Idag har jag köpt...

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,060
Jag har backat Cthulhu Awakens som PDF.

Jag är nyfiken på vad de kan göra med konceptet, men frakt, tull etc. för ett fysiskt ex. är inte en chansning jag vill göra. Spelet kommer ju att finnas i butik senare om min digitala läsning ger mersmak.
Jag kör också på PDF-nivån. $21 i frakt svider för mycket, i synnerhet om det blir tull och moms ovanpå det.
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,060
Jag skulle beställa Woodwalkers till dottern och då "råkade" jag beställa Fantasy AGE Campaign Builder's Guide till mig själv 🙂 Paketet från Sfbok kom häromdagen och öppnades nu ikväll när dottern hade läst ut Momo (Eller kampen om tiden).
 
Last edited:

zo0ok

Rollspelsamatör
Joined
13 Sep 2020
Messages
2,613
Passade på att köpa Svärdets Sång från Fria ligan i helgen, när de donerade 50% av försäljningen till röda korset i Ukraina
...och det säger du NU...
Jag gissar att det är för sent då :(
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Jag nyttjade också Fria Ligans Ukraina-grej.

1648142461093.png

Dessutom fick jag idag hem vad jag tror är sista pusselbiten i min Modiphius-Mutant-Chronicles-samling:

1648142515926.png

De rear ju ut restlagret av Siege of the Citadel och MC nu, och jag insåg att det fanns grejer min stora Dark Legion-pledge inte innehöll från kickstartern. Men nu tror jag att jag har allt. Utom kanske en konverteringsbok mellan bräd- och rollspel, och den där versionen av rollspelsgrundboken som använder Savage Worlds-systemet…
 

Gamiel

Swashbuckler
Joined
22 Dec 2013
Messages
3,059
Location
Stockholm
SFbokgandel har flyttrea så jag införskaffade mig:
ShadowRun: Collapsing Now
ShadowRun: Power Plays
CoC: Scritch Scratch
L5R: Sins of Regret
DnD: Underworlds Player Guide
Our Traveling Home RPG
Elevation: First Contact for M-SPACE
Capers RPG
Good Strong Hands
Söndrade vi falla
DnD: Lost Omens - The Grand Bazaar
DnD: Creatures from Fairy-Tales and Myth (5E)
DoD: Ereb Altor vol 1
DoD: Monsterboken
Trudvang Chronicles: Stormlands
 
Top