Nekromanti Forumsträff i Linköping!

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
Jag åker gärna med. Som sagt, 9:49 eller 11:49 kommer jag till stationen i Linköping, det kanske funkar att plocka upp oss där?

Übereil
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Recca: Gullig...? Va.. nä, jag är bara som vanligt :gremsmile:

Ubereil: Visst, säg bara vilket tåg du kommer med, så jag vet om jag ska upp klockan sju eller kan ta sovmorgon :gremlaugh:

Hur ska vi hitta varandra? Hitta på galna utstyrslar, namnskult eller bara leta efter random personer som verkar leta efter andra random personer? :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag kommer förövrigt släppa med mig så många av mina spel som jag orkar bära/får plats med.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Mårten said:
Recca: Gullig...? Va.. nä, jag är bara som vanligt :gremsmile:
Exakt. :gremwink:

Hur ska vi hitta varandra? Hitta på galna utstyrslar, namnskult eller bara leta efter random personer som verkar leta efter andra random personer? smile
Jag tycker att ni ska klä ut er på nåt sätt. Fast annars kanske en röd halsduk eller liknande på svart jacka?
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
Mårten said:
Hur ska vi hitta varandra? Hitta på galna utstyrslar, namnskult eller bara leta efter random personer som verkar leta efter andra random personer? :gremsmile:
Dels så tittar du efter en kille i en svart, för stor vinterjacka med svart mössa som har ryggsäck och en silvrig sportbag. Dels så byter vi telefonnummer utifall det första misslyckas.

Ska Recca hämtas upp någon annastans än vid station? Henne känner jag nämligen igen.

Übereil
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Übereil said:
Dels så byter vi telefonnummer utifall det första misslyckas.
Men, blir ju inte lika spännande då ju :gremsmile:
Men ja, låter väl vettigast, men kommer troligen plocka upp Recca på vägen in till resecentrum så hon kanske hittar dig :gremsmile:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,536
Location
Helsingborg
Elmrig said:
Jag vet inte hur Han har planerat med bil etc men troligen blir det någon/några som kommer med pendel till Lkpg lördagen, vi kan ju synka med dig om möjligt.
Jag fixar Pekingfolket, för nu fick du väl bara två gäster på fredagen? Vilken tid ska vi åka ned? 12.00? Då är vi nere strax efter 13.00.

/Han fixar med karta och nummer
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,783
Location
Stockholm
Han said:
Elmrig said:
Jag vet inte hur Han har planerat med bil etc men troligen blir det någon/några som kommer med pendel till Lkpg lördagen, vi kan ju synka med dig om möjligt.
Jag fixar Pekingfolket, för nu fick du väl bara två gäster på fredagen? Vilken tid ska vi åka ned? 12.00? Då är vi nere strax efter 13.00.

/Han fixar med karta och nummer
Yes. Genesis och Vico, cool!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Okej, det drar ihop sig. Vad jag har förstått så kommer:

Mårten
Übereil
Recca
Elmrig
Vicotnik
Han
Genesis
!Paxen


Har jag missat nån? Ett oknytt?

Ni verkar lösa det här bra, vico har mitt nummer, Recca och Mårten har mitt nummer. Nån mer som vill ha mitt nummer? Min adress? :gremwink:

Vilka sover över?

Och en sak till, jag hade faktiskt tänkt se till att ni får mat på lördagkvällen, så... alleriger, veg, annat?

Och vad säger ni om någon/några ickeforumiter dyker upp?

Kramar

edit: Jag har hund, tänk på antihundmedicinen om ni behöver sån.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,807
Location
Göteborg
Cissi said:
Vilka sover över?
Jag sover gärna över!

Och en sak till, jag hade faktiskt tänkt se till att ni får mat på lördagkvällen, så... alleriger, veg, annat?
Jag är nötallergiker (inkl. jordnötter). I övrigt äter jag vad som helst. Är inte veggo men har inget emot att äta vegetariskt.

Och vad säger ni om någon/några ickeforumiter dyker upp?
"Slå er ned och spela med oss"?

Jag har hund, tänk på antihundmedicinen om ni behöver sån.
Okej, börjar preppa idag! :gremsmile:
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Sover gärna över
... inte allergisk... bara kräsen/barnslig :gremsmile:
Jag känner ju dem så det är ok för min del :gremsmile:


Sen Ubereil, när kommer du på lördag? Ska eventuellt dela ut pannkakor på fredagsnatten men kommer du med tidiga tåget så står jag över den här veckan.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Vilka sover över?
Jag sover gärna över.

Och en sak till, jag hade faktiskt tänkt se till att ni får mat på lördagkvällen, så... alleriger, veg, annat?
Jag har inga allergier vad jag är medveten om.

Och vad säger ni om någon/några ickeforumiter dyker upp?
Ju fler man kan lura in i spelträsket deso bättre.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,536
Location
Helsingborg
Cissi said:
Och vad säger ni om någon/några ickeforumiter dyker upp?
Jag ser inte det här som en sluten inbjudan bland folk som känner varandra och personligen tycker jag det bara är kul att få träffa lite annat folk också.

/Han är skaldjursallergiker
 

ett oknytt

Veteran
Joined
11 Jan 2013
Messages
16
Jag kommer! Adress och nummer vore bra. Vill sova över, fick dock reda på igår att jag jobbar på söndag så jag kommer åka iväg redan söndag förmiddag. Vegmat här, men jag kan som sagt ordna vegetariska komplement själv om det är så. Att det kommer ännu fler människor jag inte känner är inget problem :gremwink:
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
Mårten said:
Sen Ubereil, när kommer du på lördag? Ska eventuellt dela ut pannkakor på fredagsnatten men kommer du med tidiga tåget så står jag över den här veckan.
11:49 kommer jag, enligt schemat. Så tidigast 11:49. :gremtongue:

Übereil
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Cissi said:
Okej, det drar ihop sig. Vad jag har förstått så kommer:

Mårten
Übereil
Recca
Elmrig
Vicotnik
Han
Genesis
!Paxen


Har jag missat nån? Ett oknytt?

Ni verkar lösa det här bra, vico har mitt nummer, Recca och Mårten har mitt nummer. Nån mer som vill ha mitt nummer? Min adress? :gremwink:

Vilka sover över?

Och en sak till, jag hade faktiskt tänkt se till att ni får mat på lördagkvällen, så... alleriger, veg, annat?

Och vad säger ni om någon/några ickeforumiter dyker upp?

Kramar

edit: Jag har hund, tänk på antihundmedicinen om ni behöver sån.
Även om jag är köttätare har jag inget emot att äta vegetariskt om det skulle vara så, ser till att få en rejäl proteinkick innan jag åker. Är i övrigt inte allergisk mot mat såvitt jag vet. Antihundmedecinen ska intas, om jag ändå märker av något så kan jag ta en promenad ut (men, som jag sagt tid, jag brukar rent generellt klara mig bra med hundar).

Ska vi själva ta med något? Snacks? Godis? Sockervadd? Katträd?
 
Top