Rickard
Urverk speldesign
Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.
/Han som passerar Linköping för intresserade
Han said:Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.
Elmrig said:Han said:Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.
Är vi? Jag, Vico, Pilze, du...? Aja, det är mindre viktigt, jag tycker att om vi blir någon för mycket så kan vi poola till pendelbiljett så blir det överkomligt
Edit: ah, Paxen kanske![]()
Elmrig said:Alkoholpolicy?
Cissi said:Elmrig said:Alkoholpolicy?
Jag tänker inte ta hand om er,
Cissi said:ni får inte kräkas
Cissi said:och ge fan i min sambos whiskyskåp!
Cissi said:Jag tänker inte ta hand om er, ni får inte kräkas
Übereil said:Cissi said:Jag tänker inte ta hand om er, ni får inte kräkas
Blir man utkastad om man drabbas av matförgiftning?
Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Übereil said:Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Elmrig said:Übereil said:Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Jag tar med mig ölbongen!
Cissi said:Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Übereil said:Cissi said:Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Du, jag och dina hundar?
Übereil
Cissi said:Elmrig said:Übereil said:Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Jag tar med mig ölbongen!
Tänkte bara, det här är en spelträff och ingen fest. Nu får ni gärna dricka alkohol men jag står inte bakom något fylleslag och kommer slänga ut er om ni blir plakat. Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Cissi said:Übereil said:Cissi said:Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Du, jag och dina hundar?
Übereil
Du, jag, Mårten och min hund.![]()
Übereil said:Cissi said:Übereil said:Cissi said:Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Du, jag och dina hundar?
Übereil
Du, jag, Mårten och min hund.![]()
Det var väl det jag sa?
Übereil