Re: Okej, så här var det: [Kommentarer och genomgå
Tyckte väl att det var lite vågat att plocka en så pass känd skurk som alibi.
Hursomhelst tyckte jag att det gav en extra dimension att rota i med dessa namn som inte nödvändigtvis ger mycket information om ens roll men ändå finns där som information. Lite knivigt för Lindenius/Harley Quinn bara, jag trodde faktiskt in i det sista att han kunnat vinna ihop med krank/Jokern, åtminstone som alternativ till att vinna som skurk.
Se där, det fanns en. Jag var ett tag beredd att gratulera hjältarnas switcher/framer till att ha satt dit mig rejält, men det var förstås enklare än så.
Häpp! Well, det såg vi ju inte så mycket av, ety han stupade första natten.
Alltså paranoid och inte galen. Figures.
Hjältarna vet från början att namnet Twoface är ledigt.
Tyckte väl att det var lite vågat att plocka en så pass känd skurk som alibi.
Hursomhelst tyckte jag att det gav en extra dimension att rota i med dessa namn som inte nödvändigtvis ger mycket information om ens roll men ändå finns där som information. Lite knivigt för Lindenius/Harley Quinn bara, jag trodde faktiskt in i det sista att han kunnat vinna ihop med krank/Jokern, åtminstone som alternativ till att vinna som skurk.
Robin (Vicotnik) - Han är en Framer: Väljer en person varje runda, och under denna runda så ger personen varningar vid eventuella sianden.
Se där, det fanns en. Jag var ett tag beredd att gratulera hjältarnas switcher/framer till att ha satt dit mig rejält, men det var förstås enklare än så.
Black Mask (Arvidos) - Siare.
Häpp! Well, det såg vi ju inte så mycket av, ety han stupade första natten.
Scarecrow (hellzon) - Paranoid siare och så kallad Miller: Ger varningsutslag om andra siar honom.
Alltså paranoid och inte galen. Figures.