Anders & Tove
Hero
Tack. I helgen. Måste bara fixa klart deluxeomslagen för tryck parallellt, då de tar längst trycktid än resten. Men lansering 4 juli står fast!
Anders & Tove
Anders & Tove
Minimoni;n97196 said:Sen bryr jag mig inte så mycket när nästa släng av pdfer kommer, nu vill jag ha de riktiga böckerna i mina händer och känna doften av trycksvärta och gediget hantverk.
Anders & Tove;n96585 said:Men. Vi hoppas ändå ge er regelbetan tidigare än på söndag ;-)
Minimoni;n99008 said:Tydligen, om jag förstått allt rätt så kommer inte de tryckts böckerna den 4e juli... Meck med så många olika deluxe-versioner för tryckeriet. Jag är tråkigt nog inte överraskad utan bara besviken.
Minimoni;n99412 said:Du är optimist inkognito! Det gillar jag då jag själv är en obotlig pessimist. Jag tror tråkigt nog inte att vi kommer att få se en tryckt version av western 2015, Jepp så pessimistisk är jag.
Minimoni;n99412 said:Du är optimist inkognito! Det gillar jag då jag själv är en obotlig pessimist. Jag tror tråkigt nog inte att vi kommer att få se en tryckt version av western 2015, Jepp så pessimistisk är jag.