Nekromanti Varulvsspelet - Klassikern - Runda 3

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: K.K´s up-lista

Ond bråd död said:
SÅ han kan skydda siaren. !Paxens aktivitet är ju lite så där nu när han fått jobb/praktik.
Jag tippar på att vi låter !Paxen säga till när det är klart lixom så det skall inte vara någon fara. Tack för förtydligande.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,784
Location
Stockholm
Lite om Brynolf

Här kommer en kort sammanfattning av Brynolfs eskapader, tankar följer.

Glider med i röstandet mot !Paxen men tycker inte att han verkar särskilt skum.
Pratar om att vi troligen hittar fler skurkar bland de som hoppar på drevet mot !Paxen (Brynolf själv samt SJ) än de som startat det, tycker att SJ pingar lite.
Frågar om regler, bland annat rörande röstning och inaktivitet.
Går med i anklagasystemet.
Börjar anklaga !Paxen, tror sig förstå hur !Paxen tänkte men vill ha ett förtydligande.
Blir mycket nöjd när grundad kritik mot anklagasystemet dyker upp och ställer sig genast som hård motståndare till detsamma. Är lite delad i sin argumentation men tycker att Reccas argument väger tyngst.
Fortsätter att pressa !Paxen om vad han tror att en ”läkare” är.
Argumenterar för att röstmönsteranalys är vårat bästa vapen.
Är på Tyr lite om ”också”-debaclet.
Mycket snack om vad !Paxens idé kring ”läkarrollen” är. Prickar i det här
https://www.rollspel.nu/threads/56313/post-735869
inlägget helt rätt där han gissar att !Paxen är väktare.
Argumenterar för att inte hänga !Paxen och säger att ” oavsett vad jag tycker så ska man ha jävligt bra på fossingarna för att hänga en påstådd väktare”. Tycker inte att Mukwa har pingat men misstänker SJ, anklagar honom för powerrollsfiske.
Påpekar det osannolika i att xyas skulle vara väktaren samt att !Paxen inte kommer dö då han kan skydda sig själv.
Säger att han inte ville pressa !Paxen så mycket då han misstänkte honom som väktare.
Tycker inte att !Paxens outning av väktare lett till misär.
Tycker inte att Tyr spelat bra men påstår heller inte att det finns några egentliga pings.
Röstar på Vimes med motiveringen ”How does it feel”.
För ett resonemang om att den riktige väktaren ska komma ut med det om vi hänger en bybo i runda 1 men inte om vi hänger en ulv.
Tror inte att !Paxen kan komma undan med att ljuga.
När KK tycker att en riktig väktare borde ha satt dit !Paxen redan säger Brynolf att det är bättre att vänta tills nästa runda.
Påpekar att han inte tycker att det är en bra idé att inte outa riktigt väktarksap men att det är ”teoretiskt möjligt”. Har tillräckligt för att hänga SJ.
Vill inte rösta ut OBD när han kommer in men har honom som mest misstänkt.
Kommer med UP-lista:
1: KK, Pax
1.5: Recca
2: Elmrig, Vimes
2,5: Mukwa
4: Cassatory, Tyr
5: OBD
Kommenterar att det är konstigt att SJ och Purga skrivit ”Mukawa”
Tycker inte att det finns på kartan att !Paxen skulle ljuga om väktarskapet.
Tre i topp: OBD, Tyr Cassius.
Tycker att SJ agerat scumt kring fejkdrevet mot Vimes.
När Vimes påpekar att OBD och Cassius bör få leva rundan ut sväljer Brynolf detta och byter röst till Tyr utan vidare motivation.
Fortsätter att försvara !Paxen en aning, ursäktar sitt trevande spel i rundans början.
Tror inte på att Tyr skulle vara siare.
Har Cassius och OBD kvar i topp efter Tyrs hängning.
Summerar Tyrs spel.
Har misstankar mot alla som hoppat av Tyr-drevet vid siaroutningen.
Påpekar flera gånger att Tyr och Mukwa bråkat hela spelet, tror att Tyr, i ett scenario där Tyr och Mukwa är röda, kan ha slutat bråka med Mukwa på slutet för att det inte skulle verka konstlat.
Övertygad om att det finns en ulv bland OBD/Cassi.
Hejar på Paxen de gånger han ”kommer tillbaka”.
Kommer med IF scenarion om vilken information vi får av att hänga Vimes och Cassius.
Tycker det är bra att Vimes mördats då han höll på att bygga case mot honom, OBD känns lurvigare.
Vill flera gånger att Mukwa ska uttala sig i siardebatten.

__________________________________
Genomgående så blir Brynolf i mina ögon mer grön när jag kollar igenom honom.

Ett paranoians varnande finger:
Brynolf är starkt inne på att !Paxen inte kan ha ljugit om väktare och brödsmular att han misstänker Paxen som väktare tidigt. !Paxens outning kom i mina ögon väldigt konstigt i timingen och jag vill inte utesluta att det var en halvdåligt exekverad plan där ulv-Brynolf och ulv-Paxen kör en riktig chansning. Det är kanske inte sannolikt men heller inte omöjligt. Brynolf försvarar !Paxen genom hela spelet, börjar vi misstänka det här spåret kan en hängning av Brynolg ge ett ok kvitto på !Paxens färg. Paranoiatankar och inte aktuellt, men vi kan ha det med i bakhuvudet.

Annars är Brynolf skarp men sällan den som drar igång ett drev. Han hänger istället på och kommer med bra argument och frågor som ger dreven skärpa.

Tidsbrist, återkommer med lite tankar senare!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Lite om Brynolf

[quote0Elmrig]Ett paranoians varnande finger:
Brynolf är starkt inne på att !Paxen inte kan ha ljugit om väktare och brödsmular att han misstänker Paxen som väktare tidigt. !Paxens outning kom i mina ögon väldigt konstigt i timingen och jag vill inte utesluta att det var en halvdåligt exekverad plan där ulv-Brynolf och ulv-Paxen kör en riktig chansning. Det är kanske inte sannolikt men heller inte omöjligt. Brynolf försvarar !Paxen genom hela spelet, börjar vi misstänka det här spåret kan en hängning av Brynolg ge ett ok kvitto på !Paxens färg. Paranoiatankar och inte aktuellt, men vi kan ha det med i bakhuvudet.[/quote]

Att gå tillbaka till och inte tro att !Paxen är vår väktare nu känns lite darrigt och helt onödigt. Det har ju ältats av mig sen tidernas begynnelse att vi måste passa upp med !Paxens väktarskap, men dissats var gång.

Det ända som möjliggör detta är en sopslut väktare som låter !Paxen gå ut med sin bluff i R1 och sedan säger denne inget mer om det och låter !Paxen fortsätta vara våran väktare. En alternativ väktare hade varit tvungen att stiga fram i ljuset på stört för att !Paxen överhuvudtaget skulle kunna vara misstänkt för falsk legitimation på väktarskapet.

Alternativ 2 är att xyas är vår väktare, men den chansningen är ju inte värd för !Paxens del med tanke på att xyas inte fimpats ännu trots att det är R3.

För att få ihop en chansande ulv-!Paxen och ulv-Brynolf måste ju även ulv-Tyr läggas in i beräkningen. Draget att då outa falskt väktarskap då Mukwa var på väg till galgen känns ju rätt dumt av ulv-!Paxen med tanke på att ingen var så värst sugen på att hänga Brynolf i R1 och inte Tyr heller (just då). Nä nu släpper vi !Paxen.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Lite om Brynolf

Konrad Konvalj said:
Elmrig said:
Ett paranoians varnande finger:
Brynolf är starkt inne på att !Paxen inte kan ha ljugit om väktare och brödsmular att han misstänker Paxen som väktare tidigt. !Paxens outning kom i mina ögon väldigt konstigt i timingen och jag vill inte utesluta att det var en halvdåligt exekverad plan där ulv-Brynolf och ulv-Paxen kör en riktig chansning. Det är kanske inte sannolikt men heller inte omöjligt. Brynolf försvarar !Paxen genom hela spelet, börjar vi misstänka det här spåret kan en hängning av Brynolg ge ett ok kvitto på !Paxens färg. Paranoiatankar och inte aktuellt, men vi kan ha det med i bakhuvudet.
Att gå tillbaka till och inte tro att !Paxen är vår väktare nu känns lite darrigt och helt onödigt. Det har ju ältats av mig sen tidernas begynnelse att vi måste passa upp med !Paxens väktarskap, men dissats var gång.

Det ända som möjliggör detta är en sopslut väktare som låter !Paxen gå ut med sin bluff i R1 och sedan säger denne inget mer om det och låter !Paxen fortsätta vara våran väktare. En alternativ väktare hade varit tvungen att stiga fram i ljuset på stört för att !Paxen överhuvudtaget skulle kunna vara misstänkt för falsk legitimation på väktarskapet.

Alternativ 2 är att xyas är vår väktare, men den chansningen är ju inte värd för !Paxens del med tanke på att xyas inte fimpats ännu trots att det är R3.

För att få ihop en chansande ulv-!Paxen och ulv-Brynolf måste ju även ulv-Tyr läggas in i beräkningen. Draget att då outa falskt väktarskap då Mukwa var på väg till galgen känns ju rätt dumt av ulv-!Paxen med tanke på att ingen var så värst sugen på att hänga Brynolf i R1 och inte Tyr heller (just då). Nä nu släpper vi !Paxen.
Edit; Citatet vart så fult tack vare min såsighet att missa att skriva =
Sen så är det lite dålig aktivitet också så jag ville underhålla tråden lite.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
lite xyas

Jo eftersom vi inväntar ett gäng med up-listor kanske vi kan underhålla oss med annat under tiden. Jag har lite tankar om xyas som jag tänkte lägga fram när allt annat är klart, men så länge postar jag lite funderingar som jag har från R1.

Brynolf said:
@RJ: Hade jag varit Xyas och ulv och planerat att hålla mig borta på det här viset, hade jag lagt en röst på en bybo innan jag försvann.
Är inte det en skitkass ulv strategi att lägga en röst på en bybo och sedan försvinna?
Typ:
xyas said:
Röst: !Paxen
Han börjar darrigt och det luktar ulv. Min röst kommer inte att flyttas! Så det så.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,784
Location
Stockholm
Re: Lite om Brynolf

Konrad Konvalj said:
Konrad Konvalj said:
Elmrig said:
Ett paranoians varnande finger:
Brynolf är starkt inne på att !Paxen inte kan ha ljugit om väktare och brödsmular att han misstänker Paxen som väktare tidigt. !Paxens outning kom i mina ögon väldigt konstigt i timingen och jag vill inte utesluta att det var en halvdåligt exekverad plan där ulv-Brynolf och ulv-Paxen kör en riktig chansning. Det är kanske inte sannolikt men heller inte omöjligt. Brynolf försvarar !Paxen genom hela spelet, börjar vi misstänka det här spåret kan en hängning av Brynolg ge ett ok kvitto på !Paxens färg. Paranoiatankar och inte aktuellt, men vi kan ha det med i bakhuvudet.
Att gå tillbaka till och inte tro att !Paxen är vår väktare nu känns lite darrigt och helt onödigt. Det har ju ältats av mig sen tidernas begynnelse att vi måste passa upp med !Paxens väktarskap, men dissats var gång.

Det ända som möjliggör detta är en sopslut väktare som låter !Paxen gå ut med sin bluff i R1 och sedan säger denne inget mer om det och låter !Paxen fortsätta vara våran väktare. En alternativ väktare hade varit tvungen att stiga fram i ljuset på stört för att !Paxen överhuvudtaget skulle kunna vara misstänkt för falsk legitimation på väktarskapet.

Alternativ 2 är att xyas är vår väktare, men den chansningen är ju inte värd för !Paxens del med tanke på att xyas inte fimpats ännu trots att det är R3.

För att få ihop en chansande ulv-!Paxen och ulv-Brynolf måste ju även ulv-Tyr läggas in i beräkningen. Draget att då outa falskt väktarskap då Mukwa var på väg till galgen känns ju rätt dumt av ulv-!Paxen med tanke på att ingen var så värst sugen på att hänga Brynolf i R1 och inte Tyr heller (just då). Nä nu släpper vi !Paxen.
Edit; Citatet vart så fult tack vare min såsighet att missa att skriva =
Sen så är det lite dålig aktivitet också så jag ville underhålla tråden lite.

Absolut, !Paxen är släppt och jag var tydligen otydlig med att påpeka att det är en tankegång som i nuläget inte är värd att diskutera vidare. Det var dock en av de få saker som slog mig i min genomläsning och jag tyckte att det var värt att nämnas.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Lite om Brynolf

Ok, en ganska abstrakt UP-lista då.

Paxen - 1UP - Nu börjar det visserligen bli tillräckligt tajt för att Paxen skulle kunna komma undan med att ha ljugit omväktarskapet, men han borde redan ha avslöjats vid det här laget. Nä, grön.

Elmrig - 3UP - Jag har ingen stenkoll på Elmrig. Hade honom länge som rätt grön. Efter avhoppet från Tyr-drevet blev han mer orange. Måste kolla upp honom bättre.

Konrad - 2UP - Även Konrad måste jag kolla upp noggrannare. Ser fram emot RJ:s kommande genomgång. KK kändes lysande i runda 1 men såhär i efterhand är jag osäker på vad han egentligen gjorde. Hans spel har sedan dess försämrats betänkligt. Sätter inte ett högre UP förrän jag fått mer fläsk på benen, har fortfarande inget konkret ulvtecken fr KK att gå på, bortsett från siartjatet.

Mukwa - 2UP - Känns mycket stabil hittills denna runda. Jag har aldrig riktigt misstänkt honom och hans bråk med Tyr i runda 1 känns grönande. Lirade väl inte lysande i runda 1 och hann inte komma in i runda 2 riktigt.

RJ - 3UP - Svårt. Lirar oförutsägbart men som nybörjare är det egentligen inte konstigt. Har lirat bra den här rundan. Ser som sagt fram emot mer.

OBD - 4UP - Spiders legacy ligger fortfarande kvar, men OBD själv har inte gjort så mycket fel mer än att hoppa av Tyr-drevet. Fortfarande misstänkt.

Xyas - ? - Borde väl vara grön, antar jag. Tråkigt att han inte är med, på fler än ett sätt.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: lite xyas

Konrad Konvalj said:
Jo eftersom vi inväntar ett gäng med up-listor kanske vi kan underhålla oss med annat under tiden. Jag har lite tankar om xyas som jag tänkte lägga fram när allt annat är klart, men så länge postar jag lite funderingar som jag har från R1.

Brynolf said:
@RJ: Hade jag varit Xyas och ulv och planerat att hålla mig borta på det här viset, hade jag lagt en röst på en bybo innan jag försvann.
Är inte det en skitkass ulv strategi att lägga en röst på en bybo och sedan försvinna?
Typ:
xyas said:
Röst: !Paxen
Han börjar darrigt och det luktar ulv. Min röst kommer inte att flyttas! Så det så.
Njae, så menade jag inte. Mera att lägga en slentrianröst på en bybo och sedan försvinna utan ett ljud. Rösten skulle kunna ha spelat roll och byn skulle inte få ut särskilt mycket av det. Troligen skulle den ju bara ha legat kvar och kvittat i slutänden, men jag tycker det känns relativt o-dumt som ulv att bara köra på det.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: lite xyas

R.J said:
Mina misstankar är mest en magkänsla, eftersom vi i ärlighetens namn inte har något konkret material att gå på. Jag noterade då jag scrollade igenom mängder med sidor igår att det var lång tid som Xyas var tyst, sen någon som skrev "Whoa! Xyas har loggat in. Kanske vi får en post"-typ. (Vilket vi förstås inte fick.) Mönstret vi får är helt enkelt inloggning, följs av lång tystnad och sen rince and repeat.
Här ovan finns din förklaring till varför du misstänker xyas som en av ulvarna. Jag är intresserad av det där inlägget där någon nämner att xyas har loggat in. Kan du hjälpa mig att gräva fram det?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: lite xyas

Konrad Konvalj said:
R.J said:
Mina misstankar är mest en magkänsla, eftersom vi i ärlighetens namn inte har något konkret material att gå på. Jag noterade då jag scrollade igenom mängder med sidor igår att det var lång tid som Xyas var tyst, sen någon som skrev "Whoa! Xyas har loggat in. Kanske vi får en post"-typ. (Vilket vi förstås inte fick.) Mönstret vi får är helt enkelt inloggning, följs av lång tystnad och sen rince and repeat.
Här ovan finns din förklaring till varför du misstänker xyas som en av ulvarna. Jag är intresserad av det där inlägget där någon nämner att xyas har loggat in. Kan du hjälpa mig att gräva fram det?
Är rätt övertygad om att RJ förväxlar Xyas med Paxen. Men kan han gräva fram det så vore det ju fräsigt.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: lite xyas

Vicotnik said:
Då xyas tydligen har gått upp i rök utan att säga något så tänkte jag höra mig för ifall det finns någon som vill ta över hans roll.
Vicotnik griper in och det ser jag som positivt. Låt oss hoppas att det finns en villig ersättare.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: K.K´s up-lista

OBD om KK said:
Första rundan var han egentligen ofta osjälvständig och tog rygg på Recca istället.
Det var tvärtom vill jag klargöra. Recca tog rygg på KK. KK har postat ett eller två inlägg där han tar upp vad Recca gjorde i R1, men annars var det Recca som hängde på KK. Ska vi hänga KK ska vi göra det med korrekta indicier.
 

Ond bråd död

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
3,014
Location
Härnösand
Re: K.K´s up-lista

Mukwa said:
OBD om KK said:
Första rundan var han egentligen ofta osjälvständig och tog rygg på Recca istället.
Det var tvärtom vill jag klargöra. Recca tog rygg på KK. KK har postat ett eller två inlägg där han tar upp vad Recca gjorde i R1, men annars var det Recca som hängde på KK. Ska vi hänga KK ska vi göra det med korrekta indicier.
Det var den uppfattning jag fick, att Recca sökte scumtells och KK hängde på. Men jag blir lite osäker nu. Ska kika lite grann bakåt.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: K.K´s up-lista

Eller ja... Recca drev ju på själv också förstås, men om det var någon som hängde på den andre så var det Recca som hängde på KK med åtminstone sina Vimes-drevsplaner. Jag har inte gått tillbaka och tittat, jag var bara så säker på att det var tvärtom.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: K.K´s up-lista

Konrad Konvalj said:
Mukwa said:
Ärligt talat KK. Du skriver att jag har spelat upp mig, och du tar upp att Tyr försökte rösta ut mig, och sedan får jag en femma. Du baserar alltså dina misstankar på någonting som hände i runda 1. Gå då tillbaks och hitta det som pingar, för det du tar upp här ger ju mig låga UP, inte höga.
Alltså, skit i min lista och gör en egen nu så vi kommer vidare Mukwa. Jag baserar mina misstankar på runda 1 svar ja, men det hör lixom inte hit nu.

Vi skall följa ett schema för att komma någon vart med vårt siar problem. Så att kritisera min lista det kan du göra när vi alla är klar.
Kan du göra den där sammanställningen nu så att vi får det ur världen? Både du och jag har postat UP-listor, och i väntan på de sista (den sista?) kan väl du och jag diskutera istället för att rulla tummarna?

En annan grej som gör dig mer misstänkt är att du ger mig en femma för något som hände i R1, men i runda 2 var det inget snack. Då skulle Cassius ut. Hade Cassius en sexa då liksom, eller?
 

Ond bråd död

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
3,014
Location
Härnösand
Re: K.K´s up-lista

Mukwa said:
Eller ja... Recca drev ju på själv också förstås, men om det var någon som hängde på den andre så var det Recca som hängde på KK med åtminstone sina Vimes-drevsplaner. Jag har inte gått tillbaka och tittat, jag var bara så säker på att det var tvärtom.
Nja, du hade nog rätt. KK och Recca var ofta överens, men kk var "all over the place" och misstänkte och röstade på allt och alla. Så även om han hängde på nåt Recca-fynd så sysslade han med en massa annat också.

Han var förstås först på Tyr också, men släppte det lite lättsamt kan jag tycka. å andra sidan är den stilen rätt typisk KK, han hakar inte upp sig på nån.

ögnade blixtsnabbt de 100 första inläggen bara.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: K.K´s up-lista

Elmrig said:
Mukwa 4 UP
Något luktar illa och det finns en del skit på Mukwa. Recca var på och hackade på Mukwas poster till frukost, lunch och middag och Mukwa har ständigt varit och är i konflikt med övriga spelare. Just konfliktsökandet är något som under en lång period har fått Mukwa att bli grönare och grönare i mina ögon men nu vill jag se annat än grälsjuka från den här mannen.
Recca har haft bajs och crap-o på mig, men visst. Hon är bekräftat grön och det är inte jag, så den biten förstår jag, och kan t o m sympatisera med. Vi ska ha med de grönas tankar i våra analyser. Jag har varit i konflikt med många, men det gör mig väl inte röd, eller? Jag tycker att jag har grävt fram annat än gräl det här partiet.

Asså... nu håller ju jag både KK och Elmrig för ganska troliga ulvar, men låt oss utgå från att jag har fel i det här inlägget och att ni båda är gröna.

Jag tror att ni tycker att jag är misstänkt för att jag var inaktiv, vilket inte borde vara någon scum tell i det här partiet. Dessutom borde det vara överspelat nu. Jag var tydlig med att jag ville hjälpa byn att rentvå mig, men att jag inte skulle ha tid till det. Jag tror också att ni baserar era misstankar på paranoia över vad jag gjorde med Lu-Kaazh i Familjen, och ni är rädda för att det har upprepats med Tyr i det här spelet. Och sedan två ofrånkomliga grejer - att Recca höll mig högt misstänkt och att jag länge höll Vimes högt misstänkt. Angående Recca kan jag inte göra så mycket, mer än att vara tydlig med att hon inte varit särskilt bra i det här partiet då hon uteslutande har haft fel om typ alla. Hon var inte på Tyr speciellt mycket och när hon var det klumpade hon ihop honom med Vimes, hon var övertygad om att Purga var ulv, och hon hade mig som högst misstänkt genom hela rundan. Fine. Det sistnämnda kan bara jag veta att hon hade fel om, men ändå. Att ge mig 4-5 UP med den motiveringen håller inte, En trea kan jag köpa, om det krisar. Angående Vimes hade jag fel i runda 1 och väldigt rätt i runda 2, och sedan var det några djärva spelare som såg till att jag inte hann skriva mer i runda 2 :gremsmile:.

Slutligen - nojan om det snygga ulvspelet av mig och Tyr... den här gången var det bybo mot ulv. Antingen blir jag grön eller semigrön av att ha drevat ut Tyr och för att han ville fälla bilan över mig, eller så väljer ni att inte gröna mig. Men röda mig kan ni för fasen inte göra pga det.

/Mukwa, som tagit sitt försvarstal till en helt ny nivå genom att svara på anklagelser som inte ens har skrivits ned :gremsmile:
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: K.K´s up-lista

Mukwa said:
Asså... nu håller ju jag både KK och Elmrig för ganska troliga ulvar, men låt oss utgå från att jag har fel i det här inlägget och att ni båda är gröna.
Nu tycker jag att vi softar lite Mukwa.

Jag har en 5:a på dig och Elmrig har en 4:a på dig. Du har oss som troliga ulvar.

Jag kommer att göra allt för att byn skall vinna det här och är inte omöjlig på nått vis. Vi kan snacka fram och tillbaka och jag har tidigare grönat dig vid tillfällen så det är inte en omöjlighet att göra det igen, men just nu tycker jag vi kan softa tills alla är klar med sina listor.

Det är ju rätt dumt att färga andra med sina tankar och åsikter innan alla sagt sitt. Vi har ju ett mål att jobba efter så jag tycker vi gör så som du har föreslagit. Jag tycker det låter byboigt om det är någon tröst.

Är det så att du vill fortsätta kriga nu innan alla gjort sitt jobb då hojtar du. Jag tänker över det hela då, men som det känns nu så väntar jag gärna med det.
 
Top