Nekromanti Forumsträff i Linköping!

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,476
Location
Helsingborg
Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.

/Han som passerar Linköping för intresserade
 

JonasM

Veteran
Joined
19 Jan 2002
Messages
154
Location
Stockholm
Re: VIKTIG INFO

Jag kan tyvärr inte medverka på forumsträffen utan vill mest bara ge några hejarop på avstånd. Kul att det händer roliga, rollspelsrelaterade saker i min gamla hemort. :gremlaugh:
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Han said:
Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.

/Han som passerar Linköping för intresserade
Är vi? Jag, Vico, Pilze, du...? Aja, det är mindre viktigt, jag tycker att om vi blir någon för mycket så kan vi poola till pendelbiljett så blir det överkomligt :gremsmile:

Edit: ah, Paxen kanske :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Elmrig said:
Han said:
Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.

/Han som passerar Linköping för intresserade
Är vi? Jag, Vico, Pilze, du...? Aja, det är mindre viktigt, jag tycker att om vi blir någon för mycket så kan vi poola till pendelbiljett så blir det överkomligt :gremsmile:

Edit: ah, Paxen kanske :gremsmile:
Och kanske Recca från Linköping och så ev Genesis och Ube som kommer till station.
Men, jag har som sagt bil. Vi löser det ska ni se!

Mårten, visst kommer du också? Bra. Då ses vi! :gremsmile:
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
Cissi said:
Jag tänker inte ta hand om er, ni får inte kräkas
Blir man utkastad om man drabbas av matförgiftning?

Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Übereil said:
Cissi said:
Jag tänker inte ta hand om er, ni får inte kräkas
Blir man utkastad om man drabbas av matförgiftning?

Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Inte du.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Elmrig said:
Übereil said:
Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Jag tar med mig ölbongen!
Tänkte bara, det här är en spelträff och ingen fest. Nu får ni gärna dricka alkohol men jag står inte bakom något fylleslag och kommer slänga ut er om ni blir plakat. Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Cissi said:
Elmrig said:
Übereil said:
Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Jag tar med mig ölbongen!
Tänkte bara, det här är en spelträff och ingen fest. Nu får ni gärna dricka alkohol men jag står inte bakom något fylleslag och kommer slänga ut er om ni blir plakat. Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Äntligen svaret på min fråga! Trycker man tillräckligt hårt så trillar det man letar efter ut förr eller senare :gremwink:

Men skämt åsido, det är uppfattat och om du eller någon annan på plats tycker det känns olustigt att alkohol figurerar så ser jag ingen anledning till att inte köra helt alkoholfritt (visst kan det vara trevligt med ett glas till maten men öppnad flaska tenderar att drickas upp).
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Lite korspostning i de olika trådarna: tills vidare kan jag inte komma, jag tog fel på ett datum jag inte hade skrivit upp ordentligt. Det finns en chans att kalaset jag ska på flyttar på sig, men hoppas inte för mycket.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Det börjar dra ihop sig! Jag tänkte bara dubbelkolla om det var ngn mer än Vicot som skulle komma till mig fredagen?
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Min sittning har samlat sig och bestämt sig för när den ska ligga, och det blir den 26:e. Jag kan tyvärr inte komma från stan den helgen alltså.

:gremfrown:
 
Top