Nekromanti Varulvsspelet - Klassikern - Runda 3

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Gammal lort...

OBD said:
Hur du kan missa det röda i RJs spel är förunderligt. De senare inläggen av RJ känns ju så ulviga de kan bli. Han verkar snaraste försöka få oss att tänka "så ulvigt skulle väl inte en ulv spela".
Tycker det här är rätt talande för hur R.J har agerat sen han kom ut ur garderoben.

Tror att jag varit inne och nosat på samma sak, men vill förstärka det hela och visa att jag håller med OBD.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: K.K´s up-lista

Elmrig said:
Mukwa said:
Elmrig said:
Mukwa 4 UP
Något luktar illa och det finns en del skit på Mukwa. Recca var på och hackade på Mukwas poster till frukost, lunch och middag och Mukwa har ständigt varit och är i konflikt med övriga spelare. Just konfliktsökandet är något som under en lång period har fått Mukwa att bli grönare och grönare i mina ögon men nu vill jag se annat än grälsjuka från den här mannen.
Recca har haft bajs och crap-o på mig, men visst. Hon är bekräftat grön och det är inte jag, så den biten förstår jag, och kan t o m sympatisera med. Vi ska ha med de grönas tankar i våra analyser. Jag har varit i konflikt med många, men det gör mig väl inte röd, eller? Jag tycker att jag har grävt fram annat än gräl det här partiet.

Asså... nu håller ju jag både KK och Elmrig för ganska troliga ulvar, men låt oss utgå från att jag har fel i det här inlägget och att ni båda är gröna.

Jag tror att ni tycker att jag är misstänkt för att jag var inaktiv, vilket inte borde vara någon scum tell i det här partiet. Dessutom borde det vara överspelat nu. Jag var tydlig med att jag ville hjälpa byn att rentvå mig, men att jag inte skulle ha tid till det. Jag tror också att ni baserar era misstankar på paranoia över vad jag gjorde med Lu-Kaazh i Familjen, och ni är rädda för att det har upprepats med Tyr i det här spelet. Och sedan två ofrånkomliga grejer - att Recca höll mig högt misstänkt och att jag länge höll Vimes högt misstänkt. Angående Recca kan jag inte göra så mycket, mer än att vara tydlig med att hon inte varit särskilt bra i det här partiet då hon uteslutande har haft fel om typ alla. Hon var inte på Tyr speciellt mycket och när hon var det klumpade hon ihop honom med Vimes, hon var övertygad om att Purga var ulv, och hon hade mig som högst misstänkt genom hela rundan. Fine. Det sistnämnda kan bara jag veta att hon hade fel om, men ändå. Att ge mig 4-5 UP med den motiveringen håller inte, En trea kan jag köpa, om det krisar. Angående Vimes hade jag fel i runda 1 och väldigt rätt i runda 2, och sedan var det några djärva spelare som såg till att jag inte hann skriva mer i runda 2 :gremsmile:.

Slutligen - nojan om det snygga ulvspelet av mig och Tyr... den här gången var det bybo mot ulv. Antingen blir jag grön eller semigrön av att ha drevat ut Tyr och för att han ville fälla bilan över mig, eller så väljer ni att inte gröna mig. Men röda mig kan ni för fasen inte göra pga det.

/Mukwa, som tagit sitt försvarstal till en helt ny nivå genom att svara på anklagelser som inte ens har skrivits ned :gremsmile:
Jag har nu snabkollat ditt spel från slutet av runda 1 fram till nu och det finns inte mycket hård fakta att hänga upp mina anklagelser på.
Din grälsjuka såg jag, som sagt, i början som en aning grönande men jag har börjat undra om det är en medveten taktik att hela tiden pitcha fighter för att verka mindre ulvig. Du har sett till att hålla dig sysselsatt med munhuggande med bland annat KK sedan R1 och det har fungerat även om du nästan åkte dit en gång (räddad av KK).

Ovanpå detta kommer en del motsägelser så som spekulationer om varför Vimes nattmördades följandes ett antal inlägg efter uttalandet att

"Elmrig analyserar varför Recca mördades, något som alla ulvar vill ta på sig, för det går aldrig att dra några ordentliga slutsatser kring det och det är dessutom lätt att tänka ut (nä, det är ingen auto-scum tell, men det är ungefär som att posta en rösträkning). "

där du ger uttryck för din åsikt att det är värdelöst att analysera skäl till nattmord. Ditt grönande av Vimes innan hans nattmord är också något som smakar lite illa i munnan på mig men det har jag inget konkret på.

Mestadels bygger min 4:a på magkänsla och möjliga samband där det mesta just nu är luft men jag kan ta mig friheten att citera dig:

"Magkänslan säger 3:a eller 4:a och att han pingar, men jag har inget att hänga upp anklagelserna på, så just nu får ni tro mig eller se det här som nåt populistiskt skitsnack."
Haha, gött. Fler sådana inlägg önskas! Ja, vad gäller nattmordsanalyser håller jag fast vid vad jag skrev i R2. Det går liksom inte att dra några slutsatser kring det, för allt kan bemötas med "...eller så är det tvärtom". Det tror jag framgått av min nattmordsanalys, och jag har skrivit att det inte ger särskilt mycket. Det gav litegrann, för jag kan konstatera att Vimes var en av få kandidater till nattmordet och därför säger det ännu mindre :gremsmile:

"Magkänslan säger 3:a eller 4:a och att han pingar, men jag har inget att hänga upp anklagelserna på, så just nu får ni tro mig eller se det här som nåt populistiskt skitsnack."
Att leva som man lär är ju töntigt :gremsmile:. Nä, men seriously. Jag har inte fått nåt ordentligt på OBD förrän den här rundan. På SJ hade jag lite sedan R1 (för det var OBD det handlade om va?).
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Elmrig said:
Mukwa said:
Äh, du har så rätt, det var Muwka. "Just to make sure" var att jag förstärkte min röst, inte att jag lade till nr8.
Ja, det har du rätt i, nr 4. Elmrigs hela försvar är alltså att han inte lade sin röst efter Tyr, utan före :gremsmile: Ordningen var KK, Vimes, Purga, Elmrig, Recca, Robban, Tyr, (Elmrig), (Robban).
Det var väl också det hela anklagelsen byggde på?
Mitt svar som är citerat är ett spydigt sätt att säga att du inte har svarat på anklagelserna, och att poängtera att du låg i samma drev som Tyr, vilket är det viktigaste.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Jag tycker att vi hänger Robban och får det gjort. Tråkigt nog kommer vi nog inte hinna ikväll. Brynolf och !Paxen är gone and gone, vilket innebär att vi bara är Elmrig, KK, OBD och Mukwa, dvs 4 av 5 nödvändiga röster. Och en av dessa är dessutom inte så intresserad av att hänga Robban...
 

Ond bråd död

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
3,014
Location
Härnösand
Jo, han kommer ju inte kunna försvara sig på en hel vecka, och det han gjort hittills har inte precis förbättrat läget. Han verkade rätt uppgiven.

Spelet står rätt stilla också.

Röst:Robert
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Mukwa said:
Jag tycker att vi hänger Robban och får det gjort. Tråkigt nog kommer vi nog inte hinna ikväll. Brynolf och !Paxen är gone and gone, vilket innebär att vi bara är Elmrig, KK, OBD och Mukwa, dvs 4 av 5 nödvändiga röster. Och en av dessa är dessutom inte så intresserad av att hänga Robban...
Jag tycker inte det är ett jätteproblem om vi inte hinner med det ikväll. För en gångs skull börjar det nu hetta till lite i rundan, sen före helgen. Det känns som det börjar röra lite på sig.

Jag gillar det ni skriver om R.J. Jag har inte blivit klok på honom - och satte honom på den fegaste positionen man kan i min UP-lista, en 3:a. Mitt i. Säger ingenting.

Men även jag har tyckt att det var lite väääl grinigt svarat. Och, som alltid, åtminstone en smula misstänkt att anmäla frånvaro från kritiska perioder (om så för att delta i egen begravning!).

Men jag tycker inte vi ska börja rösta innan vi har grävt lite till. (Trots allt, ni kom väl fram till att långa rundor gynnade byn?) Då kan vi förhoppningsvis få mer skit OCH röstningsmönster. Good shit i så fall.

Så för nu säger jag
Röst: Ingen
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Re: Gammal lort...

Mukwa said:
Alltså, det du gör i det här inlägget är att kolla på en väldigt liten del i korrespondensen mellan mig och KK. Du drar på tok för stora växlar på en så liten grej:
Nja, det jag gör är att sträckläsa rundan och försöka följa upp alla trådar jag samlat på mig genom ert snackande om vad som varit viktigt tidigare.

Plötsligt ser jag något som skär sig väldeliga mot hur det beskrevs. Det jag ser med MINA ulvjägarglasögon ser ut ungefär så här:

Först har du "slängt upp" (ditt uttryck, btw) Brynolfs namn på en UP-lista, lite på vinst och förlust vad det verkar. (Och vad du senare säger.)

Du utlovar att återkomma med utvecklade anklagelser, men inte just nu (typ).

Under tiden får KK upp en liten beef med dig. När det är dags att väl komma med något substansiellt mot Brynolf, så vet du att det inte kommer att hålla. Samtidigt vet du att då kommer KK att ösa så mycket skit över dig att du till slut kommer att rösta för din egen hängning! (Eller han kommer iaf göra sitt bästa, för han är ju trots allt KK.)

Och plötsligt ser du att KK skriver ett långt inlägg där han beskriver att han bytt åsikt om anklagelse-metoden. Du kastar dig över honom och beskyller honom för att "vända kappan efter vinden" et.c.

(Det är visserligen inte helt osant att det _också_ gällde rundornas längd. Men det var liksom samma fråga - iaf i Reccas kritik (och också om man läser det första inlägget där du reagerar, som jag kollade upp är #799666). Så det går inte att säga att han bemöter det ena "med ett par rader", när kritiken hör ihop och berör vartannat.)

I all fall - kort efter detta kommer en fortsatt tirad av anklagelser, också riktade mot KK. Men dessa handlar mer om subjektiva intryck, "spelar för aggressivt" et.c.

Det där ÄR en väldigt misstänkt sekvens. Du kanske inte ser det själv, men jag ser det definitivt. (Därmed inte sagt att jag håller dig för näste kandidat till att få ett hamp-halsband. Det finns mycket annat som grönar dig - men jag hade i ärlighetens namn också hoppats på bättre svar än de jag nu fick, angående detta. Även om det var gammal lort...)
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Re: Gammal lort...

Elmrig said:
Jag tycker förvisso att Sap har spelat bra hitintills och injicerat lite aktivitet i spelet (något jag själv verkligen inte har åstadkommit) men hänger mig inte på hans anklagelser utan att ens gett mig en chans att visa att jag är grön! Jag har efterfrågat att han ska konkretisera sin anklagelser en aning som just nu bygger mest på "antal röstbyten" och "apat efter kk 8/10 ggr" och liknande. Om jag missar något stort här så påpeka gärna vad det är så att jag kan bemöta det men i mina ögon är det konstigt att någon skulle vara röd för att den bytt röster flest gånger (särskilt som jag har en i mina ögon bra förklaring till antalet byten i varje enskilt fall).
I'll get there... :gremwink:

Det var på vägen dit, som jag snubblade över Mukwas pälsiga svans. Den visade sig ju visserligen vara öm, men dock inte av det alltför ulviga slaget.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Re: Gammal lort...

Elmrig said:
Jag hinner inte just nu men jag gissar att det finns en del i mina inlägg under andra hälften av R1. Ska försöka få tid imorgon förmiddag.
Gissar du på vad som finns i dina inlägg, när de är gjorda eller vad? (Av vem, kanske?) Du minns väl vem du anklagat?

Det där verkar, apropå det där med att lova bevis och sedan inte riktigt kunna leverera, väldigt vagt.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Jag tycker inte det är ett jätteproblem om vi inte hinner med det ikväll. För en gångs skull börjar det nu hetta till lite i rundan, sen före helgen. Det känns som det börjar röra lite på sig.
Nä, det känns kanske så för att du inte kommit in i det än... Vi har haft driv i den här rundan, men nu är det inte mycket kvar att punpa ut.

Men jag tycker inte vi ska börja rösta innan vi har grävt lite till. (Trots allt, ni kom väl fram till att långa rundor gynnade byn?) Då kan vi förhoppningsvis få mer skit OCH röstningsmönster. Good shit i så fall.
Ja, långa rundor gynnar byn, men någon gång ska vi avsluta rundorna också. Hittar vi mer så sure, gör vi det inte så hänger vi nån... jag är inte så sugen på att vänta i en vecka för att få se Robban komma in i matchen, så då kan vi lika gärna nacka honom nu. Han har haft gott om tid på sig att spela upp sig, men det har han inte gjort. Men fan... jag vill ta en ulv den här rundan...
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Mukwa said:
Jag tycker att vi hänger Robban och får det gjort. Tråkigt nog kommer vi nog inte hinna ikväll. Brynolf och !Paxen är gone and gone, vilket innebär att vi bara är Elmrig, KK, OBD och Mukwa, dvs 4 av 5 nödvändiga röster. Och en av dessa är dessutom inte så intresserad av att hänga Robban...
Om vi säger så här då Mukwa.

Vi hänger R.J i morgon. Jag såg att du precis fått iväg ett inlägg riktat till Sap men jag hoppar in med lite tankar här ändå.

R.J har som du säger inte frambringat nått av godo sen han klev ut ur garderoben. Han har brunat ner sig allt mer och det kommer inte bli nå bättre om vi väntar en vecka.

Men.. Om R.J är bybo sitter vi lite på pottan.

Det jag skulle få fram innan hängning är !Paxen. Det vore bra med ett inlägg eller två så att vi ser att han är med på notorna. Det vore ju förtäskigt om han inte gjort sitt väktarjobb.

Kör på säger jag!

Röst: Robban
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Gammal lort...

Det där ÄR en väldigt misstänkt sekvens.
Nej, det är det inte. Jag har förklarat varför jag gjorde som jag gjorde mot Brynolf i runda 1. Jag misstolkade ett inlägg (kommer inte ens ihåg vad det var) och tänkte att Brynolf kunde få känna av den tysta behandlingen lite. Det gav givetvis noll resultat och då skrev jag att så var fallet - att jag hade misstolkat ett inlägg och att Brynolf kunde få svettas lite. No biggie. Hade jag varit ulv hade det varit helt onödigt, nu är jag bybo... och det var helt onödigt. Men en scum tell, nä. Det här är liksom lika dåligt som att anklaga mig för att jag hasplade ur mig tre namn utan motivering den första aktiva dagen. Om det är ulvbeteende så är det för att ulvarna inte orkar motivera sig, men kollar man på hur jag lirat som ulv så har motiveringar inte varit något problem för mig. Då kan det alltså inte vara en tell.

Alltså, det är superbra att du gräver, men du kan ju vidga dig lite också. Just nu har du hittat crap-o för att du analyserar en bybo som förvisso har ett par trötta inlägg, men som i övrigt borde vara untouchable med tanke på de pigga inläggen och förhållandet mellan mig och Tyr.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Konrad Konvalj said:
Mukwa said:
Jag tycker att vi hänger Robban och får det gjort. Tråkigt nog kommer vi nog inte hinna ikväll. Brynolf och !Paxen är gone and gone, vilket innebär att vi bara är Elmrig, KK, OBD och Mukwa, dvs 4 av 5 nödvändiga röster. Och en av dessa är dessutom inte så intresserad av att hänga Robban...
Om vi säger så här då Mukwa.

Vi hänger R.J i morgon. Jag såg att du precis fått iväg ett inlägg riktat till Sap men jag hoppar in med lite tankar här ändå.

R.J har som du säger inte frambringat nått av godo sen han klev ut ur garderoben. Han har brunat ner sig allt mer och det kommer inte bli nå bättre om vi väntar en vecka.

Men.. Om R.J är bybo sitter vi lite på pottan.

Det jag skulle få fram innan hängning är !Paxen. Det vore bra med ett inlägg eller två så att vi ser att han är med på notorna. Det vore ju förtäskigt om han inte gjort sitt väktarjobb.

Kör på säger jag!

Röst: Robban
Jo... vår sits suger och jag är inte alls sugen på att nita en bybo igen. !Paxen är inaktiv vilket suger... Brynolf också... och det största felet med R2 var att alla inte hann ta ställning ordentligt. Så jag vill egentligen inte se någon dingla förrän alla är med i matchen, möjligtvis borträknat Robban eftersom vi vet att det kommer dröja en vecka innan han kommer tillbaks. Men den här inaktiviteten suger... var är !Paxy och Brynolf? Grönaste spelaren har gjort ett ordentligt utlåtande det här partiet och det var att OBD var ulv. Det hade varit fint att stödja sig på en grön spelare, just nu är det fan rundgång i byn.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Gammal lort...

Mukwa said:
Just nu har du hittat crap-o för att du analyserar en bybo som förvisso har ett par trötta inlägg, men som i övrigt borde vara untouchable med tanke på de pigga inläggen och förhållandet mellan mig och Tyr.
Du kan omöjligt vara untouchable tack vare ditt förhållande till Tyr. Du var aldrig ensam om att misstänka Tyr på något vis och Tyr hade dinglat utan din inverkan likväl. Tippar på att du har koll på det, men den där untouchable störde jag mig på.

Hade du avlidit och dött vid skenavrättningen hade du varit untouchable. Då hade vi fått ett kvitto på röd eller grön.

Nu plockade vi Tyr istället, men det garanterar inte dig nån form av grönhet. Visst kan du få ett grönare skimmer, men du kan likväl vara Tyrs kompadre som lät sig offras för super-ulven Mukwa.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Och ja... vad händer om Robban är bybo? Vi har två mindre att ta hänsyn till när vi ska kora nästa hängningsoffer. Det innebär att det är 6 spelare varav 2 är ulvar. Det är 33% chans att naila en... Det innebär dessvärre att det är 66% risk att ulvarna vinner... Uppförsbacke och kniven mot strupen. Kalabalik och fortfarande inga säkra ulvar. Det är vad som skulle hända om Robban visar sig vara bybo.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Mukwa said:
Jo... vår sits suger och jag är inte alls sugen på att nita en bybo igen. !Paxen är inaktiv vilket suger... Brynolf också... och det största felet med R2 var att alla inte hann ta ställning ordentligt. Så jag vill egentligen inte se någon dingla förrän alla är med i matchen, möjligtvis borträknat Robban eftersom vi vet att det kommer dröja en vecka innan han kommer tillbaks. Men den här inaktiviteten suger... var är !Paxy och Brynolf? Grönaste spelaren har gjort ett ordentligt utlåtande det här partiet och det var att OBD var ulv. Det hade varit fint att stödja sig på en grön spelare, just nu är det fan rundgång i byn.
Yepp. Total rundgång med lite nyheter i form av gammal skåpmat från Sap. Det är vad vi pysslar med just nu och den där Brynolf som drog på med en fin fin start i R3 har gått upp i rök.

Sen det här med R2..Alltså, det stod ju rätt klart att Cassius skulle dingla. Alla var rätt med på det inklusive Robban som lade den avgörande rösten om jag inte minns helt fel.

I R3 är han rätt het på att berätta att han inte ville fimpa Cassius och är en av dem som hackar på att jag ville avsluta rundan mums fillibabba.

R.J said:
I ärlighetens namn har jag just nu noll inspiration att analysera något djupare. Tror jag bet hårt i gräset då min första inrotade plan raserades likt Berlinmuren. Så just nu är jag väldigt villrådig. Folk börjar peka ut KK som skum och det skulle eventuellt kunna väcka mina misstankar om KK och Elmrig som jag hade först. Kanske börja gräva där igen?

Men många verkar inne på Cassius nu så jag tror det kan vara en idé att rösta på honom för att se exakt var vi står, så...

Röst: Cassius
Hittade rösten och det var mycket riktigt den 7:e

Vart var du i R2 Mukwa? Jag har kikat igenom den lite snabbt, men det var mest snack om att jag ville få fram siaren från din sida och sen lite annat också.

Som sagt. Att Cassius var på väg mot galgen det syntes under den tiden du var något aktiv i R2, men du blandade dig aldrig i röstningen eller ens nämnde att du inte ville hetsa fram nån hängning. Alla andra var ju rätt delaktig i det hela med tanke på hur många röster Cassius drog på sig.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Gammal lort...

Konrad Konvalj said:
Mukwa said:
Just nu har du hittat crap-o för att du analyserar en bybo som förvisso har ett par trötta inlägg, men som i övrigt borde vara untouchable med tanke på de pigga inläggen och förhållandet mellan mig och Tyr.
Du kan omöjligt vara untouchable tack vare ditt förhållande till Tyr. Du var aldrig ensam om att misstänka Tyr på något vis och Tyr hade dinglat utan din inverkan likväl. Tippar på att du har koll på det, men den där untouchable störde jag mig på.

Hade du avlidit och dött vid skenavrättningen hade du varit untouchable. Då hade vi fått ett kvitto på röd eller grön.

Nu plockade vi Tyr istället, men det garanterar inte dig nån form av grönhet. Visst kan du få ett grönare skimmer, men du kan likväl vara Tyrs kompadre som lät sig offras för super-ulven Mukwa.
Ja, men hur troligt är det då? Det är klart att jag vet att ni inte kan se mig som untouchable, !Pax är nästan inte untouchable... och det är inte ens sunt att vara untouchable heller, för då kommer inte ens idéer att granskas ordentligt av övriga. Men det är jobbigt att känna att byn ödslar så mycket kraft på mig. Framförallt samtidigt som det stup i kvarten kommer meningar som "Mukwa är inte så misstänkt..." eller "det finns fulare fiskar att plocka" eller "Mukwa har spelat bra..." eller "sedan dess har Mukwa spelat byboigt". Egentligen har ni ju släppt mig redan, nu är det bara noja som får det att gå runt.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Vart var du i R2 Mukwa? Jag har kikat igenom den lite snabbt, men det var mest snack om att jag ville få fram siaren från din sida och sen lite annat också.
Jag stressade IRL. Jag hann inte ens lägga en röst. Visst, min röst kunde nog också ha legat på Cassius, men jag ville ha tid på mig att välja vem jag skulle rösta på. Tji fick jag. Då blev man utan :gremsmile:
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Mukwa said:
Och ja... vad händer om Robban är bybo? Vi har två mindre att ta hänsyn till när vi ska kora nästa hängningsoffer. Det innebär att det är 6 spelare varav 2 är ulvar. Det är 33% chans att naila en... Det innebär dessvärre att det är 66% risk att ulvarna vinner... Uppförsbacke och kniven mot strupen. Kalabalik och fortfarande inga säkra ulvar. Det är vad som skulle hända om Robban visar sig vara bybo.
Spekulera fritt då.

Om vi gör det lätt för oss och låter ulvarna fimpa !Paxen. Alltså, vi antar att han väljer att skydda exempelvis Brynolf och ulvarna prickar in !Paxen som oskyddad väktare.

Vilka två hänger du då?

Jag skulle nog inte våga spela vidare utan att hänga dig Mukwa, men det kanske beror på att jag hatar att torska och skulle inte klara av ännu en ulv vinst för din del.

Mitt andra val skulle nog vara OBD och det skulle i så fall basera sig på att han föll för R.J´s fejk till en början.

Däremot. Om R.J är den ulv vi söker då skulle jag genast gröna OBD för att som ulv hänga på fejken för att sen hoppa av vore ju idioti.

Så..En fimpning av R.J ger ju i alla fall mig en grön eller röd OBD och det är ju alltid nått.
 
Top