Varulv [WY25] Runda 1

Skriver mitt potentiella testamente nu. Jag har valt Hägern före Sidd i siarkampen, och står kvar vid det.
De jag tror, förutsatt att hägern åker som plastis, är hans kollegor är: Vimes, Octagonal och Sömniga Isaac.
Detta baseras på teorin om spelare som var skapligt om inte helt inaktiva när det började hetta till om att det kanske skulle outas siare, och att Hägern i det läget inte hade någon aktiv kollega att skicka fram som siare.... Det sticker lite i ögonen att det var just hägern där, men jag står fast vid min teori.
DOCK, Anthrox känns förjäkla SuS. Det är något som skaver här... Det kan vara att Anth och Hägern var de enda aktiva i ulvchatten när de kände att en siare var tvungen att skickas fram.... då tror jag de valde Hägern av vinmuggsskäl... Att folk skulle minnas att han falksclaimade siare rätt nyligen och anta att han inte skulle göra det igen....just för att han "nyss" gjort det.
Där ligger mina 2 cent.., Må eldkastaren pricka xenon i kastet, för jag tror inte den jäkeln kommer käka någon denna runda självvalt. Om min teori stämmer, så hoppas jag väktaren skyddar Sidd... Har jag fel kan du skydda någon annan nästa runda (ex dig själv resten av spelet), då Sidd ryker härnäst om Hägern mot förmodan inte är plastis.

Over and out frpn Stratten...roughneck ombord, (ni vet de där som stryker med först)...som önskar sig en större andel...fört inte fan har någon tagit med mig på julkryssning utan att jag ska slita för det :P

Back