Varulv [WY25] Runda 1

Jag tror att våra androider är Hägerstrand, Anthrox, Impetigo och Vimes just nu.

Khan, Big Mama, Rasmus är potentiella Xenomorfer för mig.

Får väl se om jag törs byta tillbaka till Hägerstrand, men det skulle vara så bedrövligt om han var bybo.

@StradhLestat du har helt rätt! Jag rödtade aldrig ut Hägern men drevade nåt så infernaliskt att jag fortfarande har lite dåligt samvete.
Gillar ej att det är för jämna osäkra drev då det finns en tendens för vissa spelare att börja rösthoppa sista 10 min.
Farligt om det är många ulvar i spel.

Har vi tex 4 androider i spel och Vimes är en av dem å drar igång sista 10 min så rymdskeppet råka navigera in i ett farligt astrioidbälte. 🚀🪨💥

OK. En av er är grön och en är röd alltså. Siaren kan kolla en av er men slösa inte på båda.

Detta betyder INTE att en av er ska röstas ut nu, i min mening.

Tänk om tex Hägern sias röd. Då kan han sparas för framtida behov (först ska X dö, sedan Hägern).

Från skakig T-bana
En av oss är Siaren!
Jag vet vem😉
Skaka inte mina nerver🙏

Det är för mycket poster så jag skippar det som sagts tidigare och fortsätter här!

Det jag snappat upp är att det är två siare, Vimes är röd, biobunker är grön, Sids jävligt trevande outande skaver ungefär lika mycket som Fågelstrands klämkäcka startpost.

Nu är det kanske redan ute att ingen av siarclaimsen har eldkastaren (?) men jag har iaf inget behov av den så någon annan får gärna rösta om när jag lagt min röst.

Röst: @RasmusL
Kan likaväl gå tillbaka till herr "rödast på banan med hästlängder" ifall det inte händer något annat spännande på ett tag.

Nu är det kanske redan ute att ingen av siarclaimsen har eldkastaren (?) men jag har iaf inget behov av den så någon annan får gärna rösta om när jag lagt min röst.
Står det någonstans när rundan slutar?
Ja, i en annan tråd såklart. 20:30 idag.
För att vara en som inte verkar ha koll på tråden för fen öre så jobbar du onekligen riktigt hårt med att brusa ner den ytterligare.

Ursäkta, har inget behov av den eller vill inte ha den? Jag håller med Basse att det väcker misstanke om man aktivt tar ställning till att inte vilja ha eldkastaren. Finns väl bara en spelare som aktivt säger nej till eldkastaren. Det gör förvisso att vi inte ska rösta på dig, för det leder ingen vart, men det skulle gjort mig väldigt sugen på att slå in eldkastaren i en vacker present och skickat den vidare till dig vid julklappsbytet bara för att se om du är en Xeno eller ej.

Rösta på vem ni vill FÖRUTOM Hägern eller Sidd! Snart har vi ringat in en röding som vi kommer ha nytta av senare.

Jag tycker det ser tydligt ut som att det måsta finnas flera ulvar i B-dreven, alltså bland @Khan @Impetigo @Basenanji @Sysp @BiobunkerVII @Anthrox

Ulvarna vill inte ligga i hög på mig så det blir tydligt att alla är fine med att jag åker ut, men de vill heller inte tydligt ta ställning mot @Sidd så det skulle se misstänkt ut om de blev tvungna att flytta sina röster och rösta ut mig. Om det där inte är startgroparna för en räddningsaktion kan jag äta upp min hatt @Vimes katt (sorry sviskon).

OK. En av er är grön och en är röd alltså. Siaren kan kolla en av er men slösa inte på båda.
Vi behöver inte vänta till nästa runda, vi kan ta de siarsvaren nu. Jag har siat @Sidd röd, men @Sidd har siat mig röd. Sjukt va?

(Förlåt, men det är de här grejerna jag tycker känns spelade)

Hur har ni kommit fram till att Sidd är en mer trovärdig äkta siare och bybo än vad Hägern är? Jag hinner inte läsa allt...

Även fast en av Sidd och Hägern är falsk och en är sann, och vi inte vet vilken, så kommer det blir väldigt kul att höra vilka de har siat, om båda får leva vidare.

Hur har ni kommit fram till att Sidd är en mer trovärdig äkta siare och bybo än vad Hägern är? Jag hinner inte läsa allt...
Sidd hade aldrig gått ut som tvåa mot Hägern om han ljuger.

Mycket större sannolikhet att Hägern ger sig på detta stunt.

Back