Varulv Anmälan: USCSS Wrnu: Mekanike(r)n på bordet

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Måste varna i förväg. Jag har rollspel lördag tror jag. Så det clashar lite. Rösta inte ut mig eller vad man nu gör i det här spelet. :)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,369
@Hellzon! Likt en stolt kapten på ett sjunkande skepp följde du heroiskt den förra resan till en kall rymdgrav. Du är inte glömd! Men varför är du inte anmäld till denna tripp?
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Det är väl typ 15 år sedan jag spelade varulvsspel på forum sist, men temat verkar så coolt att det är värt att gå ur pensioneringen och anmäla sig. (Med reservation för att jag efter en förmiddag kommer vara hopplöst efter i poststormen och bittert klaga på att jag är too old for this shit).
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,369
Det är väl typ 15 år sedan jag spelade varulvsspel på forum sist, men temat verkar så coolt att det är värt att gå ur pensioneringen och anmäla sig. (Med reservation för att jag efter en förmiddag kommer vara hopplöst efter i poststormen och bittert klaga på att jag är too old for this shit).
Kul! Jag tror jag spelar med dig någon gång i den riktigt grå forntiden.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
@Hellzon! Likt en stolt kapten på ett sjunkande skepp följde du heroiskt den förra resan till en kall rymdgrav. Du är inte glömd! Men varför är du inte anmäld till denna tripp?
Viljan finns, men inte orken, så jag lämnar åt någon annan att ta hand om eldkastaren.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,550
Jag sitter i skiten kommande vecka och måste kasta in handduken innan spelstart.

Ska höra med Biobonker om hen är på 😉
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Skulle vara lite humor om det visar sig att någon faktiskt spelar med två konton. 🤪
Kanske Sidd och Konrad egentligen är samma person 😮
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,715
Location
Göteborg
Skulle vara lite humor om det visar sig att någon faktiskt spelar med två konton. 🤪
Kanske Sidd och Konrad egentligen är samma person 😮
Vore kul men också lite farligt:

Regel 7: Respektera ditt användarkonto. Vi tillåter av säkerhets- och administrationsrelaterade skäl endast ett aktivt användarkonto per användare. Dela heller inte ditt användarkonto med andra personer. Du hålls ansvarig för eventuella regelbrott som sker i ditt kontos namn. Låtsas inte vara någon annan användare.
 
Top