Nekromanti Forumsträff i Linköping!

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Hej alla!

Jag skulle vilja veta om det finns några som skulle vilja komma hem till mig och spela, dricka, käka och umgås någon gång under helgen 25-27 januari? :gremlaugh:

/Cissi
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Jag tror inte jag har något planerat då. Preliminärt så dyker jag upp, vet mer bestämt då jag är åter på jobbet och vardagen.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
Jag hakar nog preliminärt på om dcet är ok att ge ett definitivt svar så sent som en vecka i förväg!
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
Elmrig said:
Jag hakar nog preliminärt på om dcet är ok att ge ett definitivt svar så sent som en vecka i förväg!
Typ så, känner jag också. 25-27 januari känns bekant, men jag kan inte komma på vad det är som händer då...

Übereil, som troligen skulle behöva sova någonstans
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Elmrig said:
Jag hakar nog preliminärt på om dcet är ok att ge ett definitivt svar så sent som en vecka i förväg!
Så är det väl alltid. Det kan ju alltid komma upp nåt man måste va på. :gremwink:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Übereil said:
Elmrig said:
Jag hakar nog preliminärt på om dcet är ok att ge ett definitivt svar så sent som en vecka i förväg!
Typ så, känner jag också. 25-27 januari känns bekant, men jag kan inte komma på vad det är som händer då...

Übereil, som troliggen skulle behöva sova någonstans
:gremgrin:

Det går att komma oanmäld också om man hittar själv och inte vill ha hämtning på tåget eller så. Men om man vill att jag ska laga mat åt en så måste man höra av sig iaf ett par dar innan! :gremwink:

Om någon vill sova över så har jag fem sängplatser (fler om ni kan tänka er att sova fler än två i en dubbelsäng) och otaliga golv som kan hysa folk.

Kom just på en sak, !Paxen... Jag har hund. Visst var du allergisk? Går det att lösa?

/Cissi,som jättegärna vill att !Paxen kommer...
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Cissi said:
Kom just på en sak, !Paxen... Jag har hund. Visst var du allergisk? Går det att lösa?

/Cissi,som jättegärna vill att !Paxen kommer...
Hundar har jag oftast mindre problem med. Störst problem är om det är en korthårig ras, men jag kan nog knappra antihistamin innan, och om jag står på en ev balkong eller precis utanför ett fönster så blir det nog mindre problem.

Kortfattat, jag kan nog hantera det.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
!Paxen said:
Cissi said:
Kom just på en sak, !Paxen... Jag har hund. Visst var du allergisk? Går det att lösa?

/Cissi,som jättegärna vill att !Paxen kommer...
Hundar har jag oftast mindre problem med. Störst problem är om det är en korthårig ras, men jag kan nog knappra antihistamin innan, och om jag står på en ev balkong eller precis utanför ett fönster så blir det nog mindre problem.

Kortfattat, jag kan nog hantera det.
Yay!

Alla som är intresserade får dyka upp när som helst från lördag kl 12 och sen är det kom och gå till söndagkväll.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,779
Location
Stockholm
Recca said:
Elmrig said:
Ska det spelas något spel?
Spelen tar väl du med dig? :gremsmile:
Hehe, ja jag och Han kan nog släpa lite om det är story games som gäller :gremsmile:

Det var just det jag undrade lite om dock, story games eller något mer planerat? Friform? OSG? Tradräls? Åsikter? :gremsmile:

Jag spelare gärna Story Games, det känns avslappnat och najs, men jag skulle heller inte vara avers mot ett fokuserat one shot.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Elmrig said:
Ska det spelas något spel?
Jag hoppas att du och Han ska ta med er spel för jag har inte så mycket själv. :gremsmile:
Du är ju lekledarn!
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,878
Location
Örebro
För folk som kommer norrifrån så bör vi samordna så vi blir hämtade från Linköping samtidigt.

Übereil
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Elmrig said:
Recca said:
Elmrig said:
Ska det spelas något spel?
Spelen tar väl du med dig? :gremsmile:
Hehe, ja jag och Han kan nog släpa lite om det är story games som gäller :gremsmile:

Det var just det jag undrade lite om dock, story games eller något mer planerat? Friform? OSG? Tradräls? Åsikter? :gremsmile:

Jag spelare gärna Story Games, det känns avslappnat och najs, men jag skulle heller inte vara avers mot ett fokuserat one shot.
Kan väl blanda med rollspel (jag har väl redan sagt att det ska friformas?) och brädspel..?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Okej, Ube gjorde mig uppmärksam på det lite bökiga med att ta sig till mig.
Såhär:
Kommer man från Linköping/Norrköping med omnejd så får man vackert ta pendeln till Mantorp och sedan promenera ca tio minuer.

Kommer man längre ifrån så kan man, om man är snäll, få bli upphämtad i Linköping. Men då måste ni som kommer längre ifrån prata ihop er om när ni kommer för jag har ingen taxifirma. :gremwink:

Skicka ett PM om det blir problem.
 
Top