w176
Förlorad dotter
Röst: @Sidd
Sidd har, (vilket jag i och för sig är tacksam för) varit så peppad, snäll och hjälpsam hittils i tråden. Vilket känns som ett ulvigt sätt att dels dölja att de inlägg man gör i och för sig är ganska många, men inte tillför så mycket (för omröstningen) matnyttig information. Dels ett sätt att framstå som en hjälpsam och snäll teamplayer och bybo.

Sidd har, (vilket jag i och för sig är tacksam för) varit så peppad, snäll och hjälpsam hittils i tråden. Vilket känns som ett ulvigt sätt att dels dölja att de inlägg man gör i och för sig är ganska många, men inte tillför så mycket (för omröstningen) matnyttig information. Dels ett sätt att framstå som en hjälpsam och snäll teamplayer och bybo.

(när jag läser Brynolfs, Anthrox och Vimes poster börjar det ju klarna…).
 (när jag läser Brynolfs, Anthrox och Vimes poster börjar det ju klarna…). 

-inlägg alltså. Ett ”Petar upp glasögonens på näsan”-inlägg. Ett ”Jaha,
-inlägg alltså. Ett ”Petar upp glasögonens på näsan”-inlägg. Ett ”Jaha,  när jag pratar så här om spelarförmågor som involverar att få färg på andra spelare
 när jag pratar så här om spelarförmågor som involverar att få färg på andra spelare (wow) att jag pratar om spelarförmågor som skyddar mot nattmord
 (wow) att jag pratar om spelarförmågor som skyddar mot nattmord ju alla hur som helst förmågor som påverkar röstningen
 ju alla hur som helst förmågor som påverkar röstningen