Det är bra att du är pådrivande, Paxen, det gillar jag.
Men det finns jävligt goda anledningar till att INTE massouta i första rundan. Jag är helt för att saker ska outas (vilket, om du läste mina inlägg i tråden och inte bara dina varulvspolares PM, du skulle veta).
Jag har argumenterat för att vi ska outa under press, och att vi ska försöka få igång jäkligt många drev under första rundan. Det jag däremot har sagt är att vi inte ska bestämma i förhand
vad som ska outas - utan att låta den som ska outa avgöra och motivera vad som outas. Detta generar väldigt mycket info i tråden, och vi tvingar folk att motivera sig.
Jag tycker att det i nuläget är helt upp åt väggarna att börja tala om massoutning utan press och utan diskussion. Det vi får fram enligt din metod är: Den hårda infon (beväpning) och inget mer. Men "min" metod får vi: den hårda infon, vi får resonemang kring varför det och det väljs att outas, vi får info kring röstningsmönster och motiv för röster.
Ergo: din metod suger. Det finns ingen anledning att massouta nu. Det kan bli aktuellt, ja. Men inte i första rundan.
Och din motivering till din röst på mig:
Paxen said:
pga sån hets mot att avslöja någonting överhuvudtaget
är ju för fan skrattretande. Har jag sagt att vi inte ska outa över huvud taget? Har jag hetsat (sic) kring det? Nej, jag har argumentat för att vi ska outa under press (som Möller och unfair gjorde), och att vi inte i förhand ska bestämma vad som ska outas.
Sedan undrar jag varför du ens röstar på mig eller någon? Du är ju mest intresserad av att vi ska outa beväpning utan drevande, så whatthefuck. Vad är syftet med din röst? Jag outar gärna något om jag får flera röster på mig, men jag tänker inte gå med på någon massoutning.