Varulv Anmälan: USCSS Wrnu: Mekanike(r)n på bordet

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
992
Hej alla!

Eftersom det fanns ett önskemål på att ett spel skulle ske under november så erbjuder jag er att anmäla er till omgång två av USCSS Wrnu.

Det är okej att nyttja den information som finns i trådarna från förra gången för att planera denna omgång.
Det kan finnas viss dold mekanik kvar...

Anmälan är öppen till den 15:e november, behöver minst 7 deltagare men ju fler desto mer intressant.
Start den 18:e november kl 08:00 för runda 0.
Runda 1 startar 19:e på "morgonen".

Hoppas ni vill vara med på ytterligare en resa i den kalla och mörka rymden...
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Är det ett nytt scenario med liknande mekanik eller nytt scenario, ny mekanik?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag hoppas på nytt men liknande. Förra USCSS Wrnu var säsongens bästa spel enligt mig!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Frukta ej! Eder mest trogna bybo anmäler sig! Jag kommer få ulvarna att ge upp självmant bara genom min blotta närvaro! (Ni kan fråga Biobonker om ni inte tror mig!)

/Basse
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
992
Är det ett nytt scenario med liknande mekanik eller nytt scenario, ny mekanik?
Hade tänkt köra samma scenario utav lathet men jag kanske hinner skruva lite på det iofs...

Jag hoppas på nytt men liknande. Förra USCSS Wrnu var säsongens bästa spel enligt mig!
Med så fina ord så måste man ju klura lite på scenariot...
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
Frukta ej! Eder mest trogna bybo anmäler sig! Jag kommer få ulvarna att ge upp självmant bara genom min blotta närvaro! (Ni kan fråga Biobonker om ni inte tror mig!)

/Basse
"Mest trogna bybo" - jo tjena! Alltid-ulven-Basse......
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
var jag med i första säsongen och blev utröstad för att jag gjorde ett oväntat drag?
 
Top