Nekromanti Forumsträff i Linköping!

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Finns det några önskemål på spel jag ska ta med mig ner? Eller ska jag bara ta med mig några stycken ner?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Ta gärna med er snacks om ni vill ha det.

Jag står ju för maten. :gremsmile:

Knyttet kommer också! Han är nog hedersgäst eftersom han vågar dyka upp till ett event där han inte träffat någon innan. :gremsmile:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Vicotnik said:
Finns det några önskemål på spel jag ska ta med mig ner? Eller ska jag bara ta med mig några stycken ner?
Ta med det du vill spela. Då slipper vi andra välja.

/Han som kommer att köra med den principen på alla spelomgångar - konvent som forumsträffar
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
  • Tsuro
  • Blockus
  • Panademic
  • Glilliotine
  • Red November
  • A Taste for murder
  • Det sjätte inseglet
  • Utpost
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Jag dyker inte upp imorgon för just nu ligger jag i sängen med feber och även om jag blir bättre vill jag inte smitta ned er.

/Han som hade skrivit ut en del saker och sett fram emot det här
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Han said:
Jag dyker inte upp imorgon för just nu ligger jag i sängen med feber och även om jag blir bättre vill jag inte smitta ned er.

/Han som hade skrivit ut en del saker och sett fram emot det här
Noooo!!! :gremfrown:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Han said:
Jag dyker inte upp imorgon för just nu ligger jag i sängen med feber och även om jag blir bättre vill jag inte smitta ned er.

/Han som hade skrivit ut en del saker och sett fram emot det här
Tråkigt, krya på dig.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Pga av lathet och dålig planering så hoppar jag över idag. Detta gör så att jag får minuspoäng, men det får vara så. Ha så kul utan mig!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Så nu sitter man på tåget på väg hem efter en mycket trevlig helg i Norrköping och Mantorp. Först och främst stort tack till Cissi och Elmrig som båda bjöd mat och sovplats.
För min del vart det totalt 2 parti utpost, 1 parti a taste for murder, 1 parti svart av kval vit av lust och även en hel del brädspel. Känns dock som det var ett parti rollspel dock kommer jag inte på vad det var.
Det var även väldigt trevligt att träffa Mårten och småknyt första gången och jag hoppas att vi inte har lyckats skrämma bort dem, helt.
Sen vill jag även tacka Mårten för att han körde oss till Linköpings station.

Och till sist vill jag bara säga det var väldigt roligt så låt oss göra om det någon gång fram över :gremsmile:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag hade jättekul i helgen och det blev en hel del spelat för mig med, både rollspel och brädspel. Jag är fantastiskt glad över att ni alla ville komma och hoppas att ni skulle dyka upp igen om jag fick för mig att dra ihop nått igen.

Tack för att ni kom och tack för allt kul vi hade!

:heart:
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
Jag skulle gärna dyka upp igen. Jag behöver ändå ett par träffar innan jag fattar att jag kan slappna av ändå, så det är lite onödigt att lägga ner energin på en träff (även om jag hade rätt trevligt i helgen ändå) utan att bygga vidare på den.

Übereil, som även uppskattade det praktiska arbete folk la ner för att få träffen att hända
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Cissi said:
Jag hade jättekul i helgen och det blev en hel del spelat för mig med, både rollspel och brädspel. Jag är fantastiskt glad över att ni alla ville komma och hoppas att ni skulle dyka upp igen om jag fick för mig att dra ihop nått igen.

Tack för att ni kom och tack för allt kul vi hade!

:heart:
Jag vill bara säga att jag blir jätteglad av såna här initiativ. Forumitträffar i köttrymden – må de vara minikonvent eller nördölar eller bara lite snack över en kopp kaffe – är (i min erfarenhet) oöverträffat när det gäller att skapa trivsel och community-känsla här på Rollspel.nu.

Mer sånt!

:heart: :heart: :heart:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Tycker också det var roligt att träffa alla forumiter som dök upp. Och nej, inte bortskrämd än men jag får säga att det var väldigt annorlunda rollspel och rollspelare om man jämför med de som jag brukar spela :gremlaugh:

Men ja, det var riktigt kul och blir det fler i närheten kanske Cissi inte behöver försöka övertala mig lika mycket nästa gång :gremsmile:
 
Top