Varulv SpringSmash23 - Runda 2

Oj vad klantigt, skrev ett meddelande (helt andra saker) pĂ„ luren och missade tiden 😅

Kan bevisa att jag kÀnt till temat lÄngt innan denna fadÀs ifall ni vill att jag ska spoila

@Anthrox inte jag som behöver bevisa nĂ„t hĂ€r. Är du god mĂ„ste du droppa temat nu. SjĂ€lv har jag smulat temat sĂ„ att en som kan temat och sina grejer kan se kopplingen.

VÀl kÀmpat @Anthrox verkligen!! Vad jag vet finns det inget pris pÄ galen till Ärets modigaste spelare men hÀr har vi en klar kandidat ifall det skulle uppstÄ ;) Hade dig som supergrön efter den outningen kan jag sÀga.

VÀl kÀmpat @Anthrox verkligen!! Vad jag vet finns det inget pris pÄ galen till Ärets modigaste spelare men hÀr har vi en klar kandidat ifall det skulle uppstÄ ;) Hade dig som supergrön efter den outningen kan jag sÀga.

Ja, det var högt spelat men en svinsnygg taktik som var nÀra att betala sig.

Det var först nĂ€r Vimes visade sig vara pĂ€lsig som jag började omvĂ€rdera Anthrox och började tĂ€nka att nĂ„n riktigt lurig erfaren ulv kastar ut nybörjaren direkt i billyktorna med förvissning om att eventuella oklarheter kommer kunna bortförklaras med ”ooops! Jag Ă€r noob!”

Nej, jag tror det börjar bli hög tid att kasta in handduken nu. Har nog förverkat allt förtroendekapital för flera Är framöver nu :P
Pinsam miss av mig att de hade spelat tillsammans i fler Àn en klubb, jag siktade in mig pÄ Barcelona.

Back