Big Mama
Svintryne - Familjeöverhuvud
För mig personligen så blir det i det närmaste omöjligt att spela. Jag kommer hem efter jobbet och har ca 40 sidor (var det uppåt 800 poster?) att läsa. Det blir ju tokigt om jag skriver något medan jag läser (det blev ju uppenbart igårSå nu sitter jag framför en dator igen.
Stort kudos till ulvgänget som kämpade på trots min låga närvaro.
Min plan med att gröna Basse genom att alla kunde rösta ut mig flippades 180 grader mitt i R1...
Det här med att spy ut sida upp och sida ner i R1 (som dessutom är "48h" lång) när man har begränsat med tid ger ett annat spel.
Tycker metat på forumet har gått från relativt få poster till ohyggliga mängder poster över tid men det är ju bara min anekdotiska uppfattning. Den analytiske kanske orkar titta på våra spel och göra någon slags sammanställning. Som "lågflygare" sticker man ut mer och ju mer som skrivits ju mindre har man att kunna lägga in utan att det blir mellanmjölkigt delux eller pappegojasnack. Båda de kommer en aktiv by hugga på (med all rätt).
Tycker inte nödvändigtvis att det är dåligt i sak men det är rätt orimligt att läsa ikapp 20 sidor och komma med någon vettig analys när man förväntar sig lägga 15-30 minuter på lunchen eller rasten att läsa och kommentera. Ännu högre tryck när man är ulv då man gärna inte bara hasplar ur sig sakerna helt ogenomtänkt.
Balansen i spelet @Sysp tycker jag kan vara intressant att prova igen. Lite som de övriga nämnt är det kanske lite väl mycket grönande möjligheter för byn. Tror nog spelet hade varit okej med väktare + familjeförmåga eftersom röstningarna blivit lite ojämna pga familjebanden och kanske en färre ulv.
Till byn så säger jag hatten av för ni spelade metat snyggt och ni var aktiva som tusan.

Att laga middag på kvällen är ju bara att stryka. Jag vet inte om ni noterade att jag skrev mina flesta poster runt klockan 5 på onsdagsmorgonen, min enda chans att få en syl i vädret.
För att inte förstöra för er andra så måste jag faktiskt överväga om jag kan spela alls på grund av att jag arbetar vanliga kontorstider. Är det inte fler som är lediga på helgerna än vardagarna och det skulle bli lite mer möjligt för alla att delta på samma villkor? Jo, folk har åtaganden på helgen men jag har en bild av att alla är lite lediga och lite upptagna under olika timmar på en helg. Om vissa av er var med upptagna IRL skulle det kanske bli en naturlig broms som får andra att hinna med i svängarna.