Nekromanti [GothCon 2018] Vad ska vi spela och med vem?

Jag jagar fortfarande efter Oktoberlandet - Leongrad pass 1 fredag om nån har en överbliven plats kvar?

Jag är kvar ända till måndag så frågan är: vad händer på söndagen?

Jag ska spelleda Fornsaga på fredags- och lördagskvällen och så spela så mycket bräd- och indierumsspel som möjligt.

Innan dess ska jag besöka Shaguliternas pub.

Jag saknar fortfarande nånstans att ta vägen på 1:a passet fredag. Om nån har en plats över så säg till.
I år tänkte jag försöka träffa lite forumiter.

Jag ska främst spelleda Skrômt. Sedan får jag se om jag hinner med att spela något med. Har ingen grupp att spela med dock, så får se hur det går. Försöka möta upp lite forumiter och poddare vore ju också kul. Öl är ju gott, har jag hört. Och kanske köpa ett spel jag troligtvis inte egentligen har råd med. Vore ju dumt att bryta den traditionen.

Jag kommer såklart till GC, vad jag däremot ska spela står skrivet i skyarna..

Lightshy;n275175 said:
Jag saknar fortfarande nånstans att ta vägen på 1:a passet fredag. Om nån har en plats över så säg till.
I år tänkte jag försöka träffa lite forumiter.
Kolla med Henke. Tolkade det som att de kanske hade en plats till på första passet men kan blanda ihop saker.

Jag har fortfarande tomt lördag pass 1 (10-15). Om något lag är kort om folk hoppar jag gärna in! Gärna Oktoberlandet men det mesta vore kul, jag är inte kinkig :).

På torsdagen ska jag hänga på puben och dricka öl. På fredagen ska jag spela magic och dricka öl. På lördagen vet jag inte riktigt ... någon som vill dricka öl?

Nässe;n275281 said:
Kolla med Henke. Tolkade det som att de kanske hade en plats till på första passet men kan blanda ihop saker.
Vi har troligtvis en plats till Mutant Elysium på fredag förmiddag!

Svårt pepp på Gothcon nu. Drömde om konventet igår... hela natten! ????

Henke;n275763 said:
Vi har troligtvis en plats till Mutant Elysium på fredag förmiddag!

Jag håller det lite öppet eftersom mutant inte riktigt är min grej.

Våran arga apa har förirrat sig och vi (jag, pappa, icke-forumiten Björn) söker därför en spelare till old school:iga Tjuvarnas Labyrint lördag 16-21.

Dimfrost;n275329 said:
På torsdagen ska jag hänga på puben och dricka öl. På fredagen ska jag spela magic och dricka öl. På lördagen vet jag inte riktigt ... någon som vill dricka öl?
Kanske. Är öl gott?

Lightshy;n272336 said:
Är det någon som är sugen på Oktoberlandet första passet på fredagen?
Är första passet på lördagen ett alternativ annars?

pappa;n275892 said:
Är första passet på lördagen ett alternativ annars?

Jag skulle väldigt gärna hoppa in annars! Jag har en lucka och spelar helst Oktoberlandet.

Vi har följande platser lediga i våra spelpass. Speciellt till Kult hade det varit kul med fler folk.

Kult - Natt i Berlin - Fredag 16-21, 3 platser kvar.
Western, Baronen av Barbary Coast - Lördag 10-15, 1 plats kvar.

Kommer förstås också att närvara och i vanlig ordning har jag inget bokat, utöver att besöka GothCon-puben. Det viktigaste först?

Back