Impetigo Ärkebiskop Joined 1 Aug 2013 Messages 2,556 20 Apr 2023 #201 Majk said: Jag tyckte det var roligt att få vara med, hoppas jag inte förstörde någon annans kul. Är gärna med fler gånger så jag lär mig. Snyggt spelat @Anthrox Click to expand... Klart du inte förstörde nåns kul, du bideog ju till kul! Kalas om du vill vara med igen! Och @Anthrox förstås!
Majk said: Jag tyckte det var roligt att få vara med, hoppas jag inte förstörde någon annans kul. Är gärna med fler gånger så jag lär mig. Snyggt spelat @Anthrox Click to expand... Klart du inte förstörde nåns kul, du bideog ju till kul! Kalas om du vill vara med igen! Och @Anthrox förstås!
Basenanji magisk flopp Joined 4 Nov 2002 Messages 10,452 20 Apr 2023 #202 JAHA! Här ger jag er mer tid och så avslutar ni spelet i förtid?!?@?!11!1?? Närå, helt grymt spelat allihopa och tusen hjärtan för alla era ansträngningar i detta varulvsspel som nu förklaras avslutat med byborna vinst! Yay! @Vimes och @Anthrox var Gamla Stofiler (ulvarna) Temat var FRANKRIKE. Startar en avslutningstråd där vi kan skriva/mer tankar om spelet. Tack!
JAHA! Här ger jag er mer tid och så avslutar ni spelet i förtid?!?@?!11!1?? Närå, helt grymt spelat allihopa och tusen hjärtan för alla era ansträngningar i detta varulvsspel som nu förklaras avslutat med byborna vinst! Yay! @Vimes och @Anthrox var Gamla Stofiler (ulvarna) Temat var FRANKRIKE. Startar en avslutningstråd där vi kan skriva/mer tankar om spelet. Tack!