Nekromanti TMNT - Runda 3

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Re: Skall jag outa först?

Recca said:
Om du ändå tänker dö kanske du ska outa namn också?
Oj, det glömde jag. Sorry. Mitt namn är Razar (sic).

Recca said:
Varför Tyr?
För att det var den som jag misstänkte vara ulv mest just då. Och jag ville inte att min förmåga skulle gå till spillo helt om jag blev nattmördad första rundan.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Jag tror Möller är ulv

Bevis:

1. Klen förmågeoutning. Till skillnad från Recca finns det inget som styrker den. Klenaste förmågan hitintills. Jag skulle vilja att han styrkte den med citat där han resonerat kring röstmanipulation.

2. Det här inlägget, första R2, Nässe, Tyr och Cassius är död.:
Möller said:
Ajajaj. Gissar vi att ulvarna kan nattmörda som vanligt och att vi dessutom har en vigilante?

Men, w176 verkar ha rätt. Får 17+1+1 till mer än 18, röster kan då manipuleras.
Det som är konstigt är:

Möller skriver vigilante snarare än DTF. Varför det? Detta blir senare etablerat och jag pratar om vigilante istället för seriemördare. Möller har inte massor med erfarenhet från varulvsspel. "Vigilante" (d.v.s. bybo som kan mörda, alltså xyas) är inget som jag förstår hur han hittar helt plötsligt sådär. Jag tror ulvarna har info om att det finns en vigilante.

Uträkningen med rösterna känns off med tanke på att han har två röster själv. Nu kanske han kommer hävda att det var en brödsmula, men det är en brödsmula som är formulerad som en anti-brödsmula.

3. Möller har tagit rygg på mig hela spelet. Noll och intet kritik därifrån, bara hyllanden. Jag tycker inte jag varit så jättebra. Men Möller tycker det. Jag gissar skådespel.

4. Anonymt spel, kryddat med några "utbrott" som känts spelade.

5. Han gillar pizza.

---

Jag tror Möller är ulv alltså. In other news så blir jag jäkligt skeptisk mot Larssons två första brödsmulor, det känns som om han hittade på att det var brödsmulor i efterhand. Angående Batman så tjatade Larsson om det långt innan spelet ens startade, och Daredevil-parodin är ju en av flera inkarnationer av TMNT som Larsson nämner i en lista. Mycket långsökta smulor. Miller är också en jävligt safe outning för en bybo.

Öh, så...

xyas! panga Larsson. Resten av oss:

Röst: Möller

(that's right! Jag bestämmer vad byn ska göra, börja inte jiddra, jao.)
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Re: Skall jag outa först?

Recca said:
Varför Tyr?
Varför dessa små korta inlägg hela tiden? (men okej, dethär var en vettig fråga)

______

Xyas said:
Nu kommer ulvarna att vilja nattmörda mig och byborna rösta ut mig. Men istället för sådana dumheter kommer byn att enas om 2 spelare som man vill ha ut. Den ene röstar vi ut, och den andre använder jag min förmåga på så att denne, och jag, dör. Byn blir av med 2 ulv-kandidater och mig.
Varför är detta en vinst? Resultatet blir det samma som två rundor. Okej, med den lilla skillnaden att ulvarna inte får välja offer för ett av de två nattmorden.

Kan vi inte producera två riktigt troliga kandidater den här rundan är det ju inget värt, vi tar bort möjligheten att luska runt mer senare.

Xyas said:
- Jag dör, men ingen annan: målet som valdes skyddades på något sätt, eller har 2 liv (min förmåga plockar bara bort 1).
Vet du inte hur många liv du har? Konstigt.

Förövrigt vet vi ju inte antalet liv på ditt tilltänkta offer. Resultatet kan också bli att du dör men inte ulven. Knappast något för byn.

Röst: Konrad Konvalj
Okej, du har en plan. Går den ut på något annat än att du ska överleva? För det håller inte tycker jag. Något måste du kunna säga om hur vi ska spela.

______

Så tänkte jag bestämma en sak också:
Vimes till ordförande!
Vimes är väldigt, väldigt grön. Vi har inte hur många inlägg som helst kvar. Rösta Vimes, var inte sumprunkare.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Re: Skall jag outa först?

Vimes said:
xyas! panga Larsson.
Vaaaaaa?

Du dissar mitt brödsmulande om Dark Knight och Daredevil... men ignorerar att jag även brödsmulande om flera millers i samband med Spiders och Tyrs outande?

Nu säger du till xyas, nära rundans avslut, att han skall ha ihjäl mig utan att jag har andra starka ping på mig? Det här var bara konstigt och är du ulv så är det som tårta och grädde för dig att bli både av med mig och xyas!
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Skall jag outa först?

LJSLarsson said:
Vimes said:
xyas! panga Larsson.
Vaaaaaa?

Du dissar mitt brödsmulande om Dark Knight och Daredevil... men ignorerar att jag även brödsmulande om flera millers i samband med Spiders och Tyrs outande?

Nu säger du till xyas, nära rundans avslut, att han skall ha ihjäl mig utan att jag har andra starka ping på mig? Det här var bara konstigt och är du ulv så är det som tårta och grädde för dig att bli både av med mig och xyas!
Fast Larsson du har ju producerat väldigt lite i det här spelet. Jag fattar inte alls hur Tjavva kan ha dig som grön. Hon har inte svarat på den frågan heller.

(Hon svarar inte på frågor som jag ställer.)

Larsson, jag tycker mitt inlägg och min röst på dig är ganska pricksäker med tanke på hur lite skit vi har på folk generellt i det här spelet. Du är helt enkelt mindre grön än alla andra utom Laowai och w176 som bara inte existerar på något mystiskt sätt.

Jag håller med om att dina brödsmulor ser ut som efterkonstruktioner. Du behöver ju vara lite sinnessjuk om du tror att någon ska förstå de smulorna. Dessutom upplever jag det som att du, med tanke på hur avancerade och kryptiska brödsmulor du droppar, är extremt dålig på att plocka upp andras brödsmulor.

Vimes om Möller said:
<Långt inlägg>
Jag håller med dig. Det stack även lite i mina ögon när Möller outade sin röstmanipuleringsförmåga som känns som rätt meningslös för byn. Min förmåga har ju iaf en poäng och hjälper byn iom att den kan luska ut lögnare. Möllers förmåga ser ut som en ulvförmåga, faktiskt.

Möller said:
Xyas said:
- Jag dör, men ingen annan: målet som valdes skyddades på något sätt, eller har 2 liv (min förmåga plockar bara bort 1).
Vet du inte hur många liv du har? Konstigt.

Förövrigt vet vi ju inte antalet liv på ditt tilltänkta offer. Resultatet kan också bli att du dör men inte ulven. Knappast något för byn.

Röst: Konrad Konvalj
Okej, du har en plan. Går den ut på något annat än att du ska överleva? För det håller inte tycker jag. Något måste du kunna säga om hur vi ska spela.
1. Möller, du säger ju ingenting om hur vi ska spela heller.
2. Xyas pratar om motståndarens liv väl? Missförstår du med flit bara för att slösa med inlägg eller?

Röst: Möller
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Skall jag outa först?

Xyas: du kan ju inte bara mörda folk utan vidare. Varför tyr? Var han så röd? Varför kk? Är han mer röd än vad du själv tycker att du är grön? För torskar vi dig och kk i och med det här, så vore det ju väldans dumt att byta en grön mot... en som vi inte vet.

---------


3 millers kan innebära: tyr ljög och var ulv. Recca eller lukas ljuger, och den som inte gör det har ett falskt rykte. Att larsson skulle ljuga om att vara miller i det här läget vore väldigt udda. Dessutom har jag snappat upp larssons smulor, så jag tror honom.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Re: Jag tror Möller är ulv

Vimes said:
In other news så blir jag jäkligt skeptisk mot Larssons två första brödsmulor, det känns som om han hittade på att det var brödsmulor i efterhand. Angående Batman så tjatade Larsson om det långt innan spelet ens startade
Eftersom du är en oerhört god och grön bybo och inte alls en varulv som är ute efter att bli av med mig som bybo så antar jag att detta inte är en dåligt ihopkokad lögn - att jag tjatade om Batman långt innan spelet startade - utan något du har belägg för.

Nå? Kan du hänvisa till inlägg där jag tjatat om Batman? Jag antar att du inte menar från anmälningstråden till Batman-spelet eftersom den tråden typ handlade om Batman.

Ordförande Tjavva
Hägningsröst: Vimes
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Re: Jag tror Möller är ulv

Äsch. Kan vi välja nån gång och bara rösta eller? Min röst är bara symbolisk ändå, som ni vet. Jag kommer ju inte lägga den på nån som blir hängd. Vi har 53 inlägg på oss. Nu måste vi välja.

Jag tror att Vimes är grön och både Möller och Larsson känns mer röda än gröna för mig. Laowai och w176 skulle jag kunna tänka mig rösta ut dock, om det skulle vara så att vi inte kommer fram till något bättre. Nån ska ju ut liksom och om vi inte kan enas om någon kan vi kanske enas om de två som inte ens är med i spel. Vad tror ni?
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Re: Jag tror Möller är ulv

Möller said:
Men nuvarande arbetsteori är att Tyr var ulv. Att Spider var grön vet vi dessutom, han lönnmördades. Detta måste du ha en kommentar på!
Om Tyr var ulv så fejkade han antagligen sin status som miller eller sitt namn HiTech. Då faller min teori – att vi båda var gröna för att vi är aliens från de två sista säsongerna av 80-TMNT – ihop.
Eftersom Spider var grön så styrker det nog oss ännu mer att Tyr var röd (eller åtminstone inte talade sanning). Det känns inte som om Vicotnik hade länkat våra två miller-roller och sedan slängt i Spider/Leatherhead utöver detta.
Att mina tankar angående Leatherhead inte stämmer har på senare tid fått mig att tro att vi inte har så mycket glädje av Fluffkunskap med stort F i detta spel. (Fast då blir det vanskligt att vi förväntades fatta vad Shredders Rogues)

Xyas skall inte panga någon denna runda. Best case scenario är att vi går +/- 0, och worst case är att vi förlorar två bybor. Xyas skall bara offra sig om vi verkligen säkra på att någon är röd (till exempel genom ett lyckat siande).

Recca och Vimes är de som skriker högst efter mitt blod och tror att jag ljuger. Intressant att ni är så goda vänner efter en konstiga ordförandedans i runda 1.

Angående Reccas kommentar, att jag inte gjort något eller producerat något under spelet:
* Jag försökte få igång försiktigt namnoutande i runda 1 (med bokstäver och delar av namnet)
* Jag var lekledare under runda 2 och strukturerade den.
* Jag erkänner att jag inte fått igång några drev, men jag har försökt dreva mot Spider utan att lyckas (vilket var tur eftersom han var grön). Anledningen att jag försökte detta var att jag använde fluff som analysverktyg. (Jag har ju också försökt bidra till byn med hjälp av min fluff-kunskap, men spelet har tydligen varit konstruerat så detta har varit en onödig talang jag inte fått användning för).
* Jag gick igenom allt Brynolf och Tjavva skrev när du och jag började oroa sig för geniulvar. Du bara pekade finger - jag jobbade.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Re: Jag tror Möller är ulv

Vimes said:
1. Klen förmågeoutning. Till skillnad från Recca finns det inget som styrker den. Klenaste förmågan hitintills. Jag skulle vilja att han styrkte den med citat där han resonerat kring röstmanipulation.
/.../
Uträkningen med rösterna känns off med tanke på att han har två röster själv. Nu kanske han kommer hävda att det var en brödsmula, men det är en brödsmula som är formulerad som en anti-brödsmula.
Nja. Jag har ingen struktur, ingen plan i mitt spel. Avancerade brödsmulor är inte något jag behärskar eller bryr mig om, särskilt inte med tanke på att jag inte har någon powerroll. Men jag grönar w176 t.ex. här för att jag vet att hennes rykte om röstmanipulation stämmer. Här pratar jag mer om röster, ifrågasetter att ulven Anthvidos har koll på förekomsten av röstmanipulation.

Vimes said:
Möller skriver vigilante snarare än DTF. Varför det? Detta blir senare etablerat och jag pratar om vigilante istället för seriemördare. Möller har inte massor med erfarenhet från varulvsspel. "Vigilante" (d.v.s. bybo som kan mörda, alltså xyas) är inget som jag förstår hur han hittar helt plötsligt sådär. Jag tror ulvarna har info om att det finns en vigilante.
Hm, jag vet inte riktigt. Brynolf pionjerar användningen av termen vigilante här . Jag antar att termen fastnade då, för jag är mycket riktigt väldigt tidig med att använda den.

Att jag tar rygg på dig; tja, du har varit väldigt grön genom hela spelet. Möjligtvis har du lärt dig spela ulv i Infiltratör, men ingen har sett den likheten (och berättat). Ändå har folk ibland försökt få dig att se röd ut, vilket jag sett som befängt och slöseri med tid. Och undervärdera inte dig själv, du har bidragit mycket till byn.

_____
Recca said:
Röst: Konrad Konvalj
Okej, du har en plan. Går den ut på något annat än att du ska överleva? För det håller inte tycker jag. Något måste du kunna säga om hur vi ska spela.
1. Möller, du säger ju ingenting om hur vi ska spela heller.
2. Xyas pratar om motståndarens liv väl? Missförstår du med flit bara för att slösa med inlägg eller? [/quote] 1. Nej. Men jag har inte en plan som KK. Jag spelar, drevar, istället.

2. Jag, slösa inlägg. Driver du med mig!? =) Men, ja, du har rätt. Jag läste Xyas fel och det scenario jag förslog var precis det som han skrev.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Re: Jag tror Möller är ulv

LJSLarsson said:
Eftersom du är en oerhört god och grön bybo och inte alls en varulv som är ute efter att bli av med mig som bybo så antar jag att detta inte är en dåligt ihopkokad lögn - att jag tjatade om Batman långt innan spelet startade - utan något du har belägg för.

Nå? Kan du hänvisa till inlägg där jag tjatat om Batman? Jag antar att du inte menar från anmälningstråden till Batman-spelet eftersom den tråden typ handlade om Batman.

Ordförande Tjavva
Hägningsröst: Vimes
:gremsmile: Det jag menar med tjatar är alltså att det du kallar brödsmula följer en linje från tidigare inlägg (både i batman-anmälningstråden och i PM-tråden där vi ordnade Thibaultkoden) där du är såhär "tjossanhoppsan vad kul med Batman-tema!". Det är inte som att din not i ditt första inlägg står ut på något vis. Och det här med referenser till Frank Miller är jävligt långsökt i sammanhanget. Daredevil-parodin är ju ännu mer svårfångad. Så, i en lång lista med massa varianter på TMNT nämns en som är en parodi på en Frank Miller-serie.

Det ser verkligen ut som att du hittat på att det är brödsmulor i efterhand.

Hursom: det är kanske dumt att xyas ska skjuta någon den här rundan. Vi har inte tillräckligt att gå på.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Jag tror Möller är ulv

Okej, jag har försökt att hänga med i svängarna under dagen och måste erkänna att jag inte fattar jota.

Först, Recca. Jag HAR svarat på varför Larsson är grön för mig. Han satt och gick igenom hela min och Brynolfs diskussion i går och om han hade varit ulv hade han försökt hitta något, vad som helst, som misskrediterade byns siare och den hon siat grön. Än så länge är den ENDA som har försökt att misskreditera mig DU! Genom hela den här rundan.

Vidare så köper Vimes alldeles för lätt att Xyas är grön för att det passade in i hans egen teori om att Tyr var röd. Vad finns det som talar emot Xyas? Vem har sagt att bara för att han är vigilanten så är han grön? Finns det något som backar det? Finns det en enda anledning till att tro att han kanske är ulv och Vimes också och att de nu får värsta möjligheten att plocka ut TVÅ bybor den här rundan, kanske tre om Möller också är bybo. Har någon tänkt på det?
Vimes är i övrigt grön i min bok men det här är ju jättekonstigt.
Att Vimes också köper Reccas resonemang rakt av gällande hennes förmåga är också jätteskumt. Jag kan hitta åtminstonde ett användningsområde för ulvarna om de skulle sitta på den... Att uppväga urdföranderösten och rösta ut någon med en aktiv förmåg. För face it, om nu Xyas också är grön så har INGEN av oss som outat aktiva förmågor röd och då är ryktet om att ulvarna ha aktiva förmågor falskt och således föröker Recca leda oss in i någon form av wild goose chase. Backad av Vimes, vilket får mig att frukta att byn har mött det värsta som kan hända, nämligen att två av veteranerna, dessutom slipade spelare, har bivit ulvar båda två.

Och som jag skrev i början, Recca skulle jaga mig hela rundan, vilket hon gjort. Beror det på att du låter din irritarion över att jag siade något som inte passar dig färga ditt spel, som försöker misskreditera mig som siare eller är du ulv som vet att jag är något på spåren och vill att alla andra ska börja tvivla på mig?
För är du bybo så står vi på samma sida och då är jag jävligt trött på att du slänger känga, efter känga pt mitt håll istället för att komma med något konstruktivt och bara svälja allt Vimes säger!

Ordförande: Tjavva
Ulv: Inte fan vet jag
Siar: Ja det kan ni få fundera på!
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Re: Jag tror Möller är ulv

Larson skrev nåt om att en dtf som mördar millers ger honpm kalla kårar. Det ser jag som en extremt stor smula. En hel fralla, till och med. Nä, jag tror honom. Vilket gör att jag misstror recca och lukas då jag inte tror båda talar sanning om sina rykten.


Mu är rundan snart slut och innan fess ska vimes ha outat förmåga, vi ska ha bestämt en som ska hängas och tjavva ska vli ordförande.

Röst: Vimes
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Re: Jag tror Möller är ulv

Möller said:
Vimes said:
1. Klen förmågeoutning. Till skillnad från Recca finns det inget som styrker den. Klenaste förmågan hitintills. Jag skulle vilja att han styrkte den med citat där han resonerat kring röstmanipulation.
/.../
Uträkningen med rösterna känns off med tanke på att han har två röster själv. Nu kanske han kommer hävda att det var en brödsmula, men det är en brödsmula som är formulerad som en anti-brödsmula.
Nja. Jag har ingen struktur, ingen plan i mitt spel. Avancerade brödsmulor är inte något jag behärskar eller bryr mig om, särskilt inte med tanke på att jag inte har någon powerroll. Men jag grönar w176 t.ex. här för att jag vet att hennes rykte om röstmanipulation stämmer. Här pratar jag mer om röster, ifrågasetter att ulven Anthvidos har koll på förekomsten av röstmanipulation.
Det jag efterfrågar är inte brödsmulor som sådana. Utan resonemang där det är tydligt att din utgångspunkt är att du har den förmåga du säger dig ha, eller tydligt och tydligt, något som styrker den iaf.

Det är för övrigt samma inlägg du refererar till. I det skriver du:

Möller said:
Jag hängde upp mig på dethär:
Arvidos MC said:
Såsom varulvsspel traditionellt funkar får alla lägga en röst (+1) på någon de misstänker, och den med flest röster blir hängd. Roller med en extra röster lägger till +2 istället för +1 på den de vill hänga. Jag är ganska säker att det är så Vicotnik menar i det här spelet också.
Säkert inget stort, men jag är lite misstänksam mot Arvidos här ändå. Inte har väl Vico pratat om att folk har extra röster?

/.../

ordföranderöst: w176
w176 är i dagsläget grönast för mig. Och ordförandeskapet handlar ju om ingenting annat än att försöka ge en trolig bybo lite extra kraft, om nu någon glömt det.
Din misstanke mot Arvidos är ju jättekonstig. Du VET ju att det är så spelet fungerar. Varför ifrågasätter du "ulven" Arvidos förresten? Du visste ju inte att han var ulv när det där skrevs. Tvärt om så borde hans resonemang vara helt riktigt med tanke på din förmåga. Och att du grönar w176 har ju inget att göra med röstmanipulation. Det är inget du resonerar om i det här inlägget.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Re: Jag tror Möller är ulv

Brynolf said:
Mu är rundan snart slut och innan fess ska vimes ha outat förmåga, vi ska ha bestämt en som ska hängas och tjavva ska vli ordförande.

Röst: Vimes
Öh, random röst är random?

Brödsmulan du refererar till är denna:

LJSLarsson said:
Konrad Konvalj said:
DTF´s vinstvillkor: Fimpa alla millers 1,2 eller flera. Överlev tills spelet är slut.
DTF som fimpar millers? Det gör mig kallsvettig.
Vi får se vad som händer med Spidde (om vi inte röstar ut honom förstås). Fast jag tror inte innerst inne att han är miller utan bluffande ulv-
En hel limpa vetefasen. Det här är alltså från R2, det finns fortfarande en levande miller i spel (Spider).

Men visst. Det finns belägg för att "kallsvettig" refererar till att han själv riskeras att bli DTF-mördad.

Min kritik gäller alltså huvudsakligen att hans två första smulor känns som riktiga efterhandskonstruktioner. Visst kan vi tänka oss at than är Miller, men det där är inte smulor. Och man ska inte ljuga som bybo.

---

Men, nu är det två röster på mig. Det är få inlägg kvar, det kan vara så illa att jag behöver outa. Måste jag göra det för att ni ska flytta? Jag tror det är dåligt för byn att jag outar, nämligen.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
Re: Jag tror Möller är ulv

Vimes said:
Men, nu är det två röster på mig. Det är få inlägg kvar, det kan vara så illa att jag behöver outa. Måste jag göra det för att ni ska flytta? Jag tror det är dåligt för byn att jag outar, nämligen.
Det är bättre att jag outar istället för att vi ska slösa inlägg på att folk säger "Jag vill att du outar!" och jag säger "Men jag tror det är dåligt!"

Så:

Min förmåga är passiv, fast jag skulle vilja säga reaktiv, jag får veta fraktionen på den som röstas ut. Jag bekräftar härmed att Nässe var bybo och Anthvidos var ulv.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Re: Jag tror Möller är ulv

Vimes said:
Din misstanke mot Arvidos är ju jättekonstig. Du VET ju att det är så spelet fungerar. Varför ifrågasätter du "ulven" Arvidos förresten? Du visste ju inte att han var ulv när det där skrevs. Tvärt om så borde hans resonemang vara helt riktigt med tanke på din förmåga.
Men är du knasig eller?

Arvidos hade inte öppet berättat att han vet något om hur röstmanipuleringen gått till. Men han resonerar som om han visste något. Jag går alltså på honom, »hörrdu, vet du något om rösterna som byn inte vet?«. När han inte svarar tar jag det som ett möjligt scum tell. En bybo med liknande förmåga som jag hade kunnat talat sanning, säga att hans förmåga hade med röstmanipulering att göra. Men något sådant ville inte Arvidos göra - för han ville inte prata om sin ulvförmåga.

____

Jag är Krang. Jag har min extra röst för att jag är bossig, typ.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Jag tror Möller är ulv

Men att Möller pingade Arvidos grönar ju honom!? Inte skulle han väl ha pekat ens med ett lillfinger på sin ulvpolare så tidigt i spel. Nä vet ni va! Det här börjar likna rena vilda västern.

Vi röstar inte ut Möller den här rundan, Xyas får spara sin förmåga och så hoppas vi att han överlever.

OM jag dör nu ska ni veta att de jag misstänker mest är
Recca, Vimes och Basse. Leta där!

Röst: Vimes
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Re: Jag tror Möller är ulv

Vimes said:
Vimes said:
Men, nu är det två röster på mig. Det är få inlägg kvar, det kan vara så illa att jag behöver outa. Måste jag göra det för att ni ska flytta? Jag tror det är dåligt för byn att jag outar, nämligen.
Det är bättre att jag outar istället för att vi ska slösa inlägg på att folk säger "Jag vill att du outar!" och jag säger "Men jag tror det är dåligt!"

Så:

Min förmåga är passiv, fast jag skulle vilja säga reaktiv, jag får veta fraktionen på den som röstas ut. Jag bekräftar härmed att Nässe var bybo och Anthvidos var ulv.

Och så såg jag det här, tillbaka till ritbordet då.

Röst: Inte Vimes i alla fall

Jag tror mer och mer på att försöka hänga någon av de inaktiva spelarna bara för att bli av med dem från startfältet. Det kan vara en jävligt dålig idé men jag börjar bli lagom frustrerad nu.

Basse? Någon. Han kan vi väl hänga?
 
Top