Varulv SpringSmash23 - Runda 2

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,387
@Majk är online, men säger ingenting. Droppa tema nu, du är mest suspekt.
 

Majk

Veteran
Joined
7 Nov 2020
Messages
118
Jag är helt med på att jag behöver steppa upp och bevisa att jag är bybo.
Jag var snabb i början med att outa mina snacks, det var ingen chansning, det var ett nybörjar misstag att hoppa in och bara hänga med. Men mina snacks är bra och jag kan temat. Jag har absolut inga problem med att ställa upp och svara på gåtor, ordlekar eller göra matteför att bevisa att jag är en snäll och glad framgångstågare.

Som jag stavat mina fraser är precis så som jag fick skickat till mig, i mina ögon så sticker både @Impetigo och @Anthrox fraser ut minst lika mycket. Jag vet att det var ett stort fuck upp med BB7.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,387
Jag är helt med på att jag behöver steppa upp och bevisa att jag är bybo.
Jag var snabb i början med att outa mina snacks, det var ingen chansning, det var ett nybörjar misstag att hoppa in och bara hänga med. Men mina snacks är bra och jag kan temat. Jag har absolut inga problem med att ställa upp och svara på gåtor, ordlekar eller göra matteför att bevisa att jag är en snäll och glad framgångstågare.

Som jag stavat mina fraser är precis så som jag fick skickat till mig, i mina ögon så sticker både @Impetigo och @Anthrox fraser ut minst lika mycket. Jag vet att det var ett stort fuck upp med BB7.
Men strunta i kontrollfrågorna nu, bara droppa temat.
 

Majk

Veteran
Joined
7 Nov 2020
Messages
118
I mina ögon är du verkligen inte grön @Anthrox du har på något vi glidit undan när du ställdes tills svars av både @Octagonal och @Impetigo. Jag kan absolut droppa temat men inte på din begäran.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Nu orkar jag inte med den här häxjakten mer.

FYRA färger i en kortlek, SEX är inte en BioBunker

Kan vi fokusera på att @Octagonal försöker pressa ut vad temat är nu och att @Majk lägligt försöker flyga under radarn varje gång det hettar till för någon annan?
Var snäll och redogör för hur du kom fram till ditt svar utan att nämna specifika bokstäver.

Alltså hur din uträkning gick till. Steg för steg.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,387
Vadå, vad menar ni? Jag räknade ihop alla talen för bokstäverna i temat och delade tiotal och ental i meningen?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Vadå, vad menar ni? Jag räknade ihop alla talen för bokstäverna i temat och delade tiotal och ental i meningen?
Du menar så här?

IMP

I = 9
M = 13
P = 16

9+13+16 = 38

TRE ringar åt alverna. ÅTTA som evigheten.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,387
Alltså vad fan @Impetigo, lär dig läsa signaler! Jag försökte ju få den riktiga ulven att försäga sig genom att mata denne med (för oss bybor uppenbart) felaktig information. Ulvarna har ju på riktigt listat ut vad temat är, så min tanke var att vår enda förhoppning var att få dem att tro att de inte har gjort det. Men nu med tanke på att både @Majk och @Impetigo ändå ifrågasatte mitt falska informationsmatande så är det ju rätt uppenbart att @Octagonal är den sista ulven. Så nu är det nog rätt safe att droppa temat.

Temat är ABSOLUT VODKA

Röst: @Octagonal
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Alltså vad fan @Impetigo, lär dig läsa signaler! Jag försökte ju få den riktiga ulven att försäga sig genom att mata denne med (för oss bybor uppenbart) felaktig information. Ulvarna har ju på riktigt listat ut vad temat är, så min tanke var att vår enda förhoppning var att få dem att tro att de inte har gjort det. Men nu med tanke på att både @Majk och @Impetigo ändå ifrågasatte mitt falska informationsmatande så är det ju rätt uppenbart att @Octagonal är den sista ulven. Så nu är det nog rätt safe att droppa temat.

Temat är ABSOLUT VODKA

Röst: @Octagonal
Ljug aldrig som bybo. Ge oss det rätta svaret på kontrollfrågan nu om du har det.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag tog tillbaka mitt krav på Anthrox nu. Bättre att alla outar samtidigt som du säger.
 

Majk

Veteran
Joined
7 Nov 2020
Messages
118
Är upptagen mellan 13-15. Kan innan eller efter.

@Sidd Varför gjorde du hjärtögonemoji på Anthrox felaktiga svar imorse?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Vi har med största sannolikhet ulven inlindad men vi kan köra. Ska vi säga 15:00 eller 15:30?
 
Top