Det finns massor. Vad föredrar du att spela för lekar? Patriot och Mystique är ett par, Cerebro tycker jag är jättekul, gillar du destroy så är Death, Venom, Hood och Deadpool bra, Sera är riktigt rolig. Zabu och Silver surfer driver hela egna lekarketyper. Får du upp Shuri så är hon strålande i många saker. Lockjaw och Mr Negative har egna arketyper. Sedan är en av mina favvos DeathWave så Wave är också en att kolla efter. Electro, med eller utan Sandman, gör att du får spela ut två 6-kort om så önskas. Sedan älskar jag She Hulk. Och då har jag säkert glömt massor... Darkhawk, ...
Här är lite av the hotness just nu, kan vara kul som inspiration: https://mobalytics.gg/blog/tier-lists/best-marvel-snap-deck-tier-list/
Just nu spelar jag mest Kazoo men det är för att den vinner mest där jag är just nu (spelar nästan bara mot folk med mycket fler och bättre kort så mina andra lekar hänger inte med) men jag gillar egentligen när det är mycket tänk bakom, Heimdall-lek var ju lite kul men känns alldeles för svag när jag möter kort som Death, Magneto, Lockjaw, Shuri, mm mm