Nekromanti Vampire: The masquerade Skype spel

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Ngh. Fredag.. :gremtired:

Det funkar väl kanske för mig med men fredagar vill man ju helst lämna öppna bara utifall att det blir nåt party eller så.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Jag kan onsdag, torsdag, fredag och lördag. Vilken dag är bäst för er?
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Jag brukar dricka öl och bete mig som ett svin på fredagar. Jag kan tänka mig på att spela någon fredag om jag får dricka lite öl under tiden. Men jag skulle mycket hellre spela en tisdag jämfört med en onsdag.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Tisdagar brukar jag preliminärt boka min andra spelgrupp eftersom vi i regel spelar på tisdagar. Sedan så har de en princip om att alltid avboka rollspelskväll med mig om det skulle vara så att deras andra spelledare vill spela på tisdagar... Så vi kanske kan ta några tisdagar trots allt. *Recca är extra syrlig.*
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Jag kan köra tisdag om jag bokar det idag typ. Kan alla tisdag 18-22 ?
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Vet inte... Jag är inte helt seriös faktiskt. Det var över en månad sedan jag spelade med min grupp vilket gör deras svek än mer grovt förstås men jag skulle gärna återuppta rollspel med dem ändå.
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Men vilken slap to the face det skulle vara att bara "Eh, va? Jag har en ny grupp som jag spelar med nu. Psch."
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Jag kan som sagt nästan alla dagar så välj en så kör vi då :gremsmile: Utom måndag eller söndag.
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Jag har svårt med just tisdagar, iaf 2 av 4 gånger per månad. De två tisdagar som kommer nu närmast går det däremot bra, men jag kan också alla andra dagar också då jag inte har ett liv.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
Alla dagar utom Torsdag funkar för mig. Och så

Cassius said:
Jag brukar dricka öl och bete mig som ett svin på fredagar.
Till skillnad från alla andra dagar då du bara beter dig som ett svin.

Übereil, som behöver vara mer på tårna med dryga kommentarer för att kunna spela sin karaktär mer extrovert
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Alla verkar kunna onsdag. Är det någon som inte kan då?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Recca said:
Vet inte... Jag är inte helt seriös faktiskt. Det var över en månad sedan jag spelade med min grupp vilket gör deras svek än mer grovt förstås men jag skulle gärna återuppta rollspel med dem ändå.
Det var mitt fel! Jag vågade inte säga att jag hellre ville spela med dig för de hade bestämt över huvudet på mig och de var många fler än miiiig!!! :gremfrown: Men så var jag ju sjuk så det blev inget i alla fall. Men nu saknar jag Trinity till döds! Du måste spela med mig på tisdag annars döööör jag!!!

Men jag struntar gärna i min onsdagsgrupp om vi skulle köra en onsdag. Jag spelar helst inte fredagar, min sambo har satt det som gräns för mitt spelande. På fredagar och lördagar så ska vi umgås! Sen får jag hänga med vem jag vill resten av veckan.
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Jag kan inte onsdagar. Så jag slipper helst. Jag kan försöka flytta mitt möte, men om de inte går så går det inte. Det är helt okej att ni spelar utan mig. Jag tar för mycket plats ändå.
 

Laowai

Hero
Joined
29 Sep 2009
Messages
1,164
Location
Stockholm
Annars, eftersom kritik har förts om att vi kanske är för många, så kanske vi kan spela vid två tillfällen fast kortare? Funkar inte det?
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Laowai said:
Annars, eftersom kritik har förts om att vi kanske är för många, så kanske vi kan spela vid två tillfällen fast kortare? Funkar inte det?
Jag har svårt att få flera kvällar fria, bättre med en kväll i veckan för mig.
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Jag ser helt inte två spelgrupper.

Jag är också en sån person som helst ser att man följer de man bestämt. Nu sa vi torsdagar och därför har man sett till att man kan spela då. Det bästa är om folk håller dagarna fria som vi har bestämt.

Men jag kan torsdagar och tisdagar.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Okej så tydligen kan vi inte hitta någon veckodag där alla kan nästa vecka.

Ska vi skippa den här torsdagen och spela nästa gång torsdagen den 17?
 

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Nej men gud vad tråkigt. Ska vi inte kolla vad Übe säger? Eller jag fattat fel om det var något som han tyckte var tråkigt att missa, men han kanske hellre är med och spelar här om han måste välja!?
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,490
Tekniskt sätt kan jag spela söndag på dagen. Så 11-14 på söndag kanske funkar för folk :gremsmile:
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
God45 said:
Tekniskt sätt kan jag spela söndag på dagen. Så 11-14 på söndag kanske funkar för folk :gremsmile:
Jag har tvättid på söndag, men det är inte som att jag måste sitta och glo på tvättmaskinen för att den ska göra det den ska. :gremtongue:

Übereil, som inte tagit ställning än till vad som händer om Vampire inte flyttas än
 
Top