Varulv Varulvskalendarium 3.0

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Nytt varulvsspelskalendarium!

Här samlar vi information om när och vad nästa varulvsspel kommer att vara.

Jag kommer att uppdatera startinlägget utifrån input härifrån tråden eller PM!

SÅ om du vill arrangera ett spel så skriv mig i PM eller direkt här i tråden så uppdaterar jag startinlägget!

Spel 2022

Januari

Dumma mig arrangeras av Martin3. "Det kommer bli ett vaniljspel men med en liten finess"

Februari
Varulvsspel 7 arrangeras av Vimes.

Mars
Prinsens följe arrangeras av Feuflux.

April

Varulvar på ett flygplan arrangeras av Vimes. "Ju mer desto bättre" [ANMÄLAN]

Maj
USCSS Wrnu - I rymden kan ingen höra dig sova arrangeras av fjodorsenuba "Med inspiration från första Alien-filmen"

Juni
#patterns! #patterns! #patterns! arrangeras av Basenanji - SENARELAGT
Tjuv och infiltrerad polis
arrangeras av Genesis. "Det kommer att bli ett spel med öppen mekanik och lite annorlunda vinstvillkor"

Juli
Strategiskt diplomatispel med dold resurshantering arrangeras av Vimes.
Varulvsspel arrangeras av Vimes.

Augusti
Patterns! Patterns! Patterns! arrangeras av Basenanji. Sista semesterveckan i augusti och roller delas ut söndag 7/8. Spelet startar sedan måndag 8/8 och pågår till 12/8 [ANMÄLAN]

Varulvsjägarna arrangerades av @Sidd !

September
After the heist arrangeras av Vimes. "ett social deduction-spel med snack och dolda roller, men inga varulvar, ingen utröstning och inga nattmord. "
Start 12 september, anmälningstråd här.




Oktober
Mäster Ulv IV: Kampen mellan ulv och bybo arrangeras av Vimes.

SPELSTART 24/10

Anmälningstråd här!

November
USCSS Wrnu: Mekanike(r)n på bordet arrangeras av fjodorsenuba.

Anmälan är öppen till den 15:e november, behöver minst 7 deltagare men ju fler desto mer intressant.
Start den 18:e november kl 08:00 för runda 0.
Runda 1 startar 19:e på "morgonen".

Anmälningstråd här!

December
Mäster Bybo: Byrådet arrangeras av Martin3.
 
Last edited:

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag vill arrangera ett spel nu redan i januari. Det kommer bli ett vaniljspel men med en liten finess. Temat kommer vara ”Dumma mig”.
När kommer anmälningstråden?
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Nu kan ni anmäla er!

 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Ja just jävlar, det går inte att editera startinlägget längre, jag fick för mig att det var lite längre tidsfrist.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,957
Location
Linköping
Ja just jävlar, det går inte att editera startinlägget längre, jag fick för mig att det var lite längre tidsfrist.
Kanske @Magnus Seter har någon lösning på detta. Går det att göra undantag i forumet så att RasmusL (eller fler) får modda startinlägget längre, eller ska vi gå via moderatorer för att få det gjort när det behövs?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Med denna post vill jag meddela att varulvsspelet #patterns! #patterns! #patterns! kommer gå av stap3ln i juni. Sp3l3t by663r på kod3r s0m k4n 4nvända5 för 4tt hitt4 ulv4rn4.

5 6 20 5 18 19 15 * 18 15 12 12 19 16 5 12 1 18 5 * 27 18 * 19 26 * agitsil nak ted arav arb tta atev 4tt 7’15’8’410’10’214’111’17’811’3’1 https://svenska.se/tre/?sok=olika&pz=1anwae av k0d3r och krypton.

Hoppas att ni gillar det här så ses vi i juni!

B453n4nj1
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Kul! det går tydligen inte att låsa upp inlägg för redigering så jag kommer att skapa en ny tråd för varje uppdatering som kommer antar jag! Alternativt fixa någon annan kreativ lösning, har en liten idé men vet ej om det tillåts av forumet :)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,478
Location
Rissne
Man skulle väl annars kunna ha ett separat dokument, typ google docsd/sheets, som man länkade till från startinlägget typ?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Man skulle väl annars kunna ha ett separat dokument, typ google docsd/sheets, som man länkade till från startinlägget typ?
Jag tänkte något sådant, helst med en typ iframe om forat går med på det.
 
Top