in att KK sågade drevet mot dig - han sågade Emojigate. Du har också ett konstigt resonemang om att du skulle vara grön för att en bybo hade dig som grön. Jag ser mer nytta i att rota i KK och Rasmus rödingar.
Som det är nu ligger min röst bra på Sidd.
LegoIvar är jag fortfarande skeptisk till, kan mkt väl vara ulv.
Andersson behöver jag läsa igenom en gång till men har ingen egentlig bild där.
HerrK svårt att säga så mycket, börjar väl komma loss mer, men släpp Basses kommentar, ja den var osnygg, överhuvudtaget var Basses inledande försvar igår inte byboigt.
Waterhouse ville jag dreva mot efter R2, men tycker du spelat upp dig i R2
Fjodor kan vi hänga, jag är 50/50 om hans ulvighet. Blinkar till och försvinner, alibipostande.
Octagonal börjar jag på riktigt bli orolig för, har en jävla förmåga att smyga med i vassen och skriva förståndiga poster som ger ett grönt sken.