StradhLestat
Möjliggörare
OM (vilket jag tror) Hägern fejkclaimar nu, så kan det vara lite i desperation för att androidkollegorna var lite inaktiva?Det här med inläggstak kanske inte är så jävla dumt…335 jävla inlägg.
Jag kan ju inte rösta på Khan som kommit in grönt från kanten.
Gällande siarbattle vetetusan asså, tycker @Anthrox kan ha en poäng i att det tog väldigt lång tid för @Sidd att motclaima, Sidd kan ju ha haft en plan att spela på klockan och se hur andra positionerade sig runt Högern innan han låter fällan slå igen.
@Hägerstrand kör du ett fejkclaim igen här kommer ju ingen tro på dig när du är siare de närmaste 48 spelen. Jag har inte plockat upp de rödsignalerna ni andra ser, @Octagonal spelar grönt även om jag tycker du överdriver, röstar vi ut en röd siare nu har vi inte vunnit - gladast av alla är nog Morphen.
Jag vill inte rösta ut någon av siarna, håller med @Impetigo och @Anthrox här.
Jävla Fjodde, det är ju kasst det här, röstar man ut den man tror är Xeno så blir ju nån annan som kan ha spelat tokgrönt Xenon istället.
Skummast på banan (morphig asså)
Röst: @RasmusL
Fejk claim måste väl komma skapligt tidigt för att få trovärdighet?
Om det typ bara var hägern som var aktiv och han var rädd att den äkta siaren skulle klicva fram och bli trodd och väktarskyddad infinitum, (till död väkttare iaf), så kanske det där slänges ut för att vara först.
Vilka var mindre aktiva/helt frånvarande under tiden innan hägerns claim? Om hägern är plastis...så finns nog de andra plastisarna i den gruppen