Nekromanti [GothCon 2018] Vad ska vi spela och med vem?

kwarnberg

Swordsman
Joined
8 Jul 2015
Messages
774
Om någon har en plats över till Kult på söndag 10-15 hakar jag gärna på! Insåg att jag ju faktiskt kommer ha tid att spela något i år, och då ligger Kult som första prio!
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Vi har nu följande platser lediga kvar.

Kult - Natt i Berlin - Fredag 16-21, 2 platser kvar.

Skicka ett PM om ni vill vara med.
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Jag kommer som vanligt att sitta i Indierummet och spela/spelleda. Jag har som mål att hinna få klart ett nytt äventyr till Den yttersta domen i år. För att spela det haffar man mig i Indierummet. Om jag skriver det här blir det lite mer officiellt, så peppar jag mig själv. :)
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,420
Location
Malmö
Funderar på att ta med mig en gammal polare upp och komma på lördag förmiddag och sen åka hem söndag. Vi har inte varit på Gohcon på 20 år men det blir säkert kul. Tänker att det nog blir OSR eller Indie spel men har någon 2 platser på ett lördagspass kan vi tänka nog tänka oss att vara med.
 

Liten

Veteran
Joined
6 Jul 2017
Messages
26
GnomviD;n277773 said:
Jag kommer som vanligt att sitta i Indierummet och spela/spelleda. Jag har som mål att hinna få klart ett nytt äventyr till Den yttersta domen i år. För att spela det haffar man mig i Indierummet. Om jag skriver det här blir det lite mer officiellt, så peppar jag mig själv. :)
Kul med nytt äventyr! Har blivit tipsad om ditt spel av stor norrlänning gone stockholmskis med band i skägget. Ser fram emot att få spela.
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,264
Guran89;n277676 said:
Om någon har en plats över till Kult på söndag 10-15 hakar jag gärna på! Insåg att jag ju faktiskt kommer ha tid att spela något i år, och då ligger Kult som första prio!
Vi kanske har en plats på lördag förmiddag!
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,722
Jag har smått börjat fantisera om att spelleda lite Troika!, gissningsvis i Old School-hörnan med något platsbaserat äventyr och inte i Indierummet med vild improvisation.
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Liten;n277788 said:
Kul med nytt äventyr! Har blivit tipsad om ditt spel av stor norrlänning gone stockholmskis med band i skägget. Ser fram emot att få spela.
Roligt att höra att du hört gott om spelet. Vi ses på Gothcon! Hälsa pitebon i fråga om du träffar honom snart! :)
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Paal;n277678 said:
Vi har nu följande platser lediga kvar.

Kult - Natt i Berlin - Fredag 16-21, 2 platser kvar.

Skicka ett PM om ni vill vara med.
Vi har en sista plats ledig i vårt Kultpass. PMa om ni är intresserade.
 
Top