Kranks arbetsdagbok

UPPDATERING 2026-02-03
  • Mutant Chronicles – Luna City Blues: Kapitlet om relationer mellan megakorparna är nu fritt från kommentarer. Ett steg närmare.
  • Kutulu – Handbok för scenariokonstruktion: Jag har fått fem thumbnails för omslaget, och (efter att ha fått smakråd från vrållådan) valt den jag gillade bäst. Det var kul, för den jag gillade mest var inte den som mest liknade bilden jag hade i huvudet när jag gjorde beställningen. Det är det jag gillar med att jobba med faktiska konstnärer och illustratörer!
Jag är också i färd med att flytta domänerna kutulu.se och ödesväktarna.se till ny registrar; fan heller att jag tänker fortsätta betala Loopia 300+ kronor per domän när jag har sju domäner och det finns billigare alternativ. Det verkar vara nån liten teknisk fnurra där nya registraren får nåt felmeddelande om att domänerna skulle vara "spärrade"; det ska de inte vara enligt Loopia. Men jaja, det får väl ordna sig. Jag fattar väl att Loopia inte har nåt intresse alls av att göra det här lätt för mig…

Back