Varulv SpringSmash23 - Runda 2

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Oj vad klantigt, skrev ett meddelande (helt andra saker) pĂ„ luren och missade tiden 😅
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Kan bevisa att jag kÀnt till temat lÄngt innan denna fadÀs ifall ni vill att jag ska spoila
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
@Anthrox inte jag som behöver bevisa nĂ„t hĂ€r. Är du god mĂ„ste du droppa temat nu. SjĂ€lv har jag smulat temat sĂ„ att en som kan temat och sina grejer kan se kopplingen.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
VÀl kÀmpat @Anthrox verkligen!! Vad jag vet finns det inget pris pÄ galen till Ärets modigaste spelare men hÀr har vi en klar kandidat ifall det skulle uppstÄ ;) Hade dig som supergrön efter den outningen kan jag sÀga.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
VÀl kÀmpat @Anthrox verkligen!! Vad jag vet finns det inget pris pÄ galen till Ärets modigaste spelare men hÀr har vi en klar kandidat ifall det skulle uppstÄ ;) Hade dig som supergrön efter den outningen kan jag sÀga.
Ja, det var högt spelat men en svinsnygg taktik som var nÀra att betala sig.

Det var först nĂ€r Vimes visade sig vara pĂ€lsig som jag började omvĂ€rdera Anthrox och började tĂ€nka att nĂ„n riktigt lurig erfaren ulv kastar ut nybörjaren direkt i billyktorna med förvissning om att eventuella oklarheter kommer kunna bortförklaras med ”ooops! Jag Ă€r noob!”
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Nej, jag tror det börjar bli hög tid att kasta in handduken nu. Har nog förverkat allt förtroendekapital för flera Är framöver nu :p
Pinsam miss av mig att de hade spelat tillsammans i fler Àn en klubb, jag siktade in mig pÄ Barcelona.
 
Top